Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67894" data-attributes="member: 34"><p>Ei helvetti :DDDDD siis mul ei ollu juuri mitään muistikuvaa et olin kattonu tän joskus aiemmin [MEDIA=youtube]Tiqxn3iOmxY[/MEDIA]</p><p>Ainoastaan youtubessa kun tulee toi punanen viiva sen merkiks et on kattonu sen nii siin oli se ja olin et "ahaa???????? Ai tän olen joskus kattonu vai" sit ku tutkin mun youtubehistoriaa niin sieltähän se löytyi 3.8.2018. jännää. No ei siinä vielä mitään mutta! Oon myös ton mukaan kattonu live forever 8.12.2019 :DDDDDDDDDDDDDDD ja itse asiassa nyt muistankin. Totta kai. Se liitty varmana siihen tumppi caseen koska joo nyt mä muistan ei helvetti. Oonko mä sit sillon ollu silleen hehe vois kuunnella Oasist jos tumppi kerran puhu niist jotain. Voi vittujen vittu nyt :DDDDD ei helvetti. Aaaa joo mä muistan liikaa. En kestä sitä että toi bändi vaa liitty tumppiin ja nyt????? Keissi on tämä ??? Ja sitten sillon aikasemmin tänä vuonna, kun ajattelin asiaa ja tuntu jo sillon et tää on nyt jokseenkin erityinen bändi mulle ja ihmettelin kui en viel ollu rakastunu kehenkään niistä. Ei luoja että on häiritsevää niiku vittu come on ja taisin jopa joskus ajatella et liamil on ihana ääni, siis ennen tätä juttuu.... Voi vittu 😭😂 mua hajottaa niin pahasti.</p><p></p><p>Also en tiiä miks vedän elämää suuremman draaman siitä että oon joskus aiemmin kuunnellut oasist niiku joo ofc mä olen kuunnellu sitä niinku varmaa melkein kaikki muutkin. Mut ei se oo niin dramaattista mut tää tumppi juttu ON dramaattista. Että semmosta sitten.</p><p></p><p>Vähä niiku vedin timpastaki kauheen draaman siit et olin aikasemmin ajatellu sitä ja lievästi vähän ehkä tykänny siitä :-----D ei vittu i am deceased</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67894, member: 34"] Ei helvetti :DDDDD siis mul ei ollu juuri mitään muistikuvaa et olin kattonu tän joskus aiemmin [MEDIA=youtube]Tiqxn3iOmxY[/MEDIA] Ainoastaan youtubessa kun tulee toi punanen viiva sen merkiks et on kattonu sen nii siin oli se ja olin et "ahaa???????? Ai tän olen joskus kattonu vai" sit ku tutkin mun youtubehistoriaa niin sieltähän se löytyi 3.8.2018. jännää. No ei siinä vielä mitään mutta! Oon myös ton mukaan kattonu live forever 8.12.2019 :DDDDDDDDDDDDDDD ja itse asiassa nyt muistankin. Totta kai. Se liitty varmana siihen tumppi caseen koska joo nyt mä muistan ei helvetti. Oonko mä sit sillon ollu silleen hehe vois kuunnella Oasist jos tumppi kerran puhu niist jotain. Voi vittujen vittu nyt :DDDDD ei helvetti. Aaaa joo mä muistan liikaa. En kestä sitä että toi bändi vaa liitty tumppiin ja nyt????? Keissi on tämä ??? Ja sitten sillon aikasemmin tänä vuonna, kun ajattelin asiaa ja tuntu jo sillon et tää on nyt jokseenkin erityinen bändi mulle ja ihmettelin kui en viel ollu rakastunu kehenkään niistä. Ei luoja että on häiritsevää niiku vittu come on ja taisin jopa joskus ajatella et liamil on ihana ääni, siis ennen tätä juttuu.... Voi vittu 😭😂 mua hajottaa niin pahasti. Also en tiiä miks vedän elämää suuremman draaman siitä että oon joskus aiemmin kuunnellut oasist niiku joo ofc mä olen kuunnellu sitä niinku varmaa melkein kaikki muutkin. Mut ei se oo niin dramaattista mut tää tumppi juttu ON dramaattista. Että semmosta sitten. Vähä niiku vedin timpastaki kauheen draaman siit et olin aikasemmin ajatellu sitä ja lievästi vähän ehkä tykänny siitä :-----D ei vittu i am deceased [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja