Aihe vapaa Nyt ärsyttää oikeasti ihan vitusti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Luin jostain emt quorasta tämmösen vastauksen "Non binary is a 100% fake made up construct ! You are a man or a woman at birth and that is what you are! Or in extremely extremely rare cases hermaphrodite."

Naurattaa :D sitä paitsi ihmiset aina liiottelee tota kuinka harvinaista intersukupuolisuus on, ei se nyt NIIIIIIIIN harvinaista ole. Muutenki ärsyttää ihan helvetisti ku taas iski vissiin jotkut ihme ahistukset tulille tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Niiku toi inttäminen oikeest, mä en vaan voi sietää sellasta. Rasittavin piirre mitä ihmisessä voi olla.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
sinänsä hauskaa jotenki, ku tyypit huutelee, että muunsukupuolisuus ja kaikki tällanen on keksittyä - sillee... niin on esim. rahakin ja inflaatiot ja kaikki keksittyjä, valitatteko niistäkin?

ja tämäpä, intersukupuolisuus ei oo ees niin mahottoman harvinaista. mut ei nää tyypit koskaa tiiä mist puhuu, ni noh, yllätys et niil ei oo aavistustakaan esim. tuosta. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
sinänsä hauskaa jotenki, ku tyypit huutelee, että muunsukupuolisuus ja kaikki tällanen on keksittyä - sillee... niin on esim. rahakin ja inflaatiot ja kaikki keksittyjä, valitatteko niistäkin?

ja tämäpä, intersukupuolisuus ei oo ees niin mahottoman harvinaista. mut ei nää tyypit koskaa tiiä mist puhuu, ni noh, yllätys et niil ei oo aavistustakaan esim. tuosta. D:
True :D joo ja siis must niiden on aika turha huudella ku ne ei ite tiiä miltä se tuntuu niin silloin ne ei voi ymmärtää ja siin vaihees niil ei taida olla paljon sanomista siihen. Ja ihan sama vaikka se kokemus johtuiski jostain muusta mut jos tämä termi nyt vaikka helpottaa oloa niin mikä siinä on pahaa
Tai et niiku en minäkään väitä että oon aina oikeessa kaikissa asioissa mutta jos mä ite nyt vaikka oon tyytyväinen siihen silti et mun sukupuoli nyt on tämä ja tämä, niin mitä se ketään voi haittaa. Mut kai se sit voi.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
noloa tosiaan inttää, kun eivät tiiä aiheesta mitään ja ei oo omakohtasta kokemusta :D monesti muutenki tuntuu, että ihmisten on vaan pakko päästä pätemään jostain. esim. "mielenterveysongelmia ei oo olemassa", niinku... OTA SE PÄÄ POIS PERSEESTÄ ja saapa ensin ite vaikka masennus, nii katotaanhan sitten.
inttäminen kyllä oikeesti on yks rasittavimmista piirteistä, vielä kun ei oo mitään ns. oikeeta asiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
noloa tosiaan inttää, kun eivät tiiä aiheesta mitään ja ei oo omakohtasta kokemusta :D monesti muutenki tuntuu, että ihmisten on vaan pakko päästä pätemään jostain. esim. "mielenterveysongelmia ei oo olemassa", niinku... OTA SE PÄÄ POIS PERSEESTÄ ja saapa ensin ite vaikka masennus, nii katotaanhan sitten.
inttäminen kyllä oikeesti on yks rasittavimmista piirteistä, vielä kun ei oo mitään ns. oikeeta asiaa.
Joo mä en ymmärrä miten ei voi uskoa mielenterveysongelmiin. Kai se on sitten niin helppo sanoa että "käy lenkillä niin kyllä paha mieli lähtee pois heti" jos ei oo ite koskaan tuntenu samaa.
 
Ylös Pohja