eihän siinä mennyt kun 4 vuotta kunnes tuli eka korona ajatelkaa 4 vuotta koronaa jo
K KK_ Harjoittelija Liittynyt 28.8.2024 Viestejä 2 Reaktioarvo 2 30.8.2024 #1 eihän siinä mennyt kun 4 vuotta kunnes tuli eka korona ajatelkaa 4 vuotta koronaa jo
H hillasuo Asiantuntija Liittynyt 24.11.2022 Viestejä 2,650 Reaktioarvo 1,027 30.8.2024 #2 oho! mulla on ollu kai kaks kertaa, ei kyllä sitä viimisintä ees testattu multa mutta iskällä oli niin varmaan mullaki. ja nyt ei varmaan yli vuoteen oo testattu ollenkaan :D miten päädyit tekemään testin ees?:D
oho! mulla on ollu kai kaks kertaa, ei kyllä sitä viimisintä ees testattu multa mutta iskällä oli niin varmaan mullaki. ja nyt ei varmaan yli vuoteen oo testattu ollenkaan :D miten päädyit tekemään testin ees?:D
kori Kokenut Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 118 Reaktioarvo 168 30.8.2024 #3 Mulla ei oo ollut ikinä, ainakaan tietoisesti. Heinäkuussa oli paha flunssa en tiiä oisko voinut olla korona??
Mulla ei oo ollut ikinä, ainakaan tietoisesti. Heinäkuussa oli paha flunssa en tiiä oisko voinut olla korona??
Jäätelö124 Uusi Liittynyt 3.7.2024 Viestejä 63 Reaktioarvo 15 30.8.2024 #4 kori sanoi: Mulla ei oo ollut ikinä, ainakaan tietoisesti. Heinäkuussa oli paha flunssa en tiiä oisko voinut olla korona?? Napsauta laajentaaksesi... voihan se hyvinki olla. mulla on ollut kaks kertaa :()
kori sanoi: Mulla ei oo ollut ikinä, ainakaan tietoisesti. Heinäkuussa oli paha flunssa en tiiä oisko voinut olla korona?? Napsauta laajentaaksesi... voihan se hyvinki olla. mulla on ollut kaks kertaa :()
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 20,601 Reaktioarvo 8,669 31.8.2024 #5 KK_ sanoi: eihän siinä mennyt kun 4 vuotta kunnes tuli eka korona ajatelkaa 4 vuotta koronaa jo Napsauta laajentaaksesi... Ja normaali influenssa on tappanut ihmisiä joka vuosi enemmän satoja vuosia.
KK_ sanoi: eihän siinä mennyt kun 4 vuotta kunnes tuli eka korona ajatelkaa 4 vuotta koronaa jo Napsauta laajentaaksesi... Ja normaali influenssa on tappanut ihmisiä joka vuosi enemmän satoja vuosia.
Girlofpunk Asiantuntija Liittynyt 4.2.2021 Viestejä 889 Reaktioarvo 1,595 12.9.2024 #6 Itsellä on ollut kerran se ja vieläpä olin viimeisillään raskaana esikoisesta silloin 2 vuotta sitten🥴
Itsellä on ollut kerran se ja vieläpä olin viimeisillään raskaana esikoisesta silloin 2 vuotta sitten🥴