Minä puolestaan remuan synttäreitäni huomenna!Totta!
Huomenna remutaan my litlesponny suklaamunan kanssa!
no joo joskusTietty joskus
Oi onnea! Ihanaa ihmisillä on paljon synttäreitä nyt kun tänään oli pastelli prinssin ja kaverini synttärit!Minä puolestaan remuan synttäreitäni huomenna!
Aion tehdä jotain todella rajua ja ihan käydä grillaamassa makkaraa.
milloikohan sun väri vaihtuuOi onnea! Ihanaa ihmisillä on paljon synttäreitä nyt kun tänään oli pastelli prinssin ja kaverini synttärit!
Ei kai vaan väsy ala iskeä? Olethan kuitenkin rustannut läjän viestejä ja kellokin on jo paljon... Alkaa jo munettaa...Juu tajusin just itekkin....D:DD
Kiitos! :3 Tilasin itselleni synttärilahjankin tänään. Hii!Oi onnea! Ihanaa ihmisillä on paljon synttäreitä nyt kun tänään oli pastelli prinssin ja kaverini synttärit!
26. Olen jo vänhä käpy. :DMakkaran grillaus kuulostaa ihanalta.
Paljonko täytät?
Tilasin valopöydän. Olin niin hövelillä tuulella, että tilasin sen oikein A2-kokoisena! 🙏Voi että mitä tilasit?
Vai tiedätkö vielä?
Ajattelin sen kunniaksi ottaa jälleen uuden kupin teetä pannustani. Olen kovin vaatimaton!Hei sulla on 4 minuuttia vielä aikaa kaks vitosena. Mitäpä aattelit tehä?
kivaaAjattelin sen kunniaksi ottaa jälleen uuden kupin teetä pannustani. Olen kovin vaatimaton!
Juu, juuri sellainen. Olen käyttänyt moiseen touhuun kirkasvalolamppuani.Niin minkä tilasit?
Vai onko se semmoinen jonka kautta voi piirtää läpi juttuja?
Kiitos paljon! :3Jei nyt olet 26 onnea!
Vielä kömpelömpää! :ONo tuota...minä tuppasin käyttämään ikkunaani...
Kiitos paljon! <3