- Reaktioarvo
- 348
vai oonko vaan pullea
Ei kannata hirveesti antaa tollasten kommenttien vaikuttaa, tyyppi kuulostaa suoraan sanottuna kusipäältä. Saattaahan kyse olla siitäkin, et hän on tottunu suhun alipainosena ja siks ei osaa antaa tollasen asian ollakatoin kyllä eilen kun olin juonut ja syönyt approilla että jos en vetäny vatsaa sisään niin näytti kyl että olisin raskaana herranjumala. tää on kyllä ihan järkyttävää ku oon koko elämäni ollu tosi alipainonen ja nyt tällänen pullukka ((vaikka oonkin normaalipainoinen atm))
pitäis varmaan laihduttaa tai keksiä mitä voin tehdä etten turpoais niin hemmetisti
mutta siis kun se sanoi ton niin en ees ollut syönyt vielä mitään ja olin juonut yhden tai kaksi lasia juomaa eikä pullottanut samalla tavalla... :(
Ohhoh! O:lmao ei ihme että oon lihonut kun mulla näyttäisi olevan kilpirauhasen kanssa jotain häikkää nice nice
Voi eii! Toivottavasti saisit tohon sit pian apua! :3lmao ei ihme että oon lihonut kun mulla näyttäisi olevan kilpirauhasen kanssa jotain häikkää nice nice
Tuskin sun pitää laihduttaa, joku ruoka/juoma vaan luultavasti turvottaa sua (mullakin vatsa aina pinkeä ku ilmapallo vaikka ylipainonen olenkin). Tosi ikävä tunne, itellä johtuu luultavasti vehnästä tai lonkerosta.katoin kyllä eilen kun olin juonut ja syönyt approilla että jos en vetäny vatsaa sisään niin näytti kyl että olisin raskaana herranjumala. tää on kyllä ihan järkyttävää ku oon koko elämäni ollu tosi alipainonen ja nyt tällänen pullukka ((vaikka oonkin normaalipainoinen atm))
pitäis varmaan laihduttaa tai keksiä mitä voin tehdä etten turpoais niin hemmetisti
mutta siis kun se sanoi ton niin en ees ollut syönyt vielä mitään ja olin juonut yhden tai kaksi lasia juomaa eikä pullottanut samalla tavalla... :(
Niin oon miettinyy samaa, pitäis vaan tosiaan selvittää mikä ruoka siihen vaikuttaa :/Tuskin sun pitää laihduttaa, joku ruoka/juoma vaan luultavasti turvottaa sua (mullakin vatsa aina pinkeä ku ilmapallo vaikka ylipainonen olenkin). Tosi ikävä tunne, itellä johtuu luultavasti vehnästä tai lonkerosta.