No nyt ku näemmä elän vielä ni mites mä sitte sen hammaslääkäri ohitan

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Emmä pelkästää sen tähe ois halunnu kuolla mut yks syy koska yksinkertasesti vihaan hammaslääkäreitä nii helvetisti ja sinnemeno ahistaa ni empä aatellu mennä

Nii helveti rasittavia ihmisiä neki on kuolisivat vaa

Eihä mu äiti mua mihikää saa raahattuu ni mikäs täs voin olla vaik koko päivä kotona jos haluun

Edit// mut en vaa uskalla tehä mittää et en muka joutus sinne ku minkälaise kuvan mu äitiki sais must sit ku ei se tiiä mimmone mä oikeesti oon.

Viimeksi muokattu:

Karzaa

Asiantuntija
Reaktioarvo
423
Onks se vaan sellanen niin kun tarkistuskäynti? D:

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Onks se vaan sellanen niin kun tarkistuskäynti? D:
Oli, mut ei ois tarvinnu mennä

Enemmä hyötyä ku haittaa ja ny si istun kotona ku ahistaa liikaa keske liikkatunni meno ja seloppuu vast kahelttoist ni juu

Voisin jättää menemät kokonaa

Karzaa

Asiantuntija
Reaktioarvo
423
Oli, mut ei ois tarvinnu mennä

Enemmä hyötyä ku haittaa ja ny si istun kotona ku ahistaa liikaa keske liikkatunni meno ja seloppuu vast kahelttoist ni juu

Voisin jättää menemät kokonaa
Hyvä kuitenkin et kävit, täysikäsenä siitä joutuu sit kuitenkin maksamaan niin on hyvä pitää ne hampaat kunnossa. Munkin pitäis oikeestaa käydä hammaslääkärissä.

Älä huoli ketään ei varmastikaan kiinnosta, jos tuut kesken tunnin. Saatavat nopeesti vilkasta et kuka tuli, mut ei niitä sen enempää kiinnosta

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Hyvä kuitenkin et kävit, täysikäsenä siitä joutuu sit kuitenkin maksamaan niin on hyvä pitää ne hampaat kunnossa. Munkin pitäis oikeestaa käydä hammaslääkärissä.

Älä huoli ketään ei varmastikaan kiinnosta, jos tuut kesken tunnin. Saatavat nopeesti vilkasta et kuka tuli, mut ei niitä sen enempää kiinnosta
Emmä ees tiiä mis ne on
Jossai kävelylenkil kuiteski ni juu ei

Ylös Pohja