Syvälliset Noniin kertokaapas teidän horoskoopit

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Ja vaikka sekin et näkyykö se teissä? Ja nousumerkinkin ja kaikkia muitakin saa kertoa jos tiedät. Ja jos sulla on kumppani niin hänenkin horoskooppinsa saa kertoa. Olen tosi kiinnostunut horoskoopeista nyt. Varsinkin kun ihmisten luonteen ja tähtimerkin olen oikeesti havainnu kulkevan käsi kädessä ja jotenkin pystyn ymmärtämään ihmisiä ja heidän tarpeitaan paremmin jos tiedän heidän horoskooppinsa.

Mun merkit:
Mun aurinkomerkki (eli se horoskooppi jota yleensä ekana kysytään) on vaaka. Oon aika miellyttämisen haluinen ja rauhallinen, mutta samalla tosi epävakaa, jolle päätöksenteko on haastavaa. Pukeudun tosi värikkäästi ja olen taiteellinen tyyppi.

Nousumerkkini eli se miltä näytän muille, on leijona. Se näkyy kyllä. Vaik oon tosi rauhallinen, on mulla intohimoja joita suojelen aivan kuin leijonaemo ja osaan räiskyä. Ideoitani en muuta helpolla, pidän niistä kiinni kynsin hampain. Viihdyn myös parrasvaloissa ja haluun tehdä vaikutuksen muihin.

Mun kumppani on oinas. Eli vaa’an vastakkainen horoskooppi. Joku päivä selvitän sen nousumerkin ja kaikki. Me ollaan jotenkin tosi erityyppisiä: mä oon tämmönen hissukkatyyppinen ja se taas semmonen räväkkä rääväsuu (vaik hyvänä päivänä mäkin oon sitä). Mut joku meitä molempia kiehtoo toisissamme, vastakohdat vetää puoleensa niin sanotusti ja tottahan se tässä on. Kaksi täydentää toisiaan. Eikä sillee ihme vaikka välillä tulee kitkaa. Sen kai voi perustella horoskoopeilla, lol ;D

Kerron näistä lisää sitten kun hoksaan taas piirteitä.
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Ja oinaiden kohdalla mulla on ollut eri tilanteita. Osan kanssa ollaan oikeesti tosi läheisiä mutta sitten on taas ollut sellaisiakin oinaita, joiden kaa oon ollut sillee ”mitäs helvettiä tuo haluu musta, tykkääkö tuo ees?” Siis nyt puhutaan kaverisuhteista.
Se on silti ollut aina kaikista kiehtovin horoskooppi kun olen ihaillut aina oinaita jollain tapaa. Jopa katsonut vähän ylöspäin.
Mikä on ollut aika mielenkiintoista kun en ole ennen tiennyt tähtimerkeistä saman verran kuin nyt.
Mut suurin osa ystävistäni ovat kaloja. Kalat on sellaisia tosi ystävällisiä ja herttaisia tyyppejä, myöskin fiksuja. Sellaisten kanssa on kiva puhua.
Skorpionit monesti aluksi vähän pelottaa mua mutta oikeesti lopulta ne osoittautuu tosi mukaviksi tyypeiksi. Mut en edes yllättynyt kun kuulin et Gordon Ramsay ja mun eräs tosi helposti tulistuva eno ovat myös skorppareita.
Vesimiesten kaa mul on monesti jotain jännitystä mutta kun tutustuu niin tosi helposti voidaan heitellä hymyjä toisillemme ja jutella lisää. Mukava olo tulee ajan kanssa. Sama kauriiden kohdalla, mikä on minusta kiinnostavin horoskooppimerkki tällä hetkellä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Minullahan on se hauska homma, että osun juuri skorpioonin ja jousimiehen väliin. "Rising" on skorpioni.
En tiedä horoskooppijutuista juurikaan mitään, joten nöyrästi pyydän, oi suuri Minkelii, anna minulle persoonallisuusanalyysi tämän perusteella.

Tässä vielä quote yhdeltä sivulta, jolla puhuttiin skorpioneista:
"They do not take any risks; they avoid holy water like the devil."
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Mun aurinko- ja kuumerkki on kalat, nouseva leijona. Kumppani on myös aurinkomerkiltä kalat, muita merkkejä en muista tarkkaan mutta jotain ilmamerkkejä mahdollisesti.

Ollaan molemmat stereotyyppisiä kaloja mutta eri tavoin, toinen on se haaveileva taiteilija ja minä se eskapistinen lusmu. Ollaan synnytty eri kuukausina, olkoon täyttä roskaa kaikki horoskoopit mutta pidän noita kuukausia syynä meidän samankaltasuuden eri "sävyihin".

Nouseva leijona mussa näkyis varmaan siten että vaikka oon vähän surkea hissukka ja ristiriidoissa itteni kans on mun itsetunto kuitenki sillä tapaa kohdillaan että muiden kommentit ei osu ollenkaan. En esimerkiks koe minkäänlaisia ulkonäköpaineita muiden mielipiteiden pohjalta koska ei kiinnosta muut mielipiteet ku mun oma. Puhun paljon ja joskus liian suoraan mutta toisaalta saatan olla ihan hiljaa, varmaan joku kalan ja leijonan ristiriita.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,129
Reaktioarvo
1,165
Se on silti ollut aina kaikista kiehtovin horoskooppi kun olen ihaillut aina oinaita jollain tapaa. Jopa katsonut vähän ylöspäin.
Olen oinas ja siispä hyvin cool...

Mutta muuten nämä jutut on yleensä sen verran ympäripyöreitä että voisin samaistua noin 80% tässä keskustelussa sanottuihin juttuihin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Minullahan on se hauska homma, että osun juuri skorpioonin ja jousimiehen väliin. "Rising" on skorpioni.
En tiedä horoskooppijutuista juurikaan mitään, joten nöyrästi pyydän, oi suuri Minkelii, anna minulle persoonallisuusanalyysi tämän perusteella.

Tässä vielä quote yhdeltä sivulta, jolla puhuttiin skorpioneista:
"They do not take any risks; they avoid holy water like the devil."
Okei, nyt on pakko sanoa, että yllätyin, kun kaivauduin noiden merkkien syvyyksiin.
Skorpioni:
- värit tummanpunainen ja musta✔️
- onnenluku 7✔️
- vahvuudet TOP 5: Syvällisyys, intensiivisyys, pohdiskelevaisuus, lannistumattomuus, tarkkanäköisyys✔️
- heikkoudet TOP 5: Kostonhimo, salailu, piikikkyys, liiallinen epäileväisyys, kyynisyys✔️
- kukat: Tulppaani, ohdake, punainen ruusu, orvokki, gerbera, pelargonia ✔️

Saattaa tuossa olla jotain perääkin jopa :O Liian hyvin kuvaa meikäpoekoo.

Jousimies:
- onnenluku (3, 5,) 7✔️
- vahvuudet TOP 5: (Optimismi, idealismi,) kunnianhimo✔️, (valloittavuus,) rehellisyys✔️

Tällä oli huomattavasti vähemmän pelottavan osuvia kohtia.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Minullahan on se hauska homma, että osun juuri skorpioonin ja jousimiehen väliin. "Rising" on skorpioni.
En tiedä horoskooppijutuista juurikaan mitään, joten nöyrästi pyydän, oi suuri Minkelii, anna minulle persoonallisuusanalyysi tämän perusteella.

Tässä vielä quote yhdeltä sivulta, jolla puhuttiin skorpioneista:
"They do not take any risks; they avoid holy water like the devil."
Oi, se ois mielenkiintoista tehdä. Ja ne ei välttämättä osu oikeaan mutta koitan tehdä myöhemmin, koska siinä menee aikaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Puhun paljon ja joskus liian suoraan mutta toisaalta saatan olla ihan hiljaa, varmaan joku kalan ja leijonan ristiriita.
Samaistun tähän. Joka on siis mun kohdalla vaa’an ja leijonan välinen. Saatan ilmaista itseäni joskus jopa niin aggressiivisesti että joitakin pelottaa vaikken tarkoitusperäni useinkaan olekaan mitenkään pahat. Siis puhuen. Se johtuu intohimosta. En käytä väkivaltaa ikinä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Minullahan on se hauska homma, että osun juuri skorpioonin ja jousimiehen väliin. "Rising" on skorpioni.
En tiedä horoskooppijutuista juurikaan mitään, joten nöyrästi pyydän, oi suuri Minkelii, anna minulle persoonallisuusanalyysi tämän perusteella.

Tässä vielä quote yhdeltä sivulta, jolla puhuttiin skorpioneista:
"They do not take any risks; they avoid holy water like the devil."
Okei, aluksi voisin sanoo, että tavallaan arvasin että olet skorpioni, koska susta välittyy sellainen syvällisyys ja intohimoisuus esim musiikkiin. Mut täs täytyy ottaa huomioon se että mä teen tulkintani susta internetin välityksellä, ettei välttämättä osu oikeaan.

Ja stereotyyppiset jousimiehet matkustelee paljon. Luin joltain sivulta skorppareistakin, että ”Skorpionia kiehtoo kaikki kaukainen ja salaperäinen. Tämä ilmenee muun muassa matkoina kaukaisiin maihin ja haluna kurkottaa ihmismielen syövereihin.” Et miten se näkyy sussa? Kun molemmat merkit on semmosia seikkailunhaluisia.

Joten voisin sanoa, että noiden perusteella tykkäät tutkiskella ja paneutua asioihin syvemmin, joka monesti näkyy sun viesteissä täällä.

Ja nää on vaa suuntaa-antavia ja pitää muistaa että intuitio painaa näissä asioissa hyvin paljon.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
991
Olen horoskoopiltani (eli siis ilmeisesti aurinkomerkiltäni) vesimies. Muuta en tiedä.
Edit: selvitin nousevan merkkini ja se on näköjään vaaka. En sitten tiedä mitä se merkitsee.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Olen vesimies, mutta muista merkeistä ei oo hajuakaan ja joku mun tuttu sano joskus et mä oon just sellanen stereotyyppinen vesimies.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Horoskoopit on mun mielestä ihsn hölmöjä MUTTA minä ja kumppani ollaan vaaka ja kaksoset mikä pitäs kai olla ihan täydellinen yhdistelmä ja ainoana ongelmana olla päätöksenteko... mikä, no, pitää paikkaansa :DDD toisella menee ikuisuus päätöksissä kun miettii joka aspektin pienissäkin jutuissa ja mulla on vaan täys paniikki päätöksiä tehdessä + molemmilla "päätä sä, mulle on ihan sama"-asenne
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Horoskoopit on mun mielestä ihsn hölmöjä MUTTA minä ja kumppani ollaan vaaka ja kaksoset mikä pitäs kai olla ihan täydellinen yhdistelmä ja ainoana ongelmana olla päätöksenteko... mikä, no, pitää paikkaansa :DDD toisella menee ikuisuus päätöksissä kun miettii joka aspektin pienissäkin jutuissa ja mulla on vaan täys paniikki päätöksiä tehdessä + molemmilla "päätä sä, mulle on ihan sama"-asenne
Täydellinen yhdistelmä.
Mut mulle mun kumppani on sanonu suoraa tyylillä että ”koita jo päättää” ja sen jälkeen ollaan tehty päätökset yhessä :ROFLMAO:
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Minun aurinkomerkki eli horoskooppi on rapu. En paljoa mitään tiedä horoskoopeista mutta nousumerkkini on ehkä skorpioni. Pitää vielä tarkistaa, mutta ainakin mitä siitä luin sopisi melko hyvin (siitä huolimatta etten usko horoskooppi juttuihin).
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Aurinkomerkki on härkä, kuumerkki jousimies ja nouseva taito olla neitsyt :D

Härkään sovin lähes täydellisesti, joitaki minijuttuja on jotka ei oo muhun sopivia mut muuten jos luet härän horoskooppia nii se on ku lukisit mun persoonallisuutta:D
Toi jousimies on kans ihan niinku minä :D Neitsyestä taas en yhtään tiiä (ku en oo ihan varma oliko se neitsyt edes)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Aurinkomerkki on härkä, kuumerkki jousimies ja nouseva taito olla neitsyt :D

Härkään sovin lähes täydellisesti, joitaki minijuttuja on jotka ei oo muhun sopivia mut muuten jos luet härän horoskooppia nii se on ku lukisit mun persoonallisuutta:D
Toi jousimies on kans ihan niinku minä :D Neitsyestä taas en yhtään tiiä (ku en oo ihan varma oliko se neitsyt edes)
Pakko sanoo et arvasin tämänkin jotenkin
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
En tiiä kelailin päässäni et mitä horoskooppeja eri varaanit vois olla. Ja sit sun kohalla päädyin jotenkin härkään. Ja samoin @immortalem kohdalla neitsyeen joka olikin nouseva merkki eli se mikä välittyy ihmisestä. Kai mä jotenkin on kehittyny tässä hommassa sit kun on sellaisia ihmisiä, jotka osaa arvata toisten horoskoopit.
Oon tosi intohimoinen tähän juttuun tiedän XD
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Okei eli nyt ehin tarkemmin perustella. Eli siitä päättelin ku oot tosi sinnikkään oloinen tyyppi. Osaat perustella asiat tosi hyvin. Ja härät ovat tyypillisesti tosi taiteellisesti lahjakkaita ja oon nähnyt sun taidekesun ja tykkäsin. Ja ai niin, tosi maanläheisen ja asiallisen oloinen olet.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Ja tiedän että horoskoopit ovat todella kärjistäviä. Eikä kaikki todellakaan täysin istu kaikkiin piirteisiin mitä sen horoskoopeissa sanotaan. Mutta olen vain jännästi yhtäläisyyksiä huomannu ihmisissä ja horoskoopeissa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Minun aurinkomerkki eli horoskooppi on rapu. En paljoa mitään tiedä horoskoopeista mutta nousumerkkini on ehkä skorpioni. Pitää vielä tarkistaa, mutta ainakin mitä siitä luin sopisi melko hyvin (siitä huolimatta etten usko horoskooppi juttuihin).
Muistin väärin, nousumerkki olikin jousimies. Jokin kuvauskin löytyi, joka ei kuulosta kyllä oikealta. Tai oikeastaan kaikki muu ehkä saattaisi jotenkin osua oikeaan, mutta en tiedä mitä muut ihmiset ajattelee minusta, sekä menneet asiat saavat kyllä sijaa ajatusteni majatalossa. :D Olisiko nämä ollut arvattavissa?

Ajattelitko Minkelii lainkaan mikä olisi voinut olla minun horoskooppi kun mietit mitä varaanit voisi olla? En kyllä ole hirveän aktiivinen varaani kun vertaa muihin tässä ketjussa.
gfdhfjh.JPG
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Muistin väärin, nousumerkki olikin jousimies. Jokin kuvauskin löytyi, joka ei kuulosta kyllä oikealta. Tai oikeastaan kaikki muu ehkä saattaisi jotenkin osua oikeaan, mutta en tiedä mitä muut ihmiset ajattelee minusta, sekä menneet asiat saavat kyllä sijaa ajatusteni majatalossa. :D Olisiko nämä ollut arvattavissa?

Ajattelitko Minkelii lainkaan mikä olisi voinut olla minun horoskooppi kun mietit mitä varaanit voisi olla? En kyllä ole hirveän aktiivinen varaani kun vertaa muihin tässä ketjussa.
katso liitettä 6109
Hmmm, ehkä oisin voinut kuvitella et oot tyylii oinas tai kaksonen. Ku sillee oon aatellu et oisit tosi puhelias ja räiskähtelevä tyyppi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Olen jänö.

"Jänö harvoin suuttuu tai kokee vihamielisyyttä muita kohtaan. Töpöhäntä pitää itsensä mieluiten etäällä hankalista tyypeistä ja tilanteista. Jänis on hyvin kunnianhimoinen mutta ei kuitenkaan ikinä muutu juonittelevaksi tai ahneeksi. Ristihuuli on ahkera ja rakastaa järjestystä sekä uuden oppimista. Pitkäkorvalla on harvinainen kyky ratkaista ongelmia, sillä hänessä piilee syvää viisautta. Jänö soveltuu hyvin työtehtäviin politiikan saralla, sillä hän osaa punnita asioita neutraalisti eri näkökulmista. Jänes on hyvä pitämään työ-ja yksityiselämänsä hallinnassa, sillä hän aistii helposti muiden tunnetiloja ja osaa reagoida niihin hienotunteisesti.

Porkkananpurijan diplomaattinen luonne tekee hänestä luotettavan ystävän, joka suojelee lähimmäisiään pahalta. Jänis pitää muiden ihmisten seurasta, mutta ei tahdo olla huomion keskipisteenä. Pupsukka erottuu joukosta loistavan tyylitajunsa vuoksi, sillä hänellä on silmää kaikenlaiselle estetiikalle. Hän arvostaa muita kulttuureita ja ottaa eri muotivirtauksista vaikutteita pukeutumiseensa."
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hmmm, ehkä oisin voinut kuvitella et oot tyylii oinas tai kaksonen. Ku sillee oon aatellu et oisit tosi puhelias ja räiskähtelevä tyyppi.
Olen kyllä kaksonen mutta en horoskoopin merkityksessä.😂 Oikeasti olen melko hiljainen. Foorumit antaa joskus väärän kuvan ihmisistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Olen jänö.

"Jänö harvoin suuttuu tai kokee vihamielisyyttä muita kohtaan. Töpöhäntä pitää itsensä mieluiten etäällä hankalista tyypeistä ja tilanteista. Jänis on hyvin kunnianhimoinen mutta ei kuitenkaan ikinä muutu juonittelevaksi tai ahneeksi. Ristihuuli on ahkera ja rakastaa järjestystä sekä uuden oppimista. Pitkäkorvalla on harvinainen kyky ratkaista ongelmia, sillä hänessä piilee syvää viisautta. Jänö soveltuu hyvin työtehtäviin politiikan saralla, sillä hän osaa punnita asioita neutraalisti eri näkökulmista. Jänes on hyvä pitämään työ-ja yksityiselämänsä hallinnassa, sillä hän aistii helposti muiden tunnetiloja ja osaa reagoida niihin hienotunteisesti.

Porkkananpurijan diplomaattinen luonne tekee hänestä luotettavan ystävän, joka suojelee lähimmäisiään pahalta. Jänis pitää muiden ihmisten seurasta, mutta ei tahdo olla huomion keskipisteenä. Pupsukka erottuu joukosta loistavan tyylitajunsa vuoksi, sillä hänellä on silmää kaikenlaiselle estetiikalle. Hän arvostaa muita kulttuureita ja ottaa eri muotivirtauksista vaikutteita pukeutumiseensa."
Okei, täytyy sanoo et luulin et oot joko skorpioni, jousimies tai kauris mutta olitki jänö!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
En tiiä kelailin päässäni et mitä horoskooppeja eri varaanit vois olla. Ja sit sun kohalla päädyin jotenkin härkään. Ja samoin @immortalem kohdalla neitsyeen joka olikin nouseva merkki eli se mikä välittyy ihmisestä. Kai mä jotenkin on kehittyny tässä hommassa sit kun on sellaisia ihmisiä, jotka osaa arvata toisten horoskoopit.
Oon tosi intohimoinen tähän juttuun tiedän XD
Okei eli nyt ehin tarkemmin perustella. Eli siitä päättelin ku oot tosi sinnikkään oloinen tyyppi. Osaat perustella asiat tosi hyvin. Ja härät ovat tyypillisesti tosi taiteellisesti lahjakkaita ja oon nähnyt sun taidekesun ja tykkäsin. Ja ai niin, tosi maanläheisen ja asiallisen oloinen olet.
Mielenkiintosta:D
No mikäs siinä jos tykkäät horoskooppeja harrastaa, itekki joskus luin kauhiasti horoskooppeihin liittyviä kirjoja ja opettelin kaikki maholliset pikkujutut mut enpä mää niitä ennää muista xD
 
Ylös Pohja