Ihastuminen Nään sen keskiviikkona :00!!!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
okei!!!! se pienmuotonen ihastuksen alku, josta oon tehny aiemmin keskustelun (tyyliin viimesin keskustelu), niin hän kysy ekanakin lauantaina, että voitaisko nähä ens viikolla. tietysti sanoin, että tottakai voiaan ja nyt tänään kysyin, että mikä päivä nähtäis ja keskiviikkoon päädyttiin (nyt huomenna sovitaan paikka ja aika).

minuu jännittää :D oon sosiaalinen ihminen ja rakastan ihmisten kaa hengailua, mutta haluun tehä hyvän kuvan itestäni. haluun olla oma itteni, mutten...liian :D minuu pelottaa eniten se, etten keksi sillä hetkellä mitään sanottavaa. tai normaalisti puhun lakkaamatta ja...no smalltalkista en tykkää yhtään. ja normaalistikkin miulla on muistioon kirjotettu kaikkee paskaa, mitä muistan sanoo, mutten sitä vielä kehtaa ottaa käyttöön hänen kaa :D

minuu myös se kuumottaa, että...no miun on vaikee tehä katsekontaktii (se on epämukavaa), enkä aina tunnista onko joku vaikka sarkastinen, niin minuu kuumottaa että katsekontaktin puuttuminen tulis häntä häirihtee ja jos otan hänet koko ajan tosissaan, että se tulis häntä myös häirihtee... tai sit nyt vaan pakotan katsekontaktii iteltäni D:!

mie myös haluun kertoo hälle, että miulla on ADHD, ettei hänen sit tarvii ihmetellä miun käytöstä. mutten sitä nyt ehkä heti alkuun haluu tehä (dumpaan vaan kaikki traumat ja elämän käännekohdat, tms. saman tien :D). oh jeez....

varmaan huomaatte, miten paljon tätä jännitän ja yliajattelen :D mutta mie en kyllä myöskään malta oottaa! tää on tosi sekavaa, kun on niin peloissaan mutta hemmetin innoissaan samaan aikaan :D


antakaa muuten vinkkejä, että miten ees olla ihmisten kaa :D??? kun mie aina lähen infodumpaa asioita, kertoo random faktoja tai puhun miun hyperfiksaatioista (miun tapa kommunikoida), mutta... vai oiskohan ok jos kommunikoin miun tavalla... OKEI, mie meen nukkuu :D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hyvin se menee, älä stressaa turhaan. Oot vaan normaali oma ittes. Koita miettiä että puhut jollekkin muulle kun sille niin ehkä et sitten panikois :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Olin tulossa kysymään, että miten meni, mutta tänäänhän on tiistai...

Mutta eiköhän se hyvin mene, rennosti vaan!
 
Ylös Pohja