Aihe vapaa No huhhels

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Yes bye i'm done

I know whos the love of my life

Bitch you KNOW IT 😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Tosin mÀ en silti tajuu et miks.

Mut mitÀ oikeesti tapahtui.

MÀ en voi ymmÀrtÀÀ.

MÀ en voi ymmÀrtÀÀ sitÀ miten tÀÀ vaan yhtÀkkiÀ alkoi silloin, ja sit se vÀhÀn rauhottui hetkeks ja sit nyt taas ku nÀin sen yhen vidin ni se ainakin teki sen et hui oli taas enemmÀn mieles ja sit oli se yks yö ku kuuntelin girl crushia ja mietin sitÀ ja sit tÀÀ yuto asia voimistu + taeil
Ja sit aattelin kuitenkin huita jatkuvasti mut sit ku nĂ€in sen unen niin sen jĂ€lkeen it was done ja nyt oon ollu sata prosenttia sekasin sen jĂ€lkeen ja SE SIITÄ.
literally this is it.

Silti rakastan taeilia mut se ei silti oo hui.


Rakastan molempia iha törkeen paljon se on ihan selvÀ. Mut hui on kuitenkin hui, i guess. Literally mitÀ mÀ oon nyt tÀs viimiset kolme-neljÀ pÀivÀÀ sekoillu. Niiku ei saakeli. Niiku sen unen jÀlkeen kaikki ollu ihan mitÀ vittua oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Jep i fucking love that man.

Stop this torture. Pls.

Ja oikeasti se viime kevÀt siis sillon jopa ihan alussa se tuntu heti siltÀ et ei helvetti nyt this is it.

Aaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
MĂ€ en enÀÀ ihmettele miks jengi yrittÀÀ kyssaa ittensĂ€ onnettoman rakkauden vuoksi đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€” siin menee ehkĂ€ vĂ€hĂ€n sekasin. Ei sillĂ€ ettĂ€ nyt itse mitÀÀn yrittĂ€isin mutta fiilis on kyllĂ€ mitĂ€ mahtavin kun elĂ€mĂ€n suurin rakkaus on jossain hevonvitunkuusessa ja se siitĂ€
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
MĂ€ en enÀÀ ihmettele miks jengi yrittÀÀ kyssaa ittensĂ€ onnettoman rakkauden vuoksi đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€” siin menee ehkĂ€ vĂ€hĂ€n sekasin. Ei sillĂ€ ettĂ€ nyt itse mitÀÀn yrittĂ€isin mutta fiilis on kyllĂ€ mitĂ€ mahtavin kun elĂ€mĂ€n suurin rakkaus on jossain hevonvitunkuusessa ja se siitĂ€
EikÀ edes se auttais vaikka olisin etelÀkorealainen mutta ois se ehkÀ prosentin luokkaa se chance verrattuna nykyiseen 0,000001 prossan chanceen. Tai no en tiiÀ siis ei se oo mahollista vaikka kuinka asuisin siellÀ mut vois olla enemmÀn mahdollisuuksia nÀhdÀ edes. Nykyiset mahikset on kÀytÀnnössÀ 0
% joten kms ja sillee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Actually vois lopettaa itsarin ajattelun edes lĂ€pĂ€llĂ€ mut đŸ€” kaikki on niin toivotonta 😊💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Mut ei koska silloin mulla ainakin ois 0 prosentin mahis mihinkÀÀn, i don't wanna die

Jos elÀn niin mul on kuitenkin enemmÀn mahiksia vaikka ei niitÀ silti oo mut ..


Juu ilmainen vinkki kaikille: ÀlkÀÀ ikinÀ tutustuko kpoppiin :] ei tÀmmöstÀ :] ei kannata :)))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
MitÀ helv

Laitoin tÀn biisin huin listalle:

Ja se on todella vahvasti Timppa-biisi lmaooooooo what-

I-

Oops

WHY :D se oli vahinko 🙄

Ei mutta oikeasti mitÀ helvettiÀ sitÀ paitsi rn oo ees kuullu tota biisii pitkÀÀn aikaan niinku vittu kuukausiin varmaan

En tiiÀ voi olla jopa melkeinpÀ vuosikin siitÀ

Huhhhhhhhhh

Ja also en kestĂ€ see you in my dreams 😭😭😭😭😭😭 se on ihan hui-biisi nykyÀÀn et joo piti seki sit pilata vahingossa 😭😭😭😭💔

I guess kaikella on tarkoitus snif snif

Mutta en kyl oikeesti kestÀ enÀÀ koska oon 100 % rakastunut huihin ja mun on vaikee edes miettiÀ ketÀÀn muuta hahahshshshshdhdhdh paitsi kyl taeilii mietin vÀhÀn ja ehk muitakin vÀhÀn mut niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
MitÀ helv

Laitoin tÀn biisin huin listalle:

Ja se on todella vahvasti Timppa-biisi lmaooooooo what-

I-

Oops

WHY :D se oli vahinko 🙄

Ei mutta oikeasti mitÀ helvettiÀ sitÀ paitsi rn oo ees kuullu tota biisii pitkÀÀn aikaan niinku vittu kuukausiin varmaan

En tiiÀ voi olla jopa melkeinpÀ vuosikin siitÀ

Huhhhhhhhhh

Ja also en kestĂ€ see you in my dreams 😭😭😭😭😭😭 se on ihan hui-biisi nykyÀÀn et joo piti seki sit pilata vahingossa 😭😭😭😭💔

I guess kaikella on tarkoitus snif snif

Mutta en kyl oikeesti kestÀ enÀÀ koska oon 100 % rakastunut huihin ja mun on vaikee edes miettiÀ ketÀÀn muuta hahahshshshshdhdhdh paitsi kyl taeilii mietin vÀhÀn ja ehk muitakin vÀhÀn mut niin
Yhhhhhh tost biisist tulee mieleen aina somebody to you ja se on ihan yhtĂ€ lailla timppa-biisi mut nykyÀÀn kaikesta tulee mieleen HUI 😭 ugh shut the fuck up
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Eiiii


Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Viiiitttttttuuuu 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899

ÄLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 en pÀÀse yli ikinĂ€ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 this is literally the end of me mĂ€ en pysty enÀÀ nousta tĂ€stĂ€, mĂ€ en pysty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei

Ei 😭😭😭😭😭 lopeta 😭😭😭😭😭💔 kuolen 😭😭😭😭😭😭😭😭 en koskaan selvii tĂ€stĂ€ en koskaan. Toi ihminen on vittu viimeinen pisara tĂ€lle kaikelle. Eihhhhhhhhhhhh mĂ€ en enÀÀ pysty.

Ja siis en vaan pysty olla ajattelematta sitÀ unta. Jatkuvasti se hiipii takas mun mieleen ja oon vaa sillee haha miks se tuntu nii todelta ja miks se tuntu nii oikeelta. Ei vittu oikeesti jos en tietÀis paremmin niin luulisin pelkÀstÀÀn sen unen takia et were meant to be koska se oli niin vitu kummallinen koko se uni ja se tunne. Mut en saa huita ikinÀ ja mun maailma kaatuu siihen. KyllÀ se kaatuu. Kaikki aina on silleen höpöhöpö kaikki jÀrjestyy yms ja mÀ oon yrittÀnyt oikeesti mÀ oon yrittÀnyt ja yrittÀnyt mut nyt tÀtÀ ei pysty enÀÀ kestÀmÀÀn. Tohon ihmiseen mun maailma viimeistÀÀn kaatuu ja tosta mÀ en pÀÀse yli ikinÀ, en vaan usko ettÀ pÀÀsen. Ei helvetti siis jos tÀÀ kaikki on totta niin en tiiÀ tuntuu ettÀ pyörryn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Oikeest shut the FUCK UP 😭 tÀÀ ei vaan saa olla totta mĂ€ kuolen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Ei liity asiaan nyt mut siis vaikka hui onkin mun huolenaihe numero yksi niin silti mua ahdistaa ihan vitusti kaikki muukin ja ne tulevat hammaslÀÀkÀrikÀynnit ei helvetti tappakaa mut oikeesti

Miks kaikki pitÀÀ osua samaan aikaan ei vittu mulla lÀhtee jÀrki

Oikeesti tÀÀ stressi tappaa mut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Siit hammaslÀÀkÀrist: mult on ilmeisesti pakko poistaa jossaki vaiheessa toi yks hammas ja voisin vaa samantien hypÀtÀ vittu sillalta en saatana uskalla mennÀ sinne. MÀ actually kuolen. MikÀÀn muu ei pelota mua niin paljon siinÀ mut vittu mÀ kuolen jos ne joutuu repii sen pois. Kuulemma ei satu mut vittu nii varmaa.

En voi vittu oikeesti uskoa elÀmÀÀni. Kuka helvetti ajatteli ettÀ on hyvÀ idea tehdÀ mut tÀhÀn maailmaan, kysyn tÀn nyt varmaan sadannen kerran. Eikun vittu vaan sillalta hyppÀÀmÀÀn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
En oikeesti tiedÀ miten pystyn elÀmÀÀn

Varsinkaan huin takii.

Sen jÀlkeen tuntuu et missÀÀn ei oo enÀÀ mitÀÀn jÀrkeÀ koskaan. Ja siis nyt vasta tÀÀ on pahentunu nÀin paljon ettÀ musta oikeesti tuntuu et elÀmÀstÀ ei tuu ikinÀ mitÀÀn ilman sitÀ. Ei must sillon maaliskuussa tuntunu tÀltÀ. Tai no siis tuntu se kyl heti ihan jÀrkyttÀvÀlt mut ei se ollu nÀin hirveetÀ. Tai no en tiedÀ kumpi on hirveempÀÀ nyt vai silloin. Olin oikeest ihan totaalisen maassa sillon mut nytkin saan niin hirveen hermoromahduksen sen takii et en tiiÀ vittu.

Mun elÀmÀstÀ ei ikinÀ, ikinÀ tule mitÀÀn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
EipÀhÀn ainakaan tarvii enÀÀ miettiÀ kuka on mun elÀmÀni suurin rakkaus lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
EipÀhÀn ainakaan tarvii enÀÀ miettiÀ kuka on mun elÀmÀni suurin rakkaus lmao
Ei sillĂ€ ettei muutkin ois ihan liikaa koska periaatteessa sama taeilin kans mun ei tarvi ku nĂ€hĂ€ se nopeesti ja oon heti silleen ei vittuuuuuuu mene pois 😭 kuolen sen takii melkee yhtĂ€ paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
EnkÀ voi muuta ku jatkuvasti miettii sitÀ artikkelia siitÀ tytöstÀ joka teki itsemurhan rakkauden takii lmao koko ajan se vaa tulee mun mieleen ja oon sillee "ah mÀ ymmÀrrÀn nyt"

Niiku eih turpa kii nainen sÀ et nyt mitÀÀn itsaria ole tekemÀssÀ todellakaan

Mut jotenki mÀ niiiiin ymmÀrrÀn sitÀ miks joku tekee itsarin rakkauden takii. Tai silleen periaatteessa koska tÀÀ on oikeesti umpikuja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Aaa hyiiiiii se uni vainoo mua 😭😭😭😭 pliis lopettakaaaaaaaaaaaa

En pysty unohtamaan sitĂ€ 😭😭😭😭😭 miks tÀÀ tapahtuu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Siis mikÀÀ uni koskaa ei oo vainonnu mua nĂ€in pahasti 😱😱😱😱😱

Ja tuli Àsken ihan out of nowhere mieleen se yks hetki sillon "kauan" sitten kun katoin jotain pentagonii liittyvÀÀ vidii ja ajattelin huista jotain ja se tuska oli niin sanoinkuvaamatonta mitÀ mulle tuli siitÀ. Ajattelin just jotain et joo mÀ en ikinÀ tuu ees varmaa tapaamaa sitÀ saati mitÀÀ sen enempÀÀ. Ja jotenki siit tuli niin jÀrkyttÀvÀ tunne ja eih vittu ihan sama, olin mun mielestÀ jo silloin ihan vittu silleen et jos toi ei oo mun elÀmÀni rakkaus niin kuka on.

Oikeest kuka muu

Kuka vittu muka jos ei hui.

Se uni, se miten oikeelta se tuntu, se JUMALATTOMAN suuri tuska mitÀ tunsin herÀtessÀ, tyylii vÀÀntelehdin siinÀ niinku henkihieverissÀ ku tajusin hiljalleen mitÀ vitun unta olin just nÀhny. Olin ihan sillee et mitÀ tÀÀl tapahtuu ja miks mÀ oikeesti nÀÀn tollasii unii. Must tuntu silt et mun elÀmÀ pÀÀtty vittu siihen. Olin jo siinÀ kohtaa jotenki sillee et ei vittu mÀ todellakin luovutan. Koska se kun sÀ herÀÀt tollasesta unesta mis oot ollu maailman onnellisin niin se raastavuus, kaikki vaan jotenki.... Helvetti miten millÀÀn ei edes voi olla vÀliÀ.

Paitsi ettÀ olin kyl ihan vitun onnellinen. Siis olin samaa aikaa iha törkeen onnellinen ja tosi surullinen sen unen jÀlkeen. Olin molempia samaan aikaan. Muistan viel et hymyilin ku katoin ikkunasta mut silti olin surullinen ja mul oli niin kova ikÀvÀ sitÀ. TÀÀ ei oo mahollista enÀÀ.

Mut olikse muka sattumaa? Se on se perimmÀinen kysymys onko nÀÀ asiat sattumaa? Oliko se sattumaa ettÀ nÀin sen unen? Olikse sattumaa et se oli ehkÀ kaikista tunteikkain ja ehkÀ vielÀpÀ kaikista todentuntuisin uni minkÀ oon koskaan nÀhny? Voiko se olla sattumaa et olin luultavasti onnellisempi kuin ikinÀ? Muistan kuinka rutistin sitÀ lujaa ja jotain tyyliin selitin sille et rakas mÀ oon niin onnellinen et sÀ oot siinÀ ja et mÀ saan nÀhÀ sut. Ei ehkÀ noilla sanoilla mut jotain vastaavaa kai. Tuntu et oltiin siin pitkÀÀn vaa toistemme syleilys ja suukotin sitÀ monta kertaa just silleen niinku jos on ollu pitkÀÀn nÀkemÀttÀ. Ja just aikasemmin ennen ku se tuli sielt nii olin ihan maassa koska ilmeisesti aattelin et ei se tuu. Sit nÀin sen ja juoksin sen luo. En oikeesti voi kestÀÀ tÀtÀ. Yritin selittÀÀ Àidillekin sitÀ miten se tuntui ihan erilaiselta kun unet yleensÀ.

En pysty ymmÀrtÀmÀÀn. En vaan tajuu. Mut ehkÀ mun ei tarvi tajuta. Mut sitÀ mÀ vaan todellakin ihmettelen et olikse kaikki muka sattumaa? Toi ei VOINU olla sattumaa. Koska se oli varmaan oikeesti merkittÀvin uni minkÀ oon koskaan nÀhny ja must vaan tuntuu et mun pitÀÀ "tajuta siitÀ jotain". Ei vÀlttÀmÀttÀ oikeesti mut tuntuu et se ei vaan voinu olla sattumaa. TÀs on pakko olla jotakin. EikÀ hui tunnu yhtÀÀn sellaselt normi ihastukselta siis miks vitussa se muka on enemmÀn ku muut? En todellakaan.... KÀsitÀ. TÀs on jotain niin helvetin hÀmÀrÀÀ meneillÀÀn.

Ei must ehkÀ edes muuten tuntuis niin vahvasti siltÀ et tÀs on joku tarkotus mut ku se uni. Se sai mut viimeistÀÀn uskomaan et on oltava joku hemmetin syy sille miks nÀin sen. EntiiÀ onko mut pakko olla? Miten tollasia asioita voi muka tapahtua muuten vaan. Ei mulle edes normi ihastusunista tuu tollanen olo vaan pelkÀstÀÀn tosta. Mul oli vissiin about samantien herÀÀmisen jÀlkeen sellanen olo ettÀ tos oli jotain outoo. Olin ihan silleen ei vittu tÀÀ on joku vitun kÀÀnnekohta nyt mun elÀmÀssÀ. Se tuntu oikeest suuremmalt ku monikaan asia. Ja outoo on just se ettÀ tavallaan mÀ uskoin et kaikki menee hyvin. En tiedÀ saiko se uni mut jotenki uskomaan (hetkeks?) EttÀ tÀllÀ on tarkotus ja et se ois jotenki enneuni ja et se on meant to be. Koska mulla oli ainakin vÀhÀn aikaa ehk just sellanen olo et kyl kaikki menee just niinku on tarkotuskin. Ja siis oikeesti call me crazy mut se tuntu vaa silt niinku se ois ollu todellisest elÀmÀst, tulevaisuudest tai jotain. Sillee ihan niinku se tulis tapahtuu viel. En tiedÀ miks se tuntu siltÀ? Oon nÀhny sellasia unia aiemminkin missÀ oon seurustellu jonkun kanssa mut ei ne must tuntunu tolta. Siin se tuntu tÀysin siltÀ et meidÀn KUULUU olla yhdessÀ. Ei se muissa oo siltÀ tuntunut. Ei ees siinÀ unessa minkÀ nÀin yutosta, se oli ihan vitun asdjffkfkfkfkld ja tosi intense tavallaan sekin, mut se ei ollu samalla tavalla oikein. Omalla tavallaan joo mutta siin oli selkee ero. Siis voi helvetin perkele kun en oo ikinÀ mun mielestÀ aiemmin nÀhny jotain ihmistÀ unessa sillee et se on tuntunu niin totaalisesti siltÀ et that's it, nÀin sen kuuluu olla. Tuntuu ettÀ heti ku nÀin sen siel ja juoksin sen luo niin se vaan oli niin..... Se oli just niinku sen pitÀÀ ollakin. Jo siinÀ kun soitin sille ja kuulin sen ÀÀnen se tuntu nii oikeelt et just meidÀn kuuluu olla yhessÀ. Itse asiassa jo aikasemmissa kohtauksissa siinÀ unessa oli jotain huihin liittyvÀÀ ja siinÀkin se tuntu jotenki nii eriltÀ ku mikÀÀn. Mut se vika kohtaus oli kaikist eniten sellanen tunteikas. En oo helvetti ikinÀ unessa pitÀny kenestÀkÀÀn kiinni sillÀ tavalla. Se oli kaikki niin oikein. Niinku oikeesti mÀ pidin siit kiinni, se oli ihan kiinni mus. Muistan ihan ku oisin nauranu siin jotain ja sekin ehkÀ. EhkÀ jopa itkin myös. En tiedÀ miten surulliselt tÀÀ kuulostaa mut en tiiÀ koska oisin unessa tai valveilla viimeks ollu niin onnellinen? Se oli jotain niin puhdasta onnellisuutta ja riemua. Vihdoin mun rakkaani oli siinÀ mun sylissÀ ja kaikki oli tasan niinku pitÀÀkin.

EttÀ semmosta.

Jos toi uni oli sattumaa niin aika julma sellanen koska toi tais sinetöidÀ mun kohtaloni nimittÀin nyt en ainakaan pÀÀse yli ikinÀ.

Mut onko kaikella tarkoitus vai ei? Tuntuu ettÀ on mut? En tiiÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Hahahhah taitaa olla toiveajattelua ettÀ se olis enneuni mutta saapa nÀhdÀ.

Mut tÀÀ ei myöskÀÀn oo pelkÀstÀÀn sitÀ ettÀ mÀ toivon ettÀ niin kÀvis vaan musta "tuntuu" ettÀ niin kÀvis.

Koska hei, samalla tavalla mÀ oon saattanut toivoo vaikka kenestÀ samaa aiemmin. Mut kovin monesta mulle ei oo tullu sitÀ tunnetta et "musta tuntuu et niin saattaa kÀydÀ" tai et jotenki vaa ihan ku se ois meant to be. Don't ask me, mÀ oon yhtÀ ihmeissÀÀn ku kuka tahansa koska kaiken jÀrjen mukaan mÀ tiedÀn ettÀ höpöhöpö niin ei koskaan kÀy ja se siitÀ, ja kuten sanottu niin mÀ masennun kuoliaaks sen takii, mut silti mul on tunne ettÀ ihan ku niin kÀvis joskus. Jotenki samalla tavalla ku siiin unessa. Mul ei todellakaan jokasesta tyypistÀ tuu tÀmmönen fiilis niin mietin vaan et kertooks se vaan siitÀ kuinka tolkuttoman rakastunu oon vai mikÀ tÀÀ juttu on.

Jotain niin omituista siinÀ unessa vaan oli. Mut ehkÀ se oikeesti vaan johtuu siitÀ ettÀ alitajunta basically sano mulle: "ÀlÀ kuvittelekaan pÀÀsevÀs yli, hui on sun suurin rakkaus ja sÀ oot edelleen niin tolkuttoman rakastunu siihen niin siks mÀ nyt teen tÀmmösen unen sulle tÀssÀ, ihan vaan jotta sÀ voisit olla yhÀ ja vielÀkin rakastunu ja jotta sÀ rakastuisit vielÀ enemmÀn ja enemmÀn ja enemmÀn"

That's what my brain said i guess

Siis yrittÀÀkö mun alitajunta johtaa mut itsemurhaan tÀllÀ kaikella.. mitÀ helevettiÀ se oikein tekee.

Mutta ei, en oo kyssaamassa. En siltikÀÀn. En vaan voi. En voi. SitÀ paitsi en usko ettÀ se on tÀn kaiken tarkotus, siis jos on niin ettÀ on joku suunnitelma ja kaikki tapahtuu syystÀ, niin en usko ettÀ tÀn kaiken on tarkotus johtaa mua tappaan itteni vaikka tuskallista tÀÀ onkin, mutta se ei vaan voi olla se ratkasu. MÀ uskon et on olemas jotain mikÀ odottaa mua. MÀ en tiedÀ onko se hui, jÀrjellÀ ajateltuna tuskin, mut mul on sellanen tunne et on jotain olemas mitÀ kohti mÀ oon menos. Ja ei kai se mitÀÀn jos mÀ ajattelenkin niin ettÀ kaikki nÀÀ asiat tapahtu syystÀ. Voihan se ollakin niin. Kuka voi muka todistaa satavarmasti mitÀÀn? Tavallaan must tuntuukin ettÀ kaikella on tarkoitus. Vaikka sitÀhÀn mÀ en tiedÀ et mihin tÀÀ johtaa.

Damn it. If god could just tell me. Niiku what the heck mitÀ tÀÀ on. Whats the reason.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Mut on kyl piinaava ajatus: elÀmÀ ilman huita. Huhhuh tÀÀ on niinku tuskallisuuden huipentuma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Nonniin vittu. Kaikki menee mahtavasti. Kuuntelen repeatil tiettyjÀ biisejÀ (ahahha repeat......... Eli dodoripyo) ja kuolen sisÀltÀ. TÀtÀkö elÀmÀ on. KyllÀ vain.

LisÀks en taaskaan nukkunu ku korkeintaan 8h ja sekin vÀhÀn niin ja nÀin. Ei jumankauta nyt :Dddd mitÀ vitun kidutusta koko elÀmÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Miks vitussa kuuntelen a thousand years. Voi vittu mitÀ paskaa joka ikinen sekunti.

TĂ€st tulee mieleen hui lmao miks

Also

En tiedÀ miks mut olin taas sillee ei vittu en pÀÀse yli yutostakaan. En niiku kummastakaan en vittu millÀÀn. EnkÀ taeilista. SiinÀ ne nyt varmaan tÀn hetkiset pahimmat on.

Miten naurettavaa ettÀ en pysty rakastumaan muihin kuin julkkiksiin. En selvÀsti vaan pysty. Aina ku nÀÀn j:n ni silloin tÀllöin oon sillee omg rakastan, mut sit eventually aina lakkaan ajattelemasta sitÀ. Kun taas sit nÀitÀ en lakkaa ajattelemasta juuri ollenkaan, ehkÀ jotain pieniÀ taukoja on ollut huista ja taeilista mut basically ihan koko ajan vaan on tuntunu silt et en oo yli. Kun taas sit joku j niin oon suuremman osan ajasta silleen "i don't care that much"

Ja siis joo vaikka mulla on ollu tosi vahvat tunteet j:tÀ kohtaan myös mut ku ei se vaa ikinÀ oo hui.


Et silleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
MitÀ helv

Taas tĂ€mmönen hassu sattuma. En viitsi selittÀÀ sitĂ€ mutta aika jĂ€nnÀÀ. Aina ku Spotify soittaa jotain tiettyjĂ€ biisejĂ€ ni mun ilme on aina tÀÀ : "😳" ja yritĂ€n olla sillee ok calm Down mut niinku en vaa voi sille mitÀÀn et mua creeppaa tĂ€mmöset sattumat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Koska miten yli 1700 biisin joukosta voi aina just oikeella hetkellÀ tulla joku tietty biisi :D osaako Spotify lukea mun ajatuksia vai hÀh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Okei okei lol mulla on ihan vuorotellen tosi sellanen tuskallinen ja vittumainen ja ihan paska fiilis. Mut sit vÀlillÀ tosi rauhallinen.

En oikee ymmÀrrÀ mut..... Ku vÀlillÀ tulee vaa sellanen olo et salee tuun kuitenkin olee huin kans viel joskus. I don't care ihan sama kuinka epÀloogiselta kuulostaa mut jos mul on sellai tunne vÀlil ni mitÀ se haittaa. Tai sit se on mun mielen keino suojella mua ja pitÀÀ mut ylipÀÀtÀÀn edes vÀhÀn iloisena ja et pystyn tsemppaa
I really don't care, whatever happens it happens.

Totta kai toivon ettÀ toi tunne olis totta ja se kÀvisi toteen joskus. Totta kai mÀ toivon koska oon niin törkeen rakastunu siihen. Mut jos ei niin sit ei.

Ja kuitenkin helpottaa kun mitÀÀn asioita ei voi todistaa todeks eikĂ€ epĂ€todeks nii jokainen saa uskoo mihin uskoo 😊 mut totta kai sitĂ€ tavallaan toivoo ettĂ€ tÀÀ fiilis pitÀÀ paikkansa ja pÀÀdytÀÀn vielĂ€ joskus yhteen :D eihĂ€n sitĂ€ koskaan tiedĂ€ vaikka kuinka epĂ€todennĂ€köistĂ€ on mut tÀÀ maailma on kuitenkin aika outo paikka niin kaikkeehan voi aina tapahtuu. EhkĂ€ tapaan huin joskus jossain keikalla tai vastaavalla. Onhan aina mahdollisuus olemassa et asiat meniski niin. TĂ€llĂ€ hetkellĂ€ ei toki oo mitÀÀn nĂ€köpiirissĂ€, niiku mitÀÀn sellaista chancee et saisin siihen minkÀÀnlaista yhteyttĂ€.

Mut kaikki menee hyvin. Pakko mennÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
37,000
Reaktioarvo
2,899
Omg

Secondhand serenaden awake 😍 oon kuullu tĂ€n ekaa kertaa varmaa viimeistÀÀn joskus 2013 ooooooooof nostalginen biisi
 
Ylös Pohja