Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nukahin tännää äikäntunnille
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 125221" data-attributes="member: 16"><p>Hyvä et sun äiti huolehtii susta! :3</p><p></p><p>Joo mää aattelin et jos en jaksa niin kyllä sanon sille. Ja tietysti on vaihtoehtona pidentää lukioaikaa ihan vaan vaikka 3,5 vuoteen nii ei tarvi nii tiiviisti kaikkee käydä mut en oo jaksanu sitä vielä aatella sen kummemmi D:</p><p></p><p>Ens viikolla alakaa täällä syyslomat. Itekki meinaan nukkua :D Toki sit teen sitä äikän juttua myös, ku on koko viikko aikaa eikä muita koulujuttuja sit oo.</p><p>En tiiä, mulla vaan on sellane tapa et väkisellä yritän aina ylisuorittaa vaikka järki sanoo että ei. Sitten itken ku tuntuu et en ossaa enkä jaksa enkä ehi. Aika tyhmää :') Oon kyllä toisaalta niin kiitollinen siitä et ainoostaan kirjotuksilla on väliä niin kurssit saa mennä aivan päin persettä kuhan vaa pääsee läpi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 125221, member: 16"] Hyvä et sun äiti huolehtii susta! :3 Joo mää aattelin et jos en jaksa niin kyllä sanon sille. Ja tietysti on vaihtoehtona pidentää lukioaikaa ihan vaan vaikka 3,5 vuoteen nii ei tarvi nii tiiviisti kaikkee käydä mut en oo jaksanu sitä vielä aatella sen kummemmi D: Ens viikolla alakaa täällä syyslomat. Itekki meinaan nukkua :D Toki sit teen sitä äikän juttua myös, ku on koko viikko aikaa eikä muita koulujuttuja sit oo. En tiiä, mulla vaan on sellane tapa et väkisellä yritän aina ylisuorittaa vaikka järki sanoo että ei. Sitten itken ku tuntuu et en ossaa enkä jaksa enkä ehi. Aika tyhmää :') Oon kyllä toisaalta niin kiitollinen siitä et ainoostaan kirjotuksilla on väliä niin kurssit saa mennä aivan päin persettä kuhan vaa pääsee läpi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nukahin tännää äikäntunnille
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja