Aihe vapaa NONIIN sehän oli mahtava uni

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ei herranjestas. Okei näin unta ainakin noelista, liamista, olasta, jørnistä ja muistaakseni jopa chrisistäkin ehkä ja kieranista. Saatto olla vielä enemmänkin. Nyt oli sit näköjään joku kunnon kasa ihastuksia unessa.. muistan ainakin sen että Ola oli ilmeisesti joku mun opettaja (totta kai) ja olin menossa stalkkaamaan sitä, salee joskus keskellä yötä, sen jonnekin kodin lähelle,,,,,, sitte jørn oli joku paha tyyppi jota pelkäsin siinä,,,, plus mä olin jossain kohtaa kännissä ku käki ja muistan kun juttelin jonkun naisen kanssa siin ja sammalsin jotain ihan käsittämätöntä :DDDDDDDDDDDD ehkä huvittavin ja noloin uni hetkeeen :D sitte yritin kävellä kotiin jostain ja mietin jotain olaa tai kieranii tai en tiiä ja taisin kattoa samalla jotain ohjelmaa puhelimesta??? En tiiä olinko siinä kohtaa edelleen kännissä mutta hyvin mahdollista.

Noelista ja liamist en muista juuri mitään muuta ku et ne oli siinä ja noel salee rämpytteli jotain kitaraa siinä, sen määä taidan muistaa. Vau miten yllättävää. Vittu et olis huvittavaa nähä jotain kolmiodraamaunta niistä kahesta ja musta :DDDD ei saatana. Niinku okei mut en voinu sit ees vaikka halata sitä siinä unessa??? Tai ainakaan en muista.

Ja huvittavaa ku luin yhtä mun aikasempaa kesua mis höpisin jotain oasiksest (joskus 22.7.) ja aattelin sillon et iha varmaa viel ihastun niist johonkin. Ja niinhän sitten vähän yli kuukausi myöhemmin.. aloin tykätä noelist ja liamist 😕 siis en mä kestä mitä kohtalon ivaa tää taas on.

Ja muistan myös että joskus oon kattonu wonderwallin musavideon (varmaan joskus hiton nuorena) ja varmaan useammankin kerran ja nyt kun katoin sen uudestaan ni tuli tunne et oon saattanut sillon aiemminkin kuolata niitä 😭 oon melkein satavarma et oon vähintään noelist ollu sillee "söpö" 😭 ei helvetti nyt. Tää on niin stressaavaa en kestä miks tää tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
THATS IT i'm going full emo XDDDD joo kuuntelin vaa my chemical romancee äsken

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei helvetti :DDDDD siis mul ei ollu juuri mitään muistikuvaa et olin kattonu tän joskus aiemmin Ainoastaan youtubessa kun tulee toi punanen viiva sen merkiks et on kattonu sen nii siin oli se ja olin et "ahaa???????? Ai tän olen joskus kattonu vai" sit ku tutkin mun youtubehistoriaa niin sieltähän se löytyi 3.8.2018. jännää. No ei siinä vielä mitään mutta! Oon myös ton mukaan kattonu live forever 8.12.2019 :DDDDDDDDDDDDDDD ja itse asiassa nyt muistankin. Totta kai. Se liitty varmana siihen tumppi caseen koska joo nyt mä muistan ei helvetti. Oonko mä sit sillon ollu silleen hehe vois kuunnella Oasist jos tumppi kerran puhu niist jotain. Voi vittujen vittu nyt :DDDDD ei helvetti. Aaaa joo mä muistan liikaa. En kestä sitä että toi bändi vaa liitty tumppiin ja nyt????? Keissi on tämä ??? Ja sitten sillon aikasemmin tänä vuonna, kun ajattelin asiaa ja tuntu jo sillon et tää on nyt jokseenkin erityinen bändi mulle ja ihmettelin kui en viel ollu rakastunu kehenkään niistä. Ei luoja että on häiritsevää niiku vittu come on ja taisin jopa joskus ajatella et liamil on ihana ääni, siis ennen tätä juttuu.... Voi vittu 😭😂 mua hajottaa niin pahasti.

Also en tiiä miks vedän elämää suuremman draaman siitä että oon joskus aiemmin kuunnellut oasist niiku joo ofc mä olen kuunnellu sitä niinku varmaa melkein kaikki muutkin. Mut ei se oo niin dramaattista mut tää tumppi juttu ON dramaattista. Että semmosta sitten.

Vähä niiku vedin timpastaki kauheen draaman siit et olin aikasemmin ajatellu sitä ja lievästi vähän ehkä tykänny siitä :-----D ei vittu i am deceased

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ALSO toi linkkaamani biisi..... Miks siin pitää sanoo....... "Soul asylum"

En hyvin voi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Itse asias nyt kun kuuntelen tota uudelleen niin se kuulostaakin yhä tutummalta ja tutummalta, jotenki muistan nyt et joo niinpä mä taisin tän kuunnella sillon 2018 ok lmaoo siit on miljoona vuotta mut joo nyt mä muistan jotenkuten. En kyl muista et liittyks tää johonkin tai johonkuhun sillon mut,,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
OKEI HIRVEETÄ

VOI VITTU :DDDDDDD tähän taas tultiin

Itken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mitä vittua nyt taas

Siis nää kolme vaa pyörii täs niiku et tumppi vaa boostaa mun ihastumista noeliin ja liamiin ja noel ja liam boostaa mun ihastumista tumppiin koska muistan näit kaikkii asioita ja EIH HELVETTI MÄ NIIN TIESIN TÄN

Nyt VITTU :D

Arvasin et täst on viel harmia

Tai en edes tiedä mut salee arvasin kosk tää nyt on niin perus ettei mitää rajaa

Ja literally kuuntelen biisiä jota kuuntelin vitusti 2019 ja SIIT TULEE MIELEE JONTTU että mitä helvettiä nyt taas sitten

Joooooooooooooooooi

Oikeestaan kuuntelen putron listaa mut-

PUTRON :DDDDDDDDDDD putron takia alunperin rakastuin tumppiin-

HIRVEE NOIDANKEHÄ EI JUMALAUT

siis periaatteessa jos miettii nii putron takia rakastuin tumppii ja tumpin takia rakastuin noelii ja liamii. Tai en mä tiedä johtuko se lopulta tumpista :D ehkä se vähän mut???????????? Seis saatana

Eih mun päätä särkee

Sitä mä en oikeest enää muista et miten rakastuin putroon alunperin. Koska... Se oli niin kauan aikaa sitten. En kirveelläkään muista

Mutta mitä nää biisit tekee tumpin listal:

Rääääääh tai siis no toi ilman sua oikeestaa vaa on sillee et mitä vittua se tuol tekee ku se on timppa-biisi 😭 muistan toisaalta kyllä että pistin sen muilleki listoille sillon päivänä eräänä 😭 mut toi apiksen biisi on kyl niin tumppiin liittyvä koska sillon 2019 kuuntelin tota ja angstasin tumppia lmaoooooooo se oli hulluu aikaa kuten tämäkin-

Mutta siis oikeestikin tykkään tumpist edelleen

En voi :------D mä oikeesti rakastan sitä edelleen hahaha ei vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pahempaa biisiä ei ois tähän kohtaan voinu varmaan tullakaan taas :DDDDD aina tää vitun biisi:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onks tää oikeesti se kuka oon voi vittu miten paskat kortit on saatu taas elämältä

Tai no ei mut niiku

Oonhan mä aika 😬 erilainen ku muut 😭 mut siihen pitää vaan tottuu. Tai no oonhan mä aika lailla Tottunuki mut se pitää vaa jotenki hyväksyy emt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ok........ Sain melkee jonku paniikin taas :D tai semmonen joku. Tsiigailin noiden kuvii ja tuli semmone "apua" koska basically ku unohan kui "vanhoi" ne on ja sit ku muistan sen oon sillee apua onks tää normaalii

Siis en VIELÄKÄÄN tajuu et se on normaalii lmao okei

Tosin vegard on aik nuori okei no 42 mut juu

Tota noin niin

En ees tiiä vittu ku ahistaa mut ei se mitään:)))))))

Aina sanotaan että ihastuksista oppii jotain mut en tosiaa ees tiiä at this point et mitä hittoa mä muka näistä opin

Jaa-a. Tai ehkä tuun vahvemmaks ku mun itsetunto paranee tälleen hitaasti ja tuskasesti? Tai luulen et ne loppujen lopuksi jopa jollain tasolla vahvistaa mun itsetuntoo ja identiteettiä vaikka ei uskois

Identiteetti........... Siinäpä vasta käsite...... Mitä se edes on ........... Rääh

Mun identiteetti on se että rakastun ryppysiin äijiin ja sillä selvä 😌💅

ah miten paskat kortit voikaan olla mutta nojaa

Helvetti kun ahdistaa mut samal huvittavaa kyl

Kuuntelin äsken rakkaus ja maailmanloppu mut hassuu etten sillon aiemmin ees tajunnu siit et vesala on bi. Tai no siis aavistelin kyllä, mut heteronormatiivisuus on niin vahvaa et kelasin et se meinaa jotain muuta ku actually tytöistä tykkäämistä. Lol :D tai olin sillee "onks tää, voikse olla" mutjoo olihan se, that bisexual shit 😌 i relate-

Miks on näin karsee olo, vittu. Oon nii väsyny ku nukun joka yö huonosti. Yllättäen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei mikään ei palaa
ei mikään ei palaa ennalleen 😭😭😭😭🎶

Iconic 😭 mutta totta tuo, mikään EI palaa ennalleen kun ERÄÄT tulee mun elämää sillee ":) moi sä tuut tykkäämään must ikuisesti" aha kiitti

sairaat setit, enkä ees tehny tätä tahallaan

Lmao ahdistun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Helvetti että tästä tuleekin mieleen 2018 about

Ja viel se kesä nimenomaan

En ees muista ku se oli sekavaa mut i guess mietin sillo jotai m:ää ja e:tä

Ja noi ei oo ees ne irl-ihastukset tai no ne on puoliksi irl ja puoliks julkkiksii??????? Tai niiku "julkkiksii" joiden kaa oon ollu "tekemisis" lievästi tho

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ai mut siis

Mä jo luulin etten mieti muita ku tumppia ku tuli nii vitullisel voimakkuudel ne tunteet ku hyökyaaltona saatana mutta höpöhöpö totta kai mä nyt sentään noelia timppaa liamia steveä daveä vegardia ja chrisiä ajattelen

Vau mut noista oikeestaan kaikki muut paitsi tumppi ja vegard on melko uusia tapauksia?????? Oop. Tai no periaatteessa timppa ei oo, jos miettii sitä huhtikuuta 2019..... Sehän oli jopa ennen tumppii (uskomatonta???????)

Oikeesti miten nää asiat oikeen menee 😭 itken ku eka rakastuu johonki putroo sit sen takii tumppii sit joskus miljoonan vuoden päästä noelii ja liamii tumpin takii ja mitä vittua nyt,,,

En muista.............. Vegard oli muistaakseni vaan silleen että näin mainoksen telkkaris...... Tietty siis i kveld med Ylvis 😑🙄 sit vaa olin sillee "😍" vegardist

Ja tää oli 2014... Oikeest

Että voidaan iha vaaa unohtaa kaikki nr ajatukset et jos pääsis jostakusta yli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu että väsyttää. Mutta yritin jo, en saa nukuttua D: ihan karseeee olo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä vitun paskaa tää oikeesti on.......

Yritän jälleen saada nukuttua mutta tuskinpa onnistuu

Helvetti kun monta yötä peräkkäin nukkuu ihan silleen päin helvettiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sitä paitsi ajattelen koko ajannnn noelii niin en pysty senkään takia varmaan vittu mihinkäänn

Tai näyttäis ny vähän siltä et mietin sitä eniten??? Huoh miks vitussa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mmm oon samaa mieltä liamin kanssa siitä että "i hate that fucking twat" vai miten se ny menikää :D

Mut siis vihaan noelii vaa siks et ajattelen sitä koko ajan ja rakastan niin paljon ahahaha

En jaksa edes käsitellä koko asiaa ku mulla loppuu kohta oikeesti voimat näiden tunteiden kanssa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
OH sainkin jopa vähän nukuttua kai. Tai sit olin koko ajan jossain rajamailla että meinasin nukahtaa, tai sit nukuin vähän aikaa??? Anyway, on vähän ehkä parempi olo. Paitsi oon pikkusen kipee niin ei meinannut saada henkee :) ja päätä edelleen särkee

Mut joooooo ok vittu voisin vaik lyödä vetoa et ihan pian toi noelin muistio menee täytee ku oon raapustanu siit niin paljon kaikkee. Sit ku sil on kaks muistioo ni vittu nauran. Ei sillä et kaks ois jotenkin super paljon ku miettii et timpal noin 39 ja tällee mut kuitenkin yleensä se että on enemmän ku yks tarkottaa kuitenkin sitä et se tyyppi merkkaa saatanasti eikä oo vaa joku lievä ohimenevä vaihe. Tai et se vaan tietyl tavalla on semmonen... Raja et siin vaiheessa tietää et tunteet ei oo ainakaan mitään super lieviä jos on onnistunut saamaan yhen muistion täyteen raapustuksillaan

En vaan tajua sitä et kui tää on näin ku vaik välil kirjotan liaminki muistioo mut kuitenkin vaa huomaan et jatkuvasti mun aivot on sillee "noel 🤔" ja sit vaa meen siihe muistioo kirjottaa jotai. Lmao mut en tiiä onks niis mitää järkee, usein teen silleenki et oon kirjottamas tänne jotain spämmiviestii mut sit oon sillee toi on liian pitkä ja kopsaan sen jonneki noihin ihastusmuistioihin. Eli turhaa jaadajaadaa mutta mul on joku pakkomielle kirjottamiseen 😇 nyt ku en puhu kavereilleni irl enää sitäkään vähää mitä jossai vaihees niille höpisin ihastuksist nii ymmärrettävää et pitää purkaa kirjottamal. Niil on varmaa ollu mukavaa nyt ku ei oo tarvinnu kuunnella mun juttuja 🤔 ja mun ei tarvii kuunnella niiden tuomitsemista tai jotain.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huutista liamin soittolista on 2 t 38 min, noelin 5 t 5 min ja vertailun vuoks j:n lista on 1 t 41 min. Näin tärkeitä irl-ihastukset mulle on 🤔🤔🤔🤔 toisaalta toisen j:n lista on iha vitu pitkä et ei sittenkään mitään. Tosin en mä sitä kyl atm ajattele ku julkkiksii pelkästään, siltä näyttäisi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaa mä en ymmärrä miks mun piti mennä kattomaan se vanha video tumpista. Tai no ne kaks. Tai no ne kolme itse asiassa. Ei sydän kestä kyllä

Ois cool jos löytäs sen haastattelun missä se puhu noista kahesta sankarista mutta en kyl tiiä voiks sitä enää ees kuunnella.. en enää muista ees missä se oli ja olikse vaan niin et sen pysty pelkästään sillon kuuntelee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
ACTUALLY

miks muistan liian hyvin vuoden 2019.... Vaik sillon oli vaikeuksia mut must tuntuu et otin sen liian itsestäänselvyytenä........ Luulin et se oli kamalaa mut bruh........ Tai ehkä aika kultaa muistot................... En tiedä............... Enää mitään............................

Olen done 😭😭😭😭😭😭😭😭

Emt huvittavaa että en varmaan tässäkään tilanteessa nyt olisi jos en olis sillon 7.11.2019 menny kattoo tumppia tai siis putroo mä sinne oikeestaa menin kattoo. Tumppiin rakastuin vasta siellä, en edes aiemmin juuri tiennyt koko ihmistä, siis silleen et milt se näyttää, kyllähän mä sen nimeltä tiesin. Ja sit muistan et sillonki tuli ihan samalla tavalla fläsärit kaikkiin muistoihin ku nyt oasiksest. Ei helvetti miten sairaat setit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Good god why

Tääki biisi vainoo mua:
Tai siis juu biisissä ei toki mitään vikaa mutta tuo mies sais jo häipyy mun ajatuksista..... Mutta ei toki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei jumalauta aina vaan tulee lisää brittejä

Mulla on jo vaikka kuinka monta äijää joita rupeen pakonomaisesti ajattelemaan kun kuuntelen taylorin london boyta ja oli sit pakko viel noelin ja Liamin tulla lisäks siihen. Joukon jatkoksi. Hah hah

Ylös Pohja