Muuta ilmoitusasetuksia

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Pystyiskö esim kun avaa ilmotuspalkin niin siitä "ilmoitukset" otsikosta päästä "isoon" ilmoituslistaan niin että lukemattomat ilmoitukset näkyisivät myös esim siellä?

Tykkään tuosta et reaktiot kuittaantuu listan avaamalla mutta jos on lukemattomia viestejä niin voisi niistä jäädä se punainen ilmoitus tuonne kellon päälle?

Välillä profiiliviestejen ilmoituksia lukiessa sen oman viestin vastauksen joutuu etsimään käsin kun vie pelkkään profiiliin se ilmoituksen linkki
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Tää on pikkujuttu mikä on vaan ottanu silmään, mut sivustoasetuksissa osassa niissä Vastaanota ilmoitus - osion kohdissa on kirjoitusvirheiltä ku siel lukee "kommenttoi" :')
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Tää on pikkujuttu mikä on vaan ottanu silmään, mut sivustoasetuksissa osassa niissä Vastaanota ilmoitus - osion kohdissa on kirjoitusvirheiltä ku siel lukee "kommenttoi" :')
Kiitos ilmoituksesta. Korjattu.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Mun mielestä ei tarttis saada ilmoitusta jokaisesta viestistä, joita seuratut käyttäjät kirjoittaa - ainakaan keskusteluihin, joita ei itse edes seuraa. Seurattujen käyttäjien aloittamista keskusteluista on kyllä mukava saada ilmoitus, mutta ei kaikista viesteistä. Voiko tähän asiaan vaikuttaa tuolta ilmoitusasetuksista?
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Mun mielestä ei tarttis saada ilmoitusta jokaisesta viestistä, joita seuratut käyttäjät kirjoittaa - ainakaan keskusteluihin, joita ei itse edes seuraa. Seurattujen käyttäjien aloittamista keskusteluista on kyllä mukava saada ilmoitus, mutta ei kaikista viesteistä. Voiko tähän asiaan vaikuttaa tuolta ilmoitusasetuksista?
Voi lopeta seuraaminen ja aloita seuraamaan uudestaan siihen tulee ilmoitus asetukset mutta tämän joutuu tekemään jokaiselle erikseen
 
Ylös Pohja