Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68001" data-attributes="member: 34"><p>OH sainkin jopa vähän nukuttua kai. Tai sit olin koko ajan jossain rajamailla että meinasin nukahtaa, tai sit nukuin vähän aikaa??? Anyway, on vähän ehkä parempi olo. Paitsi oon pikkusen kipee niin ei meinannut saada henkee :) ja päätä edelleen särkee</p><p></p><p>Mut joooooo ok vittu voisin vaik lyödä vetoa et ihan pian toi noelin muistio menee täytee ku oon raapustanu siit niin paljon kaikkee. Sit ku sil on kaks muistioo ni vittu nauran. Ei sillä et kaks ois jotenkin super paljon ku miettii et timpal noin 39 ja tällee mut kuitenkin yleensä se että on enemmän ku yks tarkottaa kuitenkin sitä et se tyyppi merkkaa saatanasti eikä oo vaa joku lievä ohimenevä vaihe. Tai et se vaan tietyl tavalla on semmonen... Raja et siin vaiheessa tietää et tunteet ei oo ainakaan mitään super lieviä jos on onnistunut saamaan yhen muistion täyteen raapustuksillaan</p><p></p><p>En vaan tajua sitä et kui tää on näin ku vaik välil kirjotan liaminki muistioo mut kuitenkin vaa huomaan et jatkuvasti mun aivot on sillee "noel 🤔" ja sit vaa meen siihe muistioo kirjottaa jotai. Lmao mut en tiiä onks niis mitää järkee, usein teen silleenki et oon kirjottamas tänne jotain spämmiviestii mut sit oon sillee toi on liian pitkä ja kopsaan sen jonneki noihin ihastusmuistioihin. Eli turhaa jaadajaadaa mutta mul on joku pakkomielle kirjottamiseen 😇 nyt ku en puhu kavereilleni irl enää sitäkään vähää mitä jossai vaihees niille höpisin ihastuksist nii ymmärrettävää et pitää purkaa kirjottamal. Niil on varmaa ollu mukavaa nyt ku ei oo tarvinnu kuunnella mun juttuja 🤔 ja mun ei tarvii kuunnella niiden tuomitsemista tai jotain.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68001, member: 34"] OH sainkin jopa vähän nukuttua kai. Tai sit olin koko ajan jossain rajamailla että meinasin nukahtaa, tai sit nukuin vähän aikaa??? Anyway, on vähän ehkä parempi olo. Paitsi oon pikkusen kipee niin ei meinannut saada henkee :) ja päätä edelleen särkee Mut joooooo ok vittu voisin vaik lyödä vetoa et ihan pian toi noelin muistio menee täytee ku oon raapustanu siit niin paljon kaikkee. Sit ku sil on kaks muistioo ni vittu nauran. Ei sillä et kaks ois jotenkin super paljon ku miettii et timpal noin 39 ja tällee mut kuitenkin yleensä se että on enemmän ku yks tarkottaa kuitenkin sitä et se tyyppi merkkaa saatanasti eikä oo vaa joku lievä ohimenevä vaihe. Tai et se vaan tietyl tavalla on semmonen... Raja et siin vaiheessa tietää et tunteet ei oo ainakaan mitään super lieviä jos on onnistunut saamaan yhen muistion täyteen raapustuksillaan En vaan tajua sitä et kui tää on näin ku vaik välil kirjotan liaminki muistioo mut kuitenkin vaa huomaan et jatkuvasti mun aivot on sillee "noel 🤔" ja sit vaa meen siihe muistioo kirjottaa jotai. Lmao mut en tiiä onks niis mitää järkee, usein teen silleenki et oon kirjottamas tänne jotain spämmiviestii mut sit oon sillee toi on liian pitkä ja kopsaan sen jonneki noihin ihastusmuistioihin. Eli turhaa jaadajaadaa mutta mul on joku pakkomielle kirjottamiseen 😇 nyt ku en puhu kavereilleni irl enää sitäkään vähää mitä jossai vaihees niille höpisin ihastuksist nii ymmärrettävää et pitää purkaa kirjottamal. Niil on varmaa ollu mukavaa nyt ku ei oo tarvinnu kuunnella mun juttuja 🤔 ja mun ei tarvii kuunnella niiden tuomitsemista tai jotain. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja