Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67912" data-attributes="member: 34"><p>OKEI HIRVEETÄ</p><p></p><p>VOI VITTU :DDDDDDD tähän taas tultiin</p><p></p><p>Itken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>Mitä vittua nyt taas</p><p></p><p>Siis nää kolme vaa pyörii täs niiku et tumppi vaa boostaa mun ihastumista noeliin ja liamiin ja noel ja liam boostaa mun ihastumista tumppiin koska muistan näit kaikkii asioita ja EIH HELVETTI MÄ NIIN TIESIN TÄN</p><p></p><p>Nyt VITTU :D</p><p></p><p>Arvasin et täst on viel harmia</p><p></p><p>Tai en edes tiedä mut salee arvasin kosk tää nyt on niin perus ettei mitää rajaa</p><p></p><p>Ja literally kuuntelen biisiä jota kuuntelin vitusti 2019 ja SIIT TULEE MIELEE JONTTU että mitä helvettiä nyt taas sitten</p><p></p><p>Joooooooooooooooooi</p><p></p><p>Oikeestaan kuuntelen putron listaa mut-</p><p></p><p>PUTRON :DDDDDDDDDDD putron takia alunperin rakastuin tumppiin-</p><p></p><p>HIRVEE NOIDANKEHÄ EI JUMALAUT</p><p></p><p>siis periaatteessa jos miettii nii putron takia rakastuin tumppii ja tumpin takia rakastuin noelii ja liamii. Tai en mä tiedä johtuko se lopulta tumpista :D ehkä se vähän mut???????????? Seis saatana</p><p></p><p>Eih mun päätä särkee</p><p></p><p>Sitä mä en oikeest enää muista et miten rakastuin putroon alunperin. Koska... Se oli niin kauan aikaa sitten. En kirveelläkään muista </p><p></p><p>Mutta mitä nää biisit tekee tumpin listal:</p><p>[MEDIA=spotify]track/3l0hjfxXuRdwTj63iu5lO5[/MEDIA]</p><p></p><p>[MEDIA=spotify]track/5Rn8nEEthz1qG74S1V6n4M[/MEDIA]</p><p></p><p>Rääääääh tai siis no toi ilman sua oikeestaa vaa on sillee et mitä vittua se tuol tekee ku se on timppa-biisi 😭 muistan toisaalta kyllä että pistin sen muilleki listoille sillon päivänä eräänä 😭 mut toi apiksen biisi on kyl niin tumppiin liittyvä koska sillon 2019 kuuntelin tota ja angstasin tumppia lmaoooooooo se oli hulluu aikaa kuten tämäkin-</p><p></p><p>Mutta siis oikeestikin tykkään tumpist edelleen</p><p></p><p>En voi :------D mä oikeesti rakastan sitä edelleen hahaha ei vittu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67912, member: 34"] OKEI HIRVEETÄ VOI VITTU :DDDDDDD tähän taas tultiin Itken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mitä vittua nyt taas Siis nää kolme vaa pyörii täs niiku et tumppi vaa boostaa mun ihastumista noeliin ja liamiin ja noel ja liam boostaa mun ihastumista tumppiin koska muistan näit kaikkii asioita ja EIH HELVETTI MÄ NIIN TIESIN TÄN Nyt VITTU :D Arvasin et täst on viel harmia Tai en edes tiedä mut salee arvasin kosk tää nyt on niin perus ettei mitää rajaa Ja literally kuuntelen biisiä jota kuuntelin vitusti 2019 ja SIIT TULEE MIELEE JONTTU että mitä helvettiä nyt taas sitten Joooooooooooooooooi Oikeestaan kuuntelen putron listaa mut- PUTRON :DDDDDDDDDDD putron takia alunperin rakastuin tumppiin- HIRVEE NOIDANKEHÄ EI JUMALAUT siis periaatteessa jos miettii nii putron takia rakastuin tumppii ja tumpin takia rakastuin noelii ja liamii. Tai en mä tiedä johtuko se lopulta tumpista :D ehkä se vähän mut???????????? Seis saatana Eih mun päätä särkee Sitä mä en oikeest enää muista et miten rakastuin putroon alunperin. Koska... Se oli niin kauan aikaa sitten. En kirveelläkään muista Mutta mitä nää biisit tekee tumpin listal: [MEDIA=spotify]track/3l0hjfxXuRdwTj63iu5lO5[/MEDIA] [MEDIA=spotify]track/5Rn8nEEthz1qG74S1V6n4M[/MEDIA] Rääääääh tai siis no toi ilman sua oikeestaa vaa on sillee et mitä vittua se tuol tekee ku se on timppa-biisi 😭 muistan toisaalta kyllä että pistin sen muilleki listoille sillon päivänä eräänä 😭 mut toi apiksen biisi on kyl niin tumppiin liittyvä koska sillon 2019 kuuntelin tota ja angstasin tumppia lmaoooooooo se oli hulluu aikaa kuten tämäkin- Mutta siis oikeestikin tykkään tumpist edelleen En voi :------D mä oikeesti rakastan sitä edelleen hahaha ei vittu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja