Aihe vapaa Multa yritettiin ostaa seksiä tänään

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
En ikinä ymmärrä noita, jotka kysyvät "paljonko maksaa". Itse haluaisin kuulla suoraan hinta-arvion itsestäni..

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Tolla sankarilla ei tainnu olla kaikki muumit laaksossa. Varmaan hämmentää :D. Mulle tapahtu sama juttu pari vuotta sitten Tampereella. Onneks ukko tajus lähtä ku aloin nauraa sille siitä.

Jättihän se sut rauhaan? Noissa tilanteissa kannattaa olla varuillaan, kun ne saattaa joskus eskaloitua.

Reaktioarvo
826
Tolla sankarilla ei tainnu olla sankarilla kaikki muumit laaksossa. Varmaan hämmentää :D. Mulle tapahtu sama juttu pari vuotta sitten Tampereella. Onneks ukko tajus lähtä ku aloin nauraa sille siitä.

Jättihän se sut rauhaan? Noissa tilanteissa kannattaa olla varuillaan, kun ne saattaa joskus eskaloitua.
Menin sanattomaks niin se jatko sitten vain matkaansa. Jotain se mutisi mennessään kuitenkin. Mulla tuli vihan ryöpsähdys vasta hetki sen jälkeen. Siitä ois voinutkin lähteä eskaloitumaan.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
No kieltämättä nyt kun mietin niin herra ei vaikuttanut kovinkaan varakkaalta niin mitenhän halvalla ajatteli vielä lähtevän...
Siinä tapauksessa kyseisen gentlemannin olisi ollut parasta mennä vaan takaisin lähiöräkäläänsä, mistä tullutkin.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Olin kerran rockki tapahtumassa kojulla töissä ja yksi päivään oleva nainen tuli huitomaan pienellä piiskalla että "saanko mä piiskata sua"

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Multa kysy joku tyttö Rock in the Cityssa muutama vuosi sitten että tykkäänkö kun mua kuristetaan... Ikinä en keksinyt syytä kysymykselle.
Ihmiset tekee random asioita ja puhuu kummia ollessaan kännissä.
Tuokin tuli vielä huitomaan ja kun peräänny se sano et No ihan vähän osuin (tai jotain) ja lähti

rätvänä

Asiantuntija
Reaktioarvo
319
Voi olla ettei äijä oikeasti edes olettanut mitään, saattoi vaan pyrkiä säikäyttämään/loukkaamaan/yleisesti ahdistelemaan. Joskushan noita huudellaan niinkin ettei edes pysähdytä kuuntelemaan vastausta. Ikävää että jouduit kestämään tuollaista ja ärsyttävää kuinka yleistä se on, välillä tuntuu että naisten ahdistelu on joku keski-ikäisten känniukkojen modus existendi.

Ylös Pohja