Elokuvat & Sarjat Muumit saavat oivaltamaan asioita itsestäni

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Lapsena vihasin pikku myytä kun hän oli nipsun kanssa. Koska samaistuin kovin paljon tilanteeseen, jossa pikku myy on nipsun kanssa koen itse niistä kummastakin olevan se nipsu. Pelkäsin pikku myytä, kun hän huusi nipsulle, koska minulle tuli heti suuri samaistuminen nipsua kohtaan. Lapsena olen pari kertaa joutunut sellaisen pikku myyn ”uhriksi” ja tuntuu edelleen todella raastavalta katsoa pikku myyn ja nipsun välistä vuorovaikutusta. Joskus oon höpöttänyt lapsena jotain ihan tyhmää ja minulla oli silloin pari kaveria jotka suorastaan huusivat minulle kun höpisin jotain omiani. Juuri nuo kokemukset minulla tulee mieleen pikku myystä ja nipsusta.
Kun monesti on tullut niin ylijyrätty olo sellaisen pikku myyn seurassa. Pikku myyn joka kävelee liian voimakkaasti yli ja heittää rajusti paskaa niskaan, loppujen lopuksi olen menettänyt itseluottamukseni täysin kun olen nipsuna sellaisten pikku myiden seuraan päätynyt jostain syystä liian usein. Sen vuoksi en ole uskaltanut olla oma itseni ja äänessä, koska olen kokenut että minä olen nipsu ja kaikki muut ympärilläni ovat pikku myitä, ihan tällee vertauskuvallisesti. Sen vuoksi on tuntunut aina siltä että sanon kuitenkin aina jotain väärin ja paha mieli on vain tullut siitä kun muut pitää mua tyhmänä.
On mulla aina aika erikoiset jutut, mutta en voi sietää niitä ihmisiä, jotka hyökkäävät päälle niiden vuoksi.
Itselläni on aika omaperäiset jutut enkä kestä kuunnella sitä huutistelua ja naurua mitä oon saanut niistä kuulla aina.
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mutta pikku myytä myöskin ihailen. Haluaisin olla niinkuin pikku myy. Vahva ja pelkäämätön. Mut ihan vain siksi koska haluan olla vahvempi enkä enää sellainen jonka yli voi kävellä helposti. Se tuntuu pahalta kun liian monta kertaa niin on käynyt. Minulla on aina vähän sääliä nipsua kohtaan muumeja katsoessani. Uteliaisuudesta kuitenkin aina katson pikku myyn ja nipsun kaikki yhteiskohtaukset loppuun koska haluun tietää mitä reaktioita ne minussa herättää.
Muumihahmot ovat todella nerokkaasti tehty minun mielestäni kun tämmösiä asetteluja huomaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eli voin sanoa että myyn vittuilut nipsulle tuo mieleeni koulukiusaamistraumat. Siksi en voi sietää myyn kommentteja nipsulle, tuntuu että myy ei pysty sanomaan nipsulle mitään muuta kuin negaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ite taas en ollu pienenä tykänny Nipsusta koskaan hahah :'D Se vaan oli mun mielestä niin tyhmä ja varasteli (muistaakseni Kultaisessa valtakunnassa se vei niitä jalokiviä sieltä vaikka niitä ei saanu ottaa) ja se oli ahne :D
Pikku Myystä oon aina tykänny. Vaikka joissaki jaksoissa seki oli ihan rasittava esim sillon jos se tunki nenäsä joka asiaan
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä koin aina olevani pikkumyy.
Mä olin pienin, ärsyttävä ja äänekäs koska olin pienin ja kukaan ei muuten kuullut.
Kukaan ei myöskään tykännyt musta noiden asioiden takia.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Yhen testin mukaan oon kuitenkin muumimamma ja toisen mukaan muumipeikko ja yksittäisinä hahmoina samaistun eniten näihin. Jostain iltalehden testistä sain nipsun huutis mut en ottanut siitä ss koska tulos vitutti.
ABF0856B-715F-4AED-8380-A366F462414E.png
338C1BFA-A520-4D85-8FA1-D998E712BE47.png
51F40A47-1A10-4411-9F3B-2045F0B0DAA0.png
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja niin, kyllähän sekin vitutti kun pikku myy huusi muillekin muumilaaksossa, ei pelkästään nipsulle, pelkäsin sitä aina.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Tein kerran nettitestin, jonka mukaan olen Nuuskamuikkunen. Kieltämättä samaistun ko. hahmoon aika hyvin! Mulla oli myös hiljattain työkaveri, joka oli kyllä aivan selkeä Nuuskamuikkunen myös - kenties jopa vielä enemmän kuin minä. Filosofinen eräjorma, todellakin! :-D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tein kerran nettitestin, jonka mukaan olen Nuuskamuikkunen. Kieltämättä samaistun ko. hahmoon aika hyvin! Mulla oli myös hiljattain työkaveri, joka oli kyllä aivan selkeä Nuuskamuikkunen myös - kenties jopa vielä enemmän kuin minä. Filosofinen eräjorma, todellakin! :-D
Haluaisin olla kuin nuuskamuikkunen… tai ehkä vähän oon… oon kyllä oikeesti sellainen pohdiskeleva eräjorma joka rakastaa kuunvalossa vaeltelua, mielellään yksin.
 
Ylös Pohja