Aihe vapaa Nolot tilanteet D:

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
727
Tääkin tuli mieleen kun (yllättäen) muistui mieleen yksi kauppareissu :D

Olin varmaan 19-vuotis eli tästä on se yli kaksi vuotta aikaa. Oltiin iskän kanssa kaupassa ja juoksin sitten hevi-osastolle hakemaan banaania. Löysin hyvän yksilön ja menin punnitsemaan sen, mutta siellä olikin jo yksi mun kanssa samaa lukiota käynyt jäbä.

Meillä on tän jäbän kanssa katsekontakti ja mitä tekee banaani??? TIPPUU MUN KÄDESTÄ LATTIALLE. Nostan sen kusisen epähedelmän ja tää tyyppi vähän hymyilee ja punnitsee oman tuotteensa. Mua hävetti niin paljon, että draamailin iskälle koko matkan kaupasta autolle. Sekin vaan naurahti.

Reaktioarvo
1,522
[x] kusinen epähedelmä :DD

Itse olin pari kesää töissä ison jalostamon varastolla. Tein lähinnä sellasia yksinkertaisia hommia enkä todellakaan tiennyt siellä olevista varaosista tms. mitään, joten en liiemmin palvellut asiakkaita. Joskus kuitenkin istuin siellä yksikseni ja joku asiakas tuli tiskille odottelemaan palvelua. Mä sitten avuliaana menin kysymään "mikäs sua vaivaa?" (Meinaten, että mihin tarvitset apua tms.) Asiakas tuijotti hetken sampona ja kysyi sitten vihaisesti, että eikö täällä ole ketään työntekijää paikalla. XD Ei vissiin tuu kenellekään yllätyksenä, että oon liian sosiaalisesti kömpelö asiakaspalvelutöihin.

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Olin ollut sairaalassa ja tutkimuksen jälkeen, kun sain tietää ei niin iloisia uutisia terveydestä niin olin vähän pihalla sen jälkeen kaikesta. (:D) Kahvilassa tiputin vahingossa maskin ja astuin sen päälle (ei kertakäyttö maski), tietysti jouduin vaihtamaan sen. Hoitaja sanoi että käytävän päästä löytyy kertakäyttömaskeja että voin mennä hakemaan yhdeltä sivu pöydältä. Kävelin käytävän päätyyn ja pöytä olis ollu mun vasemmalla puolella mutta en tietenkään huomannu sitä. Hoitaja tuli sitten neuvomaan ja hävetti niin paljon kun en huomannut niitä vaikka pöytä ois ollu ihan mun vieressä. Lopuksi onnistuin laittamaan maskin väärinpäin niin että se sisäpinta (vaaleampi) oli ulos päin ja se tummempi sisäänpäin. Kävelin sitten maski väärinpäin pitkin käytäviä, odottamaan äitiä vessan ulkopuolelle. Siinä matkan varrella kaksi lääkäriä/kirurgia pysäytti mut enkä ollu huomannu että ne puhui mulle. Olin pokkana kävellyt väkisin niiden ohi kunnes tajusin katsoa ylöspäin (olivat pitkiä) ja huomasin kun he puhuivat etten saisi liikkua yksin täällä että missä vanhemmat ja naureskeli kuinka itsevarmasti pikkuneiti kuljeksi maski väärinpäin käytävillä. (face palm) Kun äiti sitten tuli niin se huomautti korjaamaan maskin oikein päin. En ikinä unohda tätä.

Ylös Pohja