Aihe vapaa NONIIN mulla on poikaystävä!! Edit: ei ookkaan

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,017
Reaktioarvo
5,780
Keskustelu meni niin että se kyseli kenestä tykkään ja en heti sanonu ja sitten se sano että se tykkää musta --> myönnän että tykkään siitä --> se kyssyy että pitäskö alkaa seurusteleen --> vastaan joo
Honey vastaisen varalle älä ala ihastuksen pohjalta sanomaan seurusyeluun joo:D

Mut oikeesti tosi ikävää että teki tommosen tempun, tsemppiä<3
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ja ko se kuiten kierteli ja kaarteli ensin että kenestä tykkään ja näin niin en osannu aatella että se kusettaa. Ja kuitenki pari päivää se on kokoajan osottanu kiinnostusta.

Vittu
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Eihän tästä tule vittuakaan

Miks ees aattelin että se tykkäis musta konoon kaikkien muittenki mielestä vaan ärsyttävä ja ruma ja läski heppatyttö??
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
219
Reaktioarvo
145
No eikai se ottanu :// ko ei olla aikasemmin mitenkään hirveesti juteltu ko ihan vasta. Ihmettelin vähän että miten se yhtäkkiä mutta sit olin vaan että "nooo ehkä se ei oo uskaltanu aikasemmin jutella"

Keskustelu meni niin että se kyseli kenestä tykkään ja en heti sanonu ja sitten se sano että se tykkää musta --> myönnän että tykkään siitä --> se kyssyy että pitäskö alkaa seurusteleen --> vastaan joo

Ei nyt ihan nuin. Mutta pääpiirteittäin kuitenki. Eli välistä puuttuu varmaan parikymmentä vähemmän tärkeää snäppiä.
aika karsee mutta kyllä mä uskon että selviit tosta nopeallakin aikataululla
 
Ylös Pohja