Noi tekstinkäsittelynappulat ym. ei toimi tän sivuston mobiiliversiossa. D:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Siis kaikki noi nappulat, joista esim. boldataan teksti tai liitetään tiedosto. Ne on kyllä joskus toimineet, mutta nyt viime aikoina ei enää oo. Ne näkyy vaan harmaina, eikä niitä voi klikata. (En tiedä/muista, toimiiko ne tietokoneversiossa, en oo hetkeen testannut. Mutta olettaisin nyt, koska sivustojen tietokoneversiot tuppaa yleensä olemaan parempia. :P)
Johtuuko vaan mun kännykästä, vai onko muilla sama ongelma? Olis kiva, jos tän sais korjattua. D:

(Olin ensin liittämässä oheen havainnollistavaa screenshottia, mutta sitten tajusin, että eipä onnistukaan ihan noin vaan... :'D)
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590
Käyttöjärjestelmä on Android One (viimeisin versio), selaimena käytän Chromea.
Olen pahoillani. En tiedä mistä ongelma johtuu, enkä ole pystynyt toistamaan sitä puhelimellani. Mulla ei tule muuta mieleen kuin kokeilla kirjoittamista toisella selaimella.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Näyttääkö se sulla tältä?
Näyttääkötältä.jpg



Jos näyttää, olet todennäköisesti painanut noista kolmesta pisteestä (ympyröity punaisella) ja sen jälkeen noista hakasulkeista (ympyröity sinisellä). Saat sen pois toistamalla toiminnon.
Tekstinkäsittely.jpg
 
Viimeksi muokattu:

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
359
Reaktioarvo
590

@qualitymonkey
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,483
Reaktioarvo
2,891

@qualitymonkey
Yes? Juu mul on siis edelleen tää sama ongelma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,483
Reaktioarvo
2,891
Auttaako @Riisitassun ohjeet?
Ei kun mulla ei oo tolleen harmaana noi napit. Tää muuten vaan temppuilee. Esim kursivointi lähtee pois jos sitä tekstiä ei kursivoi maalaamalla ja lisäks toi en muista nyt sen nimeä mut se kohta mihin se teksti tulee kun kirjottaa niin se hyppää jonneki taaksepäin tossa tekstissä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ei kun mulla ei oo tolleen harmaana noi napit. Tää muuten vaan temppuilee. Esim kursivointi lähtee pois jos sitä tekstiä ei kursivoi maalaamalla ja lisäks toi en muista nyt sen nimeä mut se kohta mihin se teksti tulee kun kirjottaa niin se hyppää jonneki taaksepäin tossa tekstissä.
Mulla on välillä tää sama juttu mut ei aina
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ei kun mulla ei oo tolleen harmaana noi napit. Tää muuten vaan temppuilee. Esim kursivointi lähtee pois jos sitä tekstiä ei kursivoi maalaamalla ja lisäks toi en muista nyt sen nimeä mut se kohta mihin se teksti tulee kun kirjottaa niin se hyppää jonneki taaksepäin tossa tekstissä.
Mulla ainakin käy aina välillä sitä, että se kännykän näppäimistö vaan yhtäkkiä lagaa, heittää kursoria ihan minne sattuu kohtaan tekstissä ja joskus myös poistaa sanoja. Tätä näyttää tosin käyvän tyyliin kaikilla sivustoilla ja sovelluksissa, ei pelkästään Varasijassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,483
Reaktioarvo
2,891
Mulla ainakin käy aina välillä sitä, että se kännykän näppäimistö vaan yhtäkkiä lagaa, heittää kursoria ihan minne sattuu kohtaan tekstissä ja joskus myös poistaa sanoja. Tätä näyttää tosin käyvän tyyliin kaikilla sivustoilla ja sovelluksissa, ei pelkästään Varasijassa.
Mulla sama mutta ei taida käydä muualla kuin varasijassa. Ainakaan usein ei käy. Tuo kursorin heitteleminen on ihan sika ärsyttävää

Sit mul käy usein myös silleen (tämäkin pelkästään varasijassa) että kun vaihdan riviä niin se uus rivi tulee siihen mut kursori pitää erikseen siirtää sille riville. Vai hetkinen tapahtuks tää varasijas vai kännykän muistiinpanois en oo varma
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla toimii ihan normaalisti. D: Ja sama siis kännykällä ja tietokoneella. Mulla on kyllä tota sanojen poistumista, mutta sitä tapahtuu kyl aina ku kirjotan kännykällä, ei pelkästään Varasijassa. Ja mulla se sanojen poistuminen on siis silleen et jos mulle tulee joku pikkuvirhe mun tekstiin niin painan kerran sitä kumitusnappia mut se poistaakin koko sanan. Välillä se kumittaminen toimii kyl normaalisti, mutta etenkin nopeesti kirjottaessa se saattaa poistaa koko sanan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Mulla teksti aina perseilee ihan huolella
 
Ylös Pohja