Syvälliset Mun nimeä ei ikinä tajutaaa

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
29
Mulla on r-vika ollut aina, oon 15 v ja toki omassa etunimessä on r, ja se on siin sillee et nimestä on vähä hankala saaha selvää jos sanon sen :) äskenki jouduin kirjottaa paperille ku kysyttii nimee ja selittelee nolona et mul on puhevika. Tää laskee mun itsetuntoo paljon enkä oikei tiiä miyä pitäs tehä asialle ku tuskin sille mitää oikeesyi voikaa. Vai pitäskö mun vaihtaa mun etunimi tyylii? Uu pitäskö ottaa toinen nimi käyttöön, paitsi et se on varmaa jo vähä myöhästä täs iässä ja just ku oon jo lukionki alottanu D:
Häpeän itteeni iha liika just nyt lmao
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Ei siin oo mitään hävettävää. Tunnen oikeestaan parikin jolla on r-vika ja nimessä r. En mä ainakaan huomaa sitä mitenkään erityisesti. Sä kiinnität siihen ite eniten huomiota, mut uskon et muut ei varmaan ees noteeraa.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
29
Ei siin oo mitään hävettävää. Tunnen oikeestaan parikin jolla on r-vika ja nimessä r. En mä ainakaan huomaa sitä mitenkään erityisesti. Sä kiinnität siihen ite eniten huomiota, mut uskon et muut ei varmaan ees noteeraa.
Muuten uskoisin tämän, mutta kun useasti joudun aina toistamaa oman nimeni ihmisille ja sekoitetaan yhteen toiseen nimeen juuri silleen että r muuttuu tyyliin joka kerta -ia päätteeseen kun ne toistaa sen mitä ne kuulee xdd
 
Ylös Pohja