Aihe vapaa Mummu käy hermoille

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Oltiin mummun kans meijän lähikaupassa (mummu on meillä ko äiti ja iskä lähti reissuun) ja se sano jotaki minun paijasta "hui napaki näkkyy" ja nykäsi sitä alemmaks?? Olin vaan että no haittaako se :D "no eeei"

Ja mun syömiset. Argh.
Haettiin pitsat meille kolmelle (mie, mun veli ja mummu). Syötiin niitä meillä ja se selitti miten se yleensä syö puoliks miehensä kanssa pitsan ja että "ei teänkään kannata koko pitsaa syyä" ja "jätä illemmaksikki sitä" kuulemma mennee kaks ruokaa samasta pitsasta vaikka olin syön siitä jo reilu puolet.

En tykkää siitä että mun syömisistä tai vaatteista sanotaan. Tiiän ittekki että oon vähän ylipainon puolella, en tarvi muitten huomautuksia asiasta.

Tuli vaan semmonen olo että se kyttää mun syömisiä ja muutenki ://
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
on inhottavaa huomautella toisen syömisistä :( jos haluaa syödä koko pitsan, niin syö koko pitsan. ei se kenenkään muun asia ole.
mummusi kuitenkin on varmaan sellaista ikäluokkaa, että navan näkyminen omalta lapsenlapselta saattaa järkyttää.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
on inhottavaa huomautella toisen syömisistä :( jos haluaa syödä koko pitsan, niin syö koko pitsan. ei se kenenkään muun asia ole.
mummusi kuitenkin on varmaan sellaista ikäluokkaa, että navan näkyminen omalta lapsenlapselta saattaa järkyttää.
Varmaan järkyttääki :D mutta siinäpä järkyttyy..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei kenenkään pitäis kommentoida toisen syömisistä eikä pukeutumisesta.
Tosi inhottavaa, en mäkään tykkää jos joku kommentoi mun pukeutumisesta ja syömisestä :(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Sun kannattaa asiasta mainita sille seuraavalla kerralla. Eiköhän se ymmärrä ku kerralla suoraan sanot et et halua et se kommentoi noin (ellei ole itsepäistä sorttia)
 
Ylös Pohja