Mun postilaatikkoon oli jätetty lappu

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
jossa luki, että "You look great with smile! -A" ja A:n yläpuolelle oli piirretty sydän.
Tää on ihan varmasti laitettu väärään postilaatikkoon, kun ei tässä opiskelija-asuntokompleksissa asu ketään, joka tuntis mut, paitsi mun eksä, enkä tiiä että miten kukaan täällä vastaan tulleista ois osannu yhistää mut mun asunnon numeroon tai sukunimeen.
Mut hitto ku toivon, että toi ois oikeesti tarkoitettu mulle ja että joku oikeesti tykkäis mun hymystä :(
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Joku on seurannut sua. Ei sen tarvitse tosiaan olla tuttu. Nyt selvittämään kuka sua kyttäilee ja muista infota tänne!
Ensinnäkin: vitun creepyä aatella et joku ois seurannu mua tasoo jostain kaupungilta mua bussiin ja sit vielä tänne asti :DD
Mut joo, jos toi oikeesti on mulle nii tuun kertoo tänne että mikä juttu
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tunneksä ketään A:lla alkavia ihmisiä? Jos tunnet niin voit tarkkailla joitain, että käyttäytyykö ne jotenkin oudosti sun seurassa. Vaikka voihan toi "A" tarkottaa jotain muutakin. Kieltämättä toi ois kyllä vähän häiritsevää, jos ei oo mitään hajua keneltä se vois olla tai onko se edes tarkotettu itselle. Toi on niinku ihana ja kamala juttu samaan aikaan.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Tunneksä ketään A:lla alkavia ihmisiä? Jos tunnet niin voit tarkkailla joitain, että käyttäytyykö ne jotenkin oudosti sun seurassa. Vaikka voihan toi "A" tarkottaa jotain muutakin. Kieltämättä toi ois kyllä vähän häiritsevää, jos ei oo mitään hajua keneltä se vois olla tai onko se edes tarkotettu itselle. Toi on niinku ihana ja kamala juttu samaan aikaan.
-Yks, jonka voin sulkee pois, se seurustelee
-Yks (poika) jonka tunnen kävi täs kaupungissa viikonloppuna kun olin ite muualla, mut ei ehkä ois sen tyylistä läppää tehä tollasta
-Joku lukiolta tai lukiolaisten liitosta tai ilmastoliikkeestä, jonka nimee en muista (oon legit huono nimien kanssa)
-Joku naapuri, jonka nimee en ees tiiä
Siinäpä varmaan ne
Mut niinku missä kukaan ois nähny mun hymyilevän, ku oon lukiolla tietenkin maski päässä, paitsi tietenki jos joku on kattonu mua ruokalassa tai ku oon ollu kävelemässä pysäkiltä lukiolle tai lukiolta pysäkille.
Samoin mielenosoituksissa oon ollu pääosin maski päässä ja aika usein myös kerrostalon rappukäytävässä.
Okei, ehkä joku ois voinut nähä mun kasvot kunnolla, mut niinku vielä tilanne jossa oisin hymyilly? Oon saattanut hymyillä tyyliin musiikin tunnilla, mut sillon mulla on kyllä ollut maski päässä.

Nii ja sit mun eksän nykyisen etunimi alkaa A.lla.

Ei tuu heti mieleen, et mitä muuta A vois tarkoittaa
Sit on tietenki vaihtoehto että toi ois mun kämppikselle tarkotettu, se muutti tasoo kaks viikkoo sitten pois, mut sen sukunimi on yhä siinä postilaatikossa.
Tai sit joku vaan laitto sen vahingossa väärään postilaatikkoon, niitä on siinä oikeesti paljon ja ne on sillein päällekäin riveissä, ää en osaa selittää, mut kuitenki.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Entä, jos joku vaan halus jakaa positiivisia lappuja, ja vaikka jakoi samanlaisen lapun kaikille? :P
 
Ylös Pohja