Aihe vapaa Noni tulipa sit avauduttua kaverille hänestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Toivottavasti mun frendi ei pidä mua seinähulluna ku mietin vieläkin sitä äijää vaikka oon viimeks nähny sen öö mitä vuonna 2018 vai?

Emt tuntuu typerältä selittää kellekään tämmösiä mut silti tuntuu helpottavalt koska oikeesti en oo nähny ketään mun kavereita enkä oo puhunu niille oikein kunnolla mistää ni nyt tuntu helpottavalt kerrankin sanoo mitä mul on mieles.

Toivottavasti se ei ajattele mitää pahaa must D: on kyl ikävä mun kavereit. Mut vielä enemmän mul on ikävä sitä mun ihastusta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei tuntuu kyl iha vitu pällilt tää koko homma :D sillee hieman idiootti olo kieltämättä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haluisin kertoa sille miehelle et mul oli ja on tunteita sitä kohtaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaike lisäksi en pysty unohtaa paulii myöskään. En tiiä enää mitä tehä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tietäisinpä mitä voisin tehä paulin suhteen. En mä ny voi laittaakaa sille et "mitä kuuluu" tai jotain. En oikee voi tehdä mitään muuta ku odottaa et tulis keikkoi tai jotain.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jaa tää on ihan yhtä helvettiä. Voin ihan vitun huonosti. Kaikin tavoin. Oon pilannu taas ihan kaiken. Ihan vittu kaiken.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ANTEEKS NYT MITÄ HELVETTIÄ :DDDDDDDDDDDDD

No tää vasta onkin

Tein kollaasin yhdeksästä ihmisestä: e, l, niko, paul, Jarkko, aleksi, hessu, Timppa, jone. Anteeks nyt mut. VOIN KERTOA. ETTÄ VITTU. TON KATTOMINEN SAI MUT HAUKKOO HENKEE EKA koska siis se oli nii järkyttävää nähä kaikki ihastukset samassa kollaasissa anteeks mitä vittua. HUUTOKUOLEN. JÄRKYTTÄVÄÄ. en voi tarpeeks korostaa tätä järkytystä.

Muutenki ööömmm kauniilla tavalla yhdistyy kaikki vuodet esim 2018 (jone) ja 2017 (jarkko + l) ja 2013 (e) ja 2021 (timppa + hessu + niko + aleksi) ja ehkä 2020 ois sit se mikä paulist tulee mieleen tai no sillon se alko joten. Huutista. Joka. Tuutista.

Anteeks. Mitä.

Juujuu ja tää muuten saa mut taas KYSEENALAISTAA ET OONKO HETERO

siis silleen........ Oon aika hetero kyl 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

En oo mut toi kollaasi kyl näyttää siltä xD pelkkii miehii mate of course. HEH.

mut ok bro oon silti biseksuaali. En vaa tiiä missä se toinen puoli siitä on 🥴

Ei vaa emmä oikeesti vakavissaan kyseenalaista sitä, i know who i am tho (HAHA JUU VARMAAN, mistä lähtien mä oon tienny kuka oon bro sun identiteettikriisit hipoo pilviä 24/7 ni turha selittää ny siin mitää)

Ei mut oikeesti en varsinaisesti kriiseile tästä se on vaa hulvatonta että mulla ei tälläkään hetkellä ole yhtään naista ketä ajattelisin. Balanssi. Se on se balanssi kuulkaas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei voi kuin hajoilla tälle taas

Emt must tuntuu et oon jotenki outo bi kyllä ku en "ikinä" rakastu naisiin. Sillon tällön kyllä mut yleensä ne on melko lieviä mutta muutama tosi paha ihastus on ollu kyl. Ehkä kaks. Tai kolme. Mut joka tapauksessa ihan vitun vähän xDD sanoisin et ehkä ne kaikista vakavimmat ihastukset naisiin on ollu m, emppu ja kiia. Ehkä. Juu ja jos miehistä luettelisin saman ni ei helvetti. Niitä riittää niin saatanasti. Että balanssissa ollaan.

Eikä noistakaan kyllä ehkä muut kuin m ollu sellasia niiku iha vitun saatanan perkeleen pahoja ihastuksia. Et emppu ja kiia kuitenkin varmaa oli lievempii ku m.

Miehist jos luettelisin kaikki ihan vitun saatanan pahat ihastukset nii herrajumala: timppa, hessu, niko, villu, tõnu, l, e, e, m, jørn, jens, ola, lasse, t, v, vegard, sonny, Dominic, joo vittu mitä jos en luettele enempää :D arto, santtu, ja sitä rataa. Tumppi. Sedu. Jepjep.

Kysyn vaan itseltäni: mikä vittu sul on hätänä xDD mikä tää "99 % hetero 1 % homo" kinda bisexual on????? Tämmösille bisseille pitäs olla ihan oma kategoria. No ei oikeesti mut bro onks tää ees mahollist

It's weird mate. Viihdyn kyllä ihan hyvin bi lokerossa (ainakin tällä hetkellä) mutta huvittavaa että mul on tasan yks nainen jota oon rakastanu ihan saatanasti (tai no "rakastanu" varmaankin) ja sit kaikki muut on miehii. Jos puhutaan nyt niist pahimmist. Sillee emt probably vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen valitsisin sen naisen kaikista naispuolisista ihastuksista mitä mul on ollu. I mean luulen et valitsisin sen enkä emppuu tai kiiaa, jos siis yks pitäs valita noist. Oliha mul s myös mut se ei ollu läheskään yhtä paha i think. Ja tietysti t ja i. Mut joo m on kyl paha ku edelleen mietin sitä välil. Siit on kuitenkin kauan aikaa.

aM i bi eNoUgh tho

1 elämäni rakkaus tason nainen vs. Satoja elämäni rakkaus tason miehiä 🤔 pistää todellakin miettimään

Ehkä satoja saattaa olla liiottelua mut 🤷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
WTF IT'S NOT EVEN FUNNY

selasin vanhoja kuvia ja rakastuin uudestaan t:hen, kasperiin, johnnyyn, masatoshiin, ja sitä rataa voi jeesus kristuksen nimessä nyt hei 🥴

Ja tuli paljon jarkko-kuvia vastaan

Ai juma

Kasper näyttää aika paljon l:ltä juu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis ei tässä muuten mitään mut T MITÄ VITTUA EI MITÄÄN VITUN T:TÄ EI NYT VITUSSAKAAN MITÄÄN VITUN T:TÄ

ei kasperiakaan mutta on se siedettävänpää kuin herra t

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ANTEEKS??????

ANTEEKS?????????

JØRN JA JUHA?????

this is.............. Yeah okay.

Tämä on sairaus :D ei mitään muuta. Jumalauta että voi ihminen vihata itseään.

Anteeks mitä vitun vittua jørn nyt taas. Ja juha ???????????????????? Seis? En oo hetkeen sitä miettiny bruh mitä vittua nyt TAAS!

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tajuaispa toi lähteä toxic suhteestaan. Oikeesti. Ei tuo oo tervettä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tajuaispa toi lähteä toxic suhteestaan. Oikeesti. Ei tuo oo tervettä.
Ja tietenkin toivoisin että hän haluaisi mieluummin olla mun kanssa mutta tuskinpa :D jaa tuskin ne eroo koskaan tho, onks tää jätkä oikeesti noin sokaistunu siitä et sil on kerrankin tyttöystävä ni ei voi lähtee vaikka toinen ihan selkeästi on toxic. Tai en mä tiedä niin tarkasti taustoja mutta ei terveeltä vaikuta todellakaan. I knew it. Ois vaan valinnu mut mieluummin :))))))) :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan suoraa huutoa ei helvetti :D vaihdoin yhteen whatsapp-keskusteluun taustakuvaks sellasen kuvan mis on niko, joonas ja aleksi (ofc) mut sit vaa rajasin nikon pois siit XDDDDD joku vittuuntuminen selkeesti käynnissä siihen enkä ihmettele. Kyl siin vähä nikoo näkyy myös mut enemmän sillee joonas ja aleksi :DDDD NAURATTAA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
LMAO ei vittu oon kattonu niin monta jaksoo vanhoi salkkareit tänää mut siis oon havainnu et tää on toimiva taktiikka ihastusten unohtamiseks, ainaki sen ajaks ku kattoo Salkkareit. Pieni hengähdystauko BEST. ehkei niit täysin unohda mut kai se jonkin verran helpottaa.

Mutta nyt sit taas mietin l:ää ja m:ää ja nikoo ja joonasta ja aleksii 😑 jepjep

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei hitto tää ahdistaa ajatella noita.

Eli pitääks mun kattoo vielki salkkareit et saan noi pois mielest ja et saan joskus nukuttua voi vittu. Huoh. Ei en jaksa. Haluun nukkua :D mutta miten saan unta ku ahistaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nonii. Onks tää enää edes normaaliakaan :D vittu oli outo uni. Siin oli ainaki e, joonas, l, santtu, timppa, costi, ehkä t, ehkä jotain muitakin. En tajua yhtään mitä siinä tapahtui. Ainakin jossain vaiheessa lähdin ilmeisesti käveleen (vai kenties pyöräileen) ulos ja joonas ja santtu tuli ainaki vastaa ja joonaksen kaa puhuinki jotai ja ilmeisesti jostai mun toisesta ihastuksesta vieläpä. En oo iha varma kenestä, olikse timppa tai joku. Sit siin olin ilmeisesti yhdessä l:n, e:n, timpan ja costin kaa ainaki. En tiedä oliko samaan aikaan vai niin että vaihdoin vaa miestä. Joka tapauksessa ilmeisesti mulla oli jotain ongelmia jokaisen kans ja muistan kuinka lähin vittuun sielt ku meil oli costin kanssa joku riita tai jotain :D en tiiä. Sit muistan et meil oli joku juttu et olin kavereiden tai joidenki kaa jossain sillee et siel oli pariskuntia ja sitte mä olin siel ja nukuin just jonku l:n kaa ja timpan kaa ja jotain. Siis sillee et eka olin varmaa l:n kaa siin sit timpan kaa ja sit varmaa jonku muunki kaa. Häiritsee ku en oo varma oliko t siinä. Sitte jossain vaiheessa oltii jossai ringis siin ja se oli ihan kauheeta draamaa koko homma, en tiiä ees mist oli kyse mut draama oli niiku 6/5 oikeest. Miks mulla on myös semmonen mielikuva et jonttu olis ollu siellä mutta en oo kyl varma ollenkaan? Se oli varsinkin niin outoo et miks e oli siinä. No okei näin sen yks päivä mut en mä sen ihmeemmin oo sitä siltikään miettiny mut ok sitte :D se oli kyl jotenki normaalia ihanampi siin unes. Kertooks mun alitajunta täs et tykkään siitä taas vai et se ny vaan jostai syyst sattu olee siin unes semmone. En jaksa jos akan alan nyt miettii e:tä viel.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aha juu ei oo ees mahollista ajatella joonasta näin paljon. Tsiisus. Koko ajan.

Ylös Pohja