Elokuvat & Sarjat Näitä erilaisia elämäntaparemonttiohjelmia on oikeasti ihan liikaa

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Lisäksi ne keskittyvät suurin osa aivan liikaa vain painon pudottamiseen. Haluaako porukka ihan oikeasti nähdä sitä roskaa niin paljon? Itse en ainakaan halua nähdä niitä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
niinpä! elämäntaparemontin tekeminen on toki hyvä asia, MUTTA sen pitää lähtee itestä ja sen pitää nimenomaan olla kohtuullinen ja muutenkin sellanen, että siitä ei oo haittaa itelle. näin ollen semmoset kitudieetit, joissa tarkotuksena on vaan saada painoa pois on syvältä perseestä. vielä kun sitä skeidaa viljellään telkkarissa keskittymällä pakonomasesti vaan painoon ja mainoksissa tyylillä "osta näitä rasvaa polttavia laihdutuspillereitä, niin laihdut hetkessä!".. niinku mitä aktuaalista vittua on tää meijän laihdutuskulttuuri???
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oon ihmetelly samaa D: mikä idea siin on, et niit pitää olla 100 samaa ohjelmaa, eri nimellä vaan? ja miksei niis sit voida keskittyä johonki muunlaiseen elämäntaparemonttiin ku vaa painon pudotukseen? outoa, sanon mie
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
oon ihmetelly samaa D: mikä idea siin on, et niit pitää olla 100 samaa ohjelmaa, eri nimellä vaan? ja miksei niis sit voida keskittyä johonki muunlaiseen elämäntaparemonttiin ku vaa painon pudotukseen? outoa, sanon mie
sama ilmiö kun joskus oli monta eri kokki ohjelmaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Joo itelle tulee aina paska olo niist vaikka mulla onkin ylipainoa ehkä vain noin 20kg tai luulen et mun pitäs painaa joku kuutisenkymmentä kiloo mut painan joku 80. Välillä tuntuu että mitä vähemmän painan ni sitä parempi se olis. Et miksen paina tyylii 40kg. Laihdutusohjelmat on pahoi triggerei itelle ja sit kans esim
kpop välillä, tietty.
 
Ylös Pohja