Opiskelu niin hirveästi kouluhommia

Opiskelu ja itseopiskelu

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Tiedän tunteen. Tuntuu että about kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa. Sain juuri yhden esseen tehtyä, mutta vielä pitäisi tehdä huomiseksi kaikenlaista..
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Tiedän tunteen. Tuntuu että about kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa. Sain juuri yhden esseen tehtyä, mutta vielä pitäisi tehdä huomiseksi kaikenlaista..
mä oon vetänyt itselleni ihan alusta alkaen sellaisen rajalinjan, etten tee lauantaisin ja sunnuntaisin mitään kouluhommia. arkisin voin vetää vaikka 12 tunnin päiviä, mut minähän otan sen 2 päivää viikossa näistä toipumiseen. D:

ja hyvä sinä! mulla ei onneksi ole ollut tälle syksylle vielä yhtäkään esseetä, niitä odotellessa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oih, tsemppiä kovasti! D: <3 Taidan ihan suosiolla jättää yliopiston väliin sen perusteella mitä oon siitä kuullu :D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Oih, tsemppiä kovasti! D: <3 Taidan ihan suosiolla jättää yliopiston väliin sen perusteella mitä oon siitä kuullu :D:
mä en voi suositella kyllä kenellekään ellei sit oikeasti oo intohimona jokin yliopiston ala. mun ystävistä kaikki on vaihtaneet lopulta jossain vaiheessa ammattikorkeaan ja samaa yritän itse nyt. :D pitkä opiskeluaika, ei mitään taetta työllistymisestä osalla aloista ja ne jotka viihtyy tuntuu viihtyvän pelkkien bileiden takia.

niin ja kiitos tsempeistä!
 
Ylös Pohja