Aihe vapaa No jopas oli taas uni

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Krääääähh näin unta sedusta ja larasta (Lara on sen lapsi) jotai et olin hoitamas laraa ja sit pelkäsin et teen jotain väärin ja se oli kauheet :D mut aika huvittavaa lol mistähän tommonenki uni tuli. Ärsyttävää kyl nähä sedust pitkäst aikaa unta, must tuntuu et siit on aikaa ku oon viimeks nähny siit mitää D: nii ja toki yksi opettajaihastuksistani oli myös siinä, lmao törmäsin siihen jossai koulun käytävällä ja se arvosteli mun pukeutumista XDD sit vittuunnuin siihen :mad: mistähän nää tämmöset oikeen tulee xddd

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Taas näin outoa unta, siinä oli ainakin t ja j. Irl-ihastuksia tällä kertaa 🌚 en osaa selittää hirveästi mitä siinä tapahtui mut se oli jotenki intense ja raastava uni koska muistan niin tarkasti senki kohan ku katoin t:tä ja sen silmät oli niin söpöt ja aaaa, mutta meillä oli joku ihme juttu siinä että meil oli ns. Säätöä mutta sit se kuitenkin vittuili mulle jatkuvasti jotain. Samoin j, se antoi ymmärtää että tykkää musta, mut sit kuiteski se vaikutti siltä ettei sitä kiinnosta ja ää se oli ristiriitasta kyllä juu. Mutta kyllä tuli hieman ikävä t:tä, vaikka toisaalta samalla en kyl jaksa sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No voi että tätä homoutta. Näinkö tosiaan Marista unta. Siis toisesta Marista, ei siitä josta oon jauhanu keväästä asti. Miks kaikkien nimi on mari :D mut en oo varma olikse mun unes mut vaikutti siltä emt????? Creepyä???????? Nyt jos tässä käy samalla tavalla kun joonaksen ja aleksin kanssa että ihastun siihen unen takia XDDDDD huudan.

En mää kestä. Miks pitää tykätä kaikista mareista huoh en kyllä halua vaikka onhan se ihan kaunis nainen ei siinä mitään mutta eiiiiii nyt taas :D pliis. Juu mitä nyt taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
JA näistäkin voidaan syyttää lähinnä timppaa 🌚 perkele on sen syytä että edes kuolailen lievästi molempia mareja (näköjään). Onhan se nyt sen syytä koska nää ohjelmat 🧐 että KIITTI

Ylös Pohja