Suhteet Mutsi ja mummo haluu pistää välit poikki mun kans koska..

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Muutan tänää omillee ja ne osti kaikkii kuivaruokii mitä en ite ostais eikä ne kysyny multa mitää mitä haluun. Ne pakottaa mut ottaa ne ruua tai pistää välit mun kans : D ei saatana oikeesti : D
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Mitä ihmettä??? :D
Älä : D sanoin mummol nätisti etten tarvii & en käyttäis niitä mut sit se sano mul et haluuks pistää välit poikki. Nii se sit veti ja lähti menee itkun kans täält näi pois : D mutsiki tais suuttuu mulle ku en haluu sen ostamii. Ja ne ei ees kysyny multa mitä haluun vaa osti kaikkee mitä ite halus et mitä käytän. Muutenki mutsi & mummo on jotenki nii rasittavii ja kontrolloivii ihmisii mut onneks niist pääs eroo : D ja pakko sanoo vie yks juttu et molemmat o sellasii juoruämmii, molemmat juoruu kaikki mun asiat niide kavereil jne : D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Anteeks vaan mutta miten alas voi (vieläpä aikuiset) ihmiset vajota? :D Joku kysyy että miks katkasit välit lapsees, vastaus "No ku se ei suostunu ottamaan mun ruokia joita olin ostanu kysymättä ensin mitä hän haluaa" :'D Ei kenenkään pitäs joutuu sietämään kontrollointia ja vielä sitä että asioita juorutaan eteenpäin ties minne D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,967
Reaktioarvo
8,472
Mitä kuivaruokia? Ihan mielenkiinnosta..

Ja komppaan tätä:
Anteeks vaan mutta miten alas voi (vieläpä aikuiset) ihmiset vajota? :D Joku kysyy että miks katkasit välit lapsees, vastaus "No ku se ei suostunu ottamaan mun ruokia joita olin ostanu kysymättä ensin mitä hän haluaa" :'D Ei kenenkään pitäs joutuu sietämään kontrollointia ja vielä sitä että asioita juorutaan eteenpäin ties minne D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Joo toihan on ihan naurettavaa

Ihan hyvä vaan et tommosiin katkee välit, todellakaan sun ei kuulu tehä miten ne haluu sun tekevän ja olla niiden mieliksi. Ihan hyvä joo jos antais vaikka neuvoja sillee iliman et alakaa tyrkyttää tai pakottaa nii se on ok, mut tuo... Ei rutto oikeasti.
Kunnon draamakuningattaria, välit poikki sen takia ku lapsi/lapsenlapsi ei halua jotain kuivaruokia :::DDD Kui alas voi vajota
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Saa tänne niitä kuivaruokia lahjoittaa!

myös minä komppaan tätä:
Anteeks vaan mutta miten alas voi (vieläpä aikuiset) ihmiset vajota? :D Joku kysyy että miks katkasit välit lapsees, vastaus "No ku se ei suostunu ottamaan mun ruokia joita olin ostanu kysymättä ensin mitä hän haluaa" :'D Ei kenenkään pitäs joutuu sietämään kontrollointia ja vielä sitä että asioita juorutaan eteenpäin ties minne D:
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Vähän kyllä nyt epäilen koko juttua :D varmaan vitsillä sanonut ja eipä toi sunkaan käytös kauheen kypsältä kuulosta, saako kysyä minkä ikäinen olet?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Vähän kyllä nyt epäilen koko juttua :D varmaan vitsillä sanonut ja eipä toi sunkaan käytös kauheen kypsältä kuulosta, saako kysyä minkä ikäinen olet?
ai on lapsellista ettei halua muiden ostavan kotiinsa jotain mistä ei itse pidä? varsinkin ruoan ollessa kyseessä on typerää ostaa kaapit täyteen jotain, mitä ei tule ikinä syömään. muiden ostoksista kieltäytyminen on ihan normimenoa mun ystäväporukassani, ollaan 21-30v. mä oon katsellut viisi vuotta maailman rumimpia äidin ja tädin mulle ostamia lautasia ja nyt vihdoin päätin että kerään itse uudet tilalle. ei oo yhtään mun tyyliset ja omassa kodissaan nyt haluais viihtyä mahdollisimman hyvin.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
ai on lapsellista ettei halua muiden ostavan kotiinsa jotain mistä ei itse pidä? varsinkin ruoan ollessa kyseessä on typerää ostaa kaapit täyteen jotain, mitä ei tule ikinä syömään. muiden ostoksista kieltäytyminen on ihan normimenoa mun ystäväporukassani, ollaan 21-30v. mä oon katsellut viisi vuotta maailman rumimpia äidin ja tädin mulle ostamia lautasia ja nyt vihdoin päätin että kerään itse uudet tilalle. ei oo yhtään mun tyyliset ja omassa kodissaan nyt haluais viihtyä mahdollisimman hyvin.
Ei se vaan se miten se ylempänä puhui heistä🙄 ei kypsä ihminen rupea tuolla tavalla käyttäytymään noin pienestä asiasta
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Jösses, sellaista sitten :0
Minkälainen persoona ottaa itseensä KUIVASAPUSKASTA? Eikös omilleen muuttamisen pointti ole se, että saa itse ottaa vastuun tämän kaltaisista arkielämän pikkujutuista..?
Vitsinäkin kovin mauton, lapsellinen ja varsin epäkunnioittava, ei kiva D:

Minäkin liittynen komppipoppooseen! Komppaan
Anteeks vaan mutta miten alas voi (vieläpä aikuiset) ihmiset vajota? :D Joku kysyy että miks katkasit välit lapsees, vastaus "No ku se ei suostunu ottamaan mun ruokia joita olin ostanu kysymättä ensin mitä hän haluaa" :'D Ei kenenkään pitäs joutuu sietämään kontrollointia ja vielä sitä että asioita juorutaan eteenpäin ties minne D:
 
Ylös Pohja