Syvälliset Näin taas unta entisestä ystävästä

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Oon tästä ennenkin tänne kertonut, mutta näen siis aika säännöllisin väliajoin unta mun ala-aste aikaisesta parhaasta ystävästä. Meidän välit katkesi yläasteelle mentäessä eikä sille oikeestaan ollut mitään kunnollista syytä. Sen jälkeen mulla ei ole ollut enää parasta ystävää ja tästä on siis nyt 4-5 vuotta aikaa. Näin muutama viikko sitten unta jossa hän lähetti uuden ystävänsä kautta mulle kaikki ne lahjat ja kuvat jotka olin hänelle antanut ja seassa oli muitakin tavaroita jotka liittyi jotenkin meidän ystävyysaikoihin. Siinä unessa itkin ja mulle tuli tosi syyllinen olo. Viime yönä kuitenkin näin unta jossa hän tuli mun luo ja meillä oli aika hauskaa yhdessä vaikka mulla olikin koko unen ajan jotenkin outo olo. Sitten, kun hän lähti hän laittoi mulle viestin jossa sanoi, että hänellä oli ollut mua ikävä ja että oli hauska nähdä pitkästä aikaa. Siinä unessa tapahtui myös tosi ahdistavia asioita ja meinasin jäädä auton alle. :D En tykkää näistä unista, koska ne tuntuu aina tosi todellisilta ja jään miettimään niitä pitkiksi ajoiksi ja silti niitä tulee aina lisää just, kun luulen, että ne on loppuneet.
 
Ylös Pohja