Lukio No olipa yo-juhlat...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Aamulla mun poikaystävä "Col" tuli meille, sekä miun miespuolinen paras ystävä :)! Lähettiin kahen auton voimin sinne koululle sit :D

Ei miulla ollu missään vaiheessa haikee olo, eikä oo vieläkään, mutta silti outo ajatella, että...no tässä tää oli :D En tuu tuota porukkaa enää näkee joka päivä, enkä tuu noita opettajiakaan enää näkee (ellei sit randomilla törmää jossain)... Mutta oli ihana halata niitä tiettyjä opettajia vielä viimesen kerran ;w;

Ainiin :D Sain stipendin (puheviestintätaidoista & vieraista kielistä) ja äiti oli sitten kuulemma tokassu tädille, että oli viimenen mahollisuus saada stipendi :'DD (kun oon siis nuorin, eikä sisko saanu stipendii, mutta hällä sit oli parempi todistus, niin toihan kompensoi :D)

Kotona oltiin joku kaks tuntii omalla porukalla (vanhemmat, täti, sisko, Col, kaveri, kummisetä ja -täti sekä heiän tyttö), kunnes sukulaisia alko tulemaan ::D Mulla on iso suku isin puolelta, mutta nyt tuli vaan 7 :'D (3 isin veljee ja yks sisko, sekä sitten heiän puoliskot.... isillä kun on 13 sisarusta ja serkkuja sit löytyy reilu 40 :'))

16 maissa sitten naapurit tuli ja ne lähti joskus 18 maissa, mistä olin...no helpottunu. Tää päivä oli super raskas, enkä enää ois kestäny mitään metelii tai puheensorinaa... Sekä oli kiva hengata Colin kaa vielä viimeset ~4 tuntii <3

Oon kyllä super ilonen, miten Col ja tää miun paras ystävä tuli toimeen :3 Hyö on ihan samankaltasia :D kaikki kolme ollaan vanhanaikasia, omistetaan paska huumorintaju ja ollaan omituisia.

Mutta oli hauska miten ne vaan vitsaili, että kohta miusta tulee kolmas pyörä ja tää paras ystäväkin vitsaili, että aikoo viedä Colin miulta :D Ja sit yhessä vaiheessa ne vaan läpällä laitto käden toistensa olan yli :D Mutta niistä tuli ihan parhaat ystävykset (mahtavaa), vaihto numerot ja sopivat, että tulevat näkyilemään. Ja puhuttiin myös, että mennään joku kerta kolmistaan Hesburgeriin 8)

Mie oon vaan niin ilonen, että 1) Col sai kaverin (kun ei sillä oikein oo) ja 2) tää miun paras ystävä sai sen kaltasia kavereita, kun ei se viihy muitten ihmisten seurassa sit.

Vaikka oli rankka päivä, niin oli kyllä siitä huolimatta ihana ja ikimuistonen :)! Ja huomenna sit meen lenkille, ehkä salille ja kaverin kaa puheluu 8)
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Sait stipendin "viestintätaidoista"?
Se oli siis yks äikän kurssi, jossa pidettiin puheita, tehtiin feikki työhaastatteluja, jne. Sen kurssin lopuks sit tehtiin valtakunnallinen puheviestintätaitojen päättökoe (oli ryhmäkeskustelu ja puheen pitäminen), joista molemmista osioista sain täydet pisteet todistukseen (sama homma oli myös enkun kurssilla, kun se oli periaatteessa ihan samanlainen).
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja