Syvälliset Mun mielest se ei oo ok tehä yt videoita…

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Ku yks suomalaine tubettaja tekee katoamistapauksista/ murhista videoita.

On ok et tekee vanhoista katoamistapauksista/murhista, mistä on kauan aikaa mut mun mielestä ei oo ok et tekee suomalaisista keissestä mistä on alle 10 vuotta aikaa.

Henkirikoksen omaisena tuntuu oikeesti pahalta ku oman perheenjäsentä koskeva video on siellä. Muutenki se keissi haluttiin pitää julkisuudesta poissa (poliisi sun muut tahot tiedotti sen mikä oli pakko) Yhtäkkii tää keissi lävähtää yt ehdotuksista ruudulle, ei auttanu ku kattoo itkuisena koko video läpi, kattoo kommentit ja nähä miten ihmiset syyllistää uhria/omaisia.

Tää tubettaja saa näyttökerroista rahaa uhrien kustannuksilla.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Nyt on pakko sanoa, että ehdottomasti samaa mieltä.

Mulle tuli ihan kauheen huono olo sun fiiliksistä :((
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Voisko sen videon ilmiantaa? Tai pyytää kanavan pitäjää poistamaan videon?

Ikävä homma:/
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Voisko sen videon ilmiantaa? Tai pyytää kanavan pitäjää poistamaan videon?

Ikävä homma:/
No vois mut sanoin sille videon tekijälle siitä. Nii se vastas jotain et se hyödyttää enemmä sitä murhaajaa jos asioista ei puhuta jne. Toi on kyl tottaki. Täs on niiku kaks oikeeta puolta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No vois mut sanoin sille videon tekijälle siitä. Nii se vastas jotain et se hyödyttää enemmä sitä murhaajaa jos asioista ei puhuta jne. Toi on kyl tottaki. Täs on niiku kaks oikeeta puolta.
Ehkäpä siinä ei ole oikeeta ratkaisua, kaikki on tavallaan huonoja.
Mutta jos koet ettet halua että video on netissä voit sä sille vielä jutella siitä ihan hyvin:)
 
Ylös Pohja