Keho noitiksen väsymys tracker

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Siis.. Päivässä kahreksan tuntia!!! Ei täällä kelan,,, toimeen tulo tuilla ..lusmuilla!

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Oon unohtanu päivittää vaikka väsyttää aina
Lääkärissä käyty ja huomenna labrat, mut jos mitään erikoista ei löydy niin neuvot oli luokkaa "koita siirtää sitä nukkumista päivästä iltaan" (mhm joo se onki nii helppoa) ja "liiku lisää :)" (ei se auta vaikka monta kuukautta tehnyt fyysistä työtä ulkona kesällä, silti yhtä väsynyt. Ja nyt en edes jaksa tehdä mtn kun ei oo pakko) jne
Että semmosta

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Oon unohtanu päivittää vaikka väsyttää aina
Lääkärissä käyty ja huomenna labrat, mut jos mitään erikoista ei löydy niin neuvot oli luokkaa "koita siirtää sitä nukkumista päivästä iltaan" (mhm joo se onki nii helppoa) ja "liiku lisää :)" (ei se auta vaikka monta kuukautta tehnyt fyysistä työtä ulkona kesällä, silti yhtä väsynyt. Ja nyt en edes jaksa tehdä mtn kun ei oo pakko) jne
Että semmosta
Aids-labrat?

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
väsyttää ihan liikaa : c

btw mun labrat oli ihan ok mielenkiintoset:
  • ferritiini 39 µg/l (kesäkuussa 21 eli noussut tosi hyvin ja nopeasti; viitearvot 13-150 µg/l)
  • hemoglobiini 126 g/l (viitearvot 117-155 g/l)
  • D-vitamiini 116 nmol/l (viitearvo: vähintään 50-75 nmol/l)
  • B-12-vitamiini >128 pmol/l (viitearvot >35 pmol/l)
  • CRP eli tulehdusarvo 13 mg/l (viitearvo <5 mg/l), en tiedä mikä vois olla syynä, ehkä sen leikkauksen haava joka ei oo täysin ulkopuolelta parantunut mun mielestä
  • Tyroksiini eli T4 (kilpirauhashormoni) 9.6 pmol/l (viitearvot 9-19 pmol/l)
  • Tyreotropiini eli TSH 3.6 mU/l (viitearvot 0.5-3.6 mU/l) --> Mulla on nää kilpirauhasarvot pitkään ollut just näillä rajamailla siinä että viittaako vajaatoimintaan, joskus nää arvot on mennyt viitearvojen ulkopuolellekin mutta luulen että kukaan ei halua alottaa mulle mitään hoitoa vaikka oireet on olemassa (esim nimenomaan tää väsymys ja lihominen myös, joka tosin voi johtua muustakin) ja arvot just rajalla :cautious:
Katotaan nyt mitä lääkäri sanoo näistä, puhelinaika lokakuun lopussa ellen saa aiemmin... D:
tässä oli osa labratuloksista, niitä oli vielä paljon enemmänkin mut luulen että tässä oleellisimmat väsymyksen kannalta ja crp ihan vaan jännää että mulla on joku tulehdustila kehossa ja että se ylipäätään tutkittiin lol

anyway kohta meen nukkumaan päiväunet, en millään jaksa mennä tekemään gradua tai tuntitöitä paikanpäälle kun väsyttää niin hitosti

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
väsyttää ja update ihan huvixeen: sain uuden lähetteen kontrolliin crp, ferritiini (lääkärin mukaan voi olla virheellisen korkeella kun crp on koholla), perusverenkuva ja TPO vasta-aineet

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
hitto se tpo-vasta-ainejuttu on normaali ! oispa ollut helppo selitys väsymykselle hitto

anyway väsyttää, otin 6h päiväunet tänään........

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
olipa kiva kun lääkärin mielestä voi väsymys johtua siitä että on tulehdus kehossa.. että kattele ny vaan kuinka se etenee ja ota sit uudestaan yhteyttä jos tarvii

juu monta vitun vuotta jatkuva väsymys ni :) joo :))

vittu
niin ja mun graduohjaaja ihmetteli miks oon saanu nii huonosti aikaan mitään, kiitti hei!:) ei varmaa johtu tästä vitun väsymyksestä :))) vittu vittu saatana

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
olipa kiva kun lääkärin mielestä voi väsymys johtua siitä että on tulehdus kehossa.. että kattele ny vaan kuinka se etenee ja ota sit uudestaan yhteyttä jos tarvii

juu monta vitun vuotta jatkuva väsymys ni :) joo :))

vittu
niin ja mun graduohjaaja ihmetteli miks oon saanu nii huonosti aikaan mitään, kiitti hei!:) ei varmaa johtu tästä vitun väsymyksestä :))) vittu vittu saatana
Onko tulehdus sittenkin aids, joka tarttunut miehimyksen riennoista..?

Ylös Pohja