Nyt kaikki demi-ihastukset pöytään

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mulla oli muistaakseni jossain vaiheessa azgeda ja demin kuoleman lähettyvillä dekadentti ja hmm olikohan vielä joku.

Nyt muutkin kylmästi kaikki esiin!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
öööö muistan, että oli pieni ihastus lulz92 ja sit ihastuin vähä enemmänki sellaseen ku vihrukainen D: noista on jo ikuisuus aikaa, huhhu... en muista et oisin koskaa ollu kehenkää muuhu ollu ihastunu näiden lisäks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
En oo ikinä Demi- tai edes Varasija-ihastunut keneenkään
Tämä, ei ainakaan tule mieleen yhtään ketään. Paitsi sillon joskus ajattelin sen minkä lie huitzilopochtlin olevan hyvännäköinen. En edes muista enää miltä se näytti, kun siitä on vuosia.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tämä, ei ainakaan tule mieleen yhtään ketään. Paitsi sillon joskus ajattelin sen minkä lie huitzilopochtlin olevan hyvännäköinen. En edes muista enää miltä se näytti, kun siitä on vuosia.
En mäkään siis silleen kunnolla oo ihastunu vaan lähemmäs semmosta et hih hei se huomasi mut se vastas mulle toi on kiva
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
En mäkään siis silleen kunnolla oo ihastunu vaan lähemmäs semmosta et hih hei se huomasi mut se vastas mulle toi on kiva
Joo mulla oli tätä samaa tyyliin Luxurian kohalla :D Ja sit kans Birdyn/mentallholic in kanssa oli kans tosi kiva aina jutella, oon muutaman kerran jutellu Instassa hänen kanssa.
Mut ei kyllä koskaan mittää oikeeta ihastusta, lähinnä niinkuin vaan miellyin niihin persooniin D:D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Demiaikana olin ihastunut ihmeelliseenihmiseen ja jotain juttua meillä olikin ja sen varmaan kaikki ties :D

Nyt varasijassa en kehenkään
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Olin aikoinani hullun ihastunut yhteen demittäjään, jota en mainitse nimeltä, vaikka siitä onkin jo niin kauan, ettei kukaan sitä tunnistaisi. Vasta tosin ns. oikeassa maailmassa tavattuamme, sitä ennen en kyl ollut kiinnittänyt siihen huomiota.

Tunne oli molemminpuoleinen, mut ei siitä sit kuitenkaan mitään tullut ja olin vähän typerä ja ei olla oltu yhteydessä aikoihin ja nyt vielä myöhemminkin mietin että mitähän jos oliskin tullut ja mitähän sille nykyään kuuluu.
 

Annix

Uusi
Liittynyt
15.9.2022
Viestejä
58
Reaktioarvo
15
Ei oo ollu koskaa ihastunu kehenkää demuun joskus joku luuli että luxuriaan olisin koska spämmin sen vieraskirjaan nii paljon mutta en ollu Luxu oli vaa tosi hyvä kaveri
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Joskus taisin olla ns. platonisesti ihastunut Peruukkitelineeseen. :D Muuta en muista.
 

Birdy

Uusi
Liittynyt
22.4.2022
Viestejä
72
Reaktioarvo
43
Joo mulla oli tätä samaa tyyliin Luxurian kohalla :D Ja sit kans Birdyn/mentallholic in kanssa oli kans tosi kiva aina jutella, oon muutaman kerran jutellu Instassa hänen kanssa.
Mut ei kyllä koskaan mittää oikeeta ihastusta, lähinnä niinkuin vaan miellyin niihin persooniin D:D
OMG mitäää?! :D En oo ikinä olettanut että kukaan demi ihastuisi minuun. D:
 
Ylös Pohja