Suhteet nähtiin eilen AE:n kaa... :::D

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tapaamisen alku meni hyvin ja juteltiin ihan normaaleista kivoista jutuista. käytiin myös powerissa :D hän etti laturin palikkaa (mistä tulee virta). ei löytäny, muttei myöskään kehannu mennä kysyy myyjältä apuu (on vähän jäinen sosiaalisesti), joten...miepä menin sit kysymään hänen puolesta, vaikka AE oli vähän kieltäny, että älä pliis :') mutta saatiinpahan nopeesti se tieto, että onko sitä hemmetin palikkaa siellä (ja vastaus: ei ollu)

noooh.... 19 maissa tuli sit se vakava keskustelu ja on edelleenkin semmonen olo, että ehkä oli virhe avata suu. yhessä vaiheessa hän vähän loukkaantu ja ärsyynty, eikä ois vaan jaksanu... mie kyllä ymmärrän, kun ois ollu kiva jutella koko tapaamisen ajan kivoista jutuista, mutta toisaalta oli muutamat jutut mitkä paino miun mieltä. no hän kyllä leppy ja vakutteli, että kaikki on okei, mutta...ei kumminkaan jääny kauheen hyvä olo ja oisin voinu jättää muutaman jutun sanomatta...

aika alussa se sano, että on nirso naisten suhteen, eikä hällä oo ollu ikinä mitään kenenkään kaa. jotain se sano, että oon mukava ja sit jotain sönkötti... ymmärsin hänen pointin ja päätinpä sit suoraan sanoo, "mutta en oo semmonen, kenen kaa seurustelisit" ("suoraan sanottuna niin"). en nyt tietenkään siitä loukkaannu :D eikä hänkään kyllä ollu semmonen, joka ois ihan miun tyyppii romanttisessa mielessä.

juteltiin vielä hetken kivoista jutuista, jonka jälkeen heitti sit kotiin. pihassa hän vielä kysy miulta, että onhan kaikki okei (kyllä on). mie sit sanoin hälle, että saanko kysyy vielä yhen jutun ja ei hitto sen ilme ::D kun olin siis vakavan keskustelun aikana koko ajan sanonu "saanko kysyy/sanoo vielä yhen jutun?" :D hän sit sano humoristisesti, "vielä yks kysymys ja sit lennät pihalle täältä" :D mutta kysyin sit, että voiaanko halata kaverillisesti ja kyllä :)!

noooh, illemmalla laitoin sit hälle vielä viestin :D kysyin, että oisko meillä vielä mahollisuus nähä tällä viikolla, kun omalla tavalla haluisin hyvittää sen meiän tän kertasen tapaamisen... lupasin jo tapaamisen aikana, ettei enää tämmösiä vakavia tilitys keskusteluja (ei semmosiin tuu enää aihetta, kun pysytään vaan kavereina ilman säätämistä), mutta en kumminkaan haluu että meiän tapaamisista jää nyt mielenpäälle ne ns. hankalimmat jutut (tai kun viimeset kaks tapaamista ei oo ollu kauheen kivat siihen nähen), niin ois kiva että vika tapaaminen hetkeen ois 100% sopuisa ja mukava (kun hällä alkaa työt maanantaina).

hän vastas, että jos on aikaa ennen lauantaita ihan vaikka nopeelle tapaamiselle, kun hällä on jo menoo, minkä pystyin arvaamaan... mutta kumminkin kiva tietää, että jos on ees joku väli, niin ois valmis näkemään. tai kyllä se on nyt selkeetä, että kun häntä ei enää ahista tää meiän juttu ja pystytään vaan olla kavereina, niin on paljon helpompi ja kivempi nähä (häntä kiinnostaa nähä).

kumminkin jäi vähän ahistaa se vakava keskustelu... tai tiiän, että kaikki on fine ja näin, mutta haluisin vaan kerran hengata ihan normaalisti, ennen kun hällä vapaa-aika vähenee töitten puolesta...

mutta oon kyllä kiitollinen, että voitiin jäähä kavereiks ja miusta tuntuu, että meistä vois ajan kaa tulla ihan hyvät kaverit. ollaan koettu aika karseita vastoinkäymisiä siihen nähen, että tutustuminen niin alussa :D mutta kumminkin tässä sitä ollaan ja pystytään olla sovussa, sekä tullaan oikein hyvin juttuun kavereina. myö molemmat pystytään olla ihan normaalisti, ettei meiän menneisyys tuu vaikuttaa tähän. ja kun en miekään oo enää kiinnostunu hänestä sillä tavalla, että miun kiinnostus on täysin kaverillista. ah, sovittiin myös että tullaan juttelee viesteillä enemmän :)

omalla tavalla toivon, että pystyttäis nyt tutustuu kunnolla ennen kun hän tulee löytää sen oikeen. koska mie tiiän, että jos hän vaikka nyt yhenäkkii löytäis sen oikeen, niin...meiän tapaamiset tulis loppuu kokonaan. ei vielä kunnolla tunneta ja kun on nyt toi historia, mikä saattais tuntuu oudolta... ja esim. vuos sitten kun oli ihastusta herra L ja meiän välit meni hetkeks ja siinä välissä hän tapas hänen nykysen tyttöystävän, niin... no ei myö enää hengata, vaikka meiän välit on kunnossa. ei se vaan voi hengata miun kaa, vaikkei meiän välille tapahtunu mitään muuta, kun käestä pitoo... joten jos tommonen jo estää sit näkemisen, niin entä se että mie ja AE ollaan pantu (hypätty kunnolla syvään päätyyn)... ne tapaamiset loppuis lyhyeen D: mutta jos keretään tutustuu hyviks kavereiks ja myö voiaan unohtaa meiän historia, niin eipä sit sillä oo mitään välii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Tää ei nyt ehkä niin liity edes asiaan sori mutta kaikki mitä pystyn aattelee tän kesun luettuani on: miten noin ns. nuoret pystyy panna (en kyllä tarkkaan muista sun ikää) kun minä en olis varmaan valmis vielä tämän ikäisenäkään? Taidan olla jotenkin jälkeenjäänyt tai jotainn 😔 (ja tiiän ei varmaan pitäs ees sanoa näin mutta kun tuntuu vaan ihan tolkuttoman oudolta, sama ku yks mun kaveri sai lapsen joskus 15-16v tai jtn nii en koskaa voi ymmärtää miten sen ikäset uskaltaa harrastaa yhdyntää..)

Sori hahah jäi vain häiritsee iha hiukan oon varmaan jotenki outo
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Tää ei nyt ehkä niin liity edes asiaan sori mutta kaikki mitä pystyn aattelee tän kesun luettuani on: miten noin ns. nuoret pystyy panna (en kyllä tarkkaan muista sun ikää) kun minä en olis varmaan valmis vielä tämän ikäisenäkään? Taidan olla jotenkin jälkeenjäänyt tai jotainn 😔 (ja tiiän ei varmaan pitäs ees sanoa näin mutta kun tuntuu vaan ihan tolkuttoman oudolta, sama ku yks mun kaveri sai lapsen joskus 15-16v tai jtn nii en koskaa voi ymmärtää miten sen ikäset uskaltaa harrastaa yhdyntää..)

Sori hahah jäi vain häiritsee iha hiukan oon varmaan jotenki outo
et oo outo, etkä jälkeenjääny :)! tosiaan ite oon 18 ja myös neitsyyden menetin tässä iässä (kuukaus synttäreitten jälkeen) ja AE on 20 (tais olla hälle eka kerta). en ois missään nimessä ollu valmis yhtään aikasemmin, mutta...no ehkä kumminkin oisin voinu oottaa sitä oikeeta tyyppii. en kyllä seksistä sen pahemmin ajattele mitään ja muutenkin nautin haleista huomattavasti enemmän. mutta tosiaan; jokainen etenee omaan tahtiin ja se on täysin okei, jos ei harrasta ikinä seksii :)!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
et oo outo, etkä jälkeenjääny :)! tosiaan ite oon 18 ja myös neitsyyden menetin tässä iässä (kuukaus synttäreitten jälkeen) ja AE on 20 (tais olla hälle eka kerta). en ois missään nimessä ollu valmis yhtään aikasemmin, mutta...no ehkä kumminkin oisin voinu oottaa sitä oikeeta tyyppii. en kyllä seksistä sen pahemmin ajattele mitään ja muutenkin nautin haleista huomattavasti enemmän. mutta tosiaan; jokainen etenee omaan tahtiin ja se on täysin okei, jos ei harrasta ikinä seksii :)!
Aws kiitos :D näist aina tulee vaa sellanen olo niiku oisin periaatteessa ite nuorempi tai sillee se tuntuu vaa oudolta vaikka oikeesti ei pitäis tuntuu. Mut perus yhteiskunnan aiheuttamat paineet vaa :D mut hyvä et jotkut sentään aattelee tollee ku nii moni oikeest on sillee jotenki et on noloo olla neitsyt tjsp 🙄 ois kiva jos kaikki ymmärtäis et ei siin oo mtn ihmeellist hehe. Mut joo huomaa miten ns. "Fucked up" tää koko yhteiskunta on siin mieles, ku esim ite oon jo yläasteella pelänny seksii ja murehtinu sitä ja ollu silleen et "joskus mun on kuitenkin PAKKO harrastaa sitä" nii ei kyl oo yhtään hyvä et nuoret ajattelee noin et jonain päivänä on _pakko_. En tiiä jos toi käsitys on sit nykyään muuttumassa, ehkä. Nykyisin itekin yritän tolkuttaa itelleni enemmän sitä et ikinä ei tarvi tehdä mitään mitä ite ei haluu. Koska niinhän se on.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Aws kiitos :D näist aina tulee vaa sellanen olo niiku oisin periaatteessa ite nuorempi tai sillee se tuntuu vaa oudolta vaikka oikeesti ei pitäis tuntuu. Mut perus yhteiskunnan aiheuttamat paineet vaa :D mut hyvä et jotkut sentään aattelee tollee ku nii moni oikeest on sillee jotenki et on noloo olla neitsyt tjsp 🙄 ois kiva jos kaikki ymmärtäis et ei siin oo mtn ihmeellist hehe. Mut joo huomaa miten ns. "Fucked up" tää koko yhteiskunta on siin mieles, ku esim ite oon jo yläasteella pelänny seksii ja murehtinu sitä ja ollu silleen et "joskus mun on kuitenkin PAKKO harrastaa sitä" nii ei kyl oo yhtään hyvä et nuoret ajattelee noin et jonain päivänä on _pakko_. En tiiä jos toi käsitys on sit nykyään muuttumassa, ehkä. Nykyisin itekin yritän tolkuttaa itelleni enemmän sitä et ikinä ei tarvi tehdä mitään mitä ite ei haluu. Koska niinhän se on.
tottakai <3 täysin ymmärrettävää, että tulee semmonen ns. epäkypsä olo, mutta miusta se on vaan kypsyyden merkki että tietää mitä oikeesti haluaa ja sitä kautta kunnioittaa omia rajoja :)! ettet mee esim. panemaan ketään, koska "on pakko". yhteiskunta on tosi fucked up ja luo tosiaan turhia paineita (erityisesti nuoremmille), koska ei tietenkään kenenkään oo pakko harrastaa seksii, ellei haluu D:! mutta toivottavasti se käsitys alkais muuttuu enemmän... ehkä jos kelataan aikaa kymmeniä vuosia eteenpäin, niin sitten se on jo muuttuneempi (kun verrataan vaikka käsitystä lapsien hankkimisesta 60-luvulla vs nykypäivänä).
se on oikein hyvä ja järkevä ajatus!
 
Ylös Pohja