Aihe vapaa Oikeest vituttaa jatkuvasti tää rokottamattomien soimaaminen niin saatanasti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ihmiset ei vittu yhtään ajattele. Lopetan vittu uutisten lukemisen koht kokonaan :D siis oikeesti jos on jotain valittamista saatana ni tulkaa ite elää piikkipelon kaa vittu 👏👏👏👏👏 hädin tuskin verikokeitakaan kestän tai hammaslääkäriä jne. Rokotus ei ehkä oo ihan niin paha kun verikoe mutta silti se on ja mitä enemmän sitä ajattelee sitä enemmän sitä pelkää. Niin vittu älkää jaksako (tää ei siis oo suunnattu teille varaaneille vaa niiku yleisesti niille jotka haukkuu rokottamattomia itsekkäiks ja tyhmiks ja näin, et voisivat vähän miettiä)

Mutta onneksi kukaanhan ei mua pakota sinne rokotukseen, joudun tosin varmaan taas lähiaikoina käymään verikokeissakin joten voi vittujen kevät....... Ja hammaslääkärissäkin jos sinne saan ajan varattua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hammaslääkäriin tosin taidan mennä yksityiselle, jos se helpottaisi oloa ees vähän. En tiedä kyl miten selviin siitäkään. Mut joo jotkut idiootit ei sitten voi ymmärtää että miks ei hirveesti huvita rokotukseen mennä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
No tämäpä
Siis ite toki suosittelen rokotteen ottoa mut en tuomitse kettää vaikka ei ottais. Mun mielestä on naurettavaa haukkua muita sen takii et ei ota kyseistä rokotetta. Eihän kaikki ota välttämättä ees mittää influenssarokotetta mut eihän siitä kukkaa koskaa sano mittään
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,691
ketään ei saa haukkua tai tuomita, mutta väärää tietoa ei ole ok levittää ympäriinsä. sen sijaan ammattilaisille ja hoitohenkilökunnalle joka taistelee tän pandemian etunenässä meitä varten niin niitä pitäisi kuunnella ja arvostaa. itse en kuvittele tietäväni paremmin kuin vuosikausia opiskelleet alan ammattilaiset. mutta joo syyttely luo vain vastakkainasettelua, enemmän pitäisi miettiä mikä rokotevastaisuuden takana on ja yrittää lähteä ratkaisemaan ongelmaa. mutta haukkuminen ei ole ratkaisu. harmi jos olet kokenut ilmapiirin syyllistäväksi, se ei ole kenenkään etu =(
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
No tämäpä
Siis ite toki suosittelen rokotteen ottoa mut en tuomitse kettää vaikka ei ottais. Mun mielestä on naurettavaa haukkua muita sen takii et ei ota kyseistä rokotetta. Eihän kaikki ota välttämättä ees mittää influenssarokotetta mut eihän siitä kukkaa koskaa sano mittään
Nyt on alettu syyllistämään myös niitä jotka ei oo ottanu influenssarokotetta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
ketään ei saa haukkua tai tuomita, mutta väärää tietoa ei ole ok levittää ympäriinsä. sen sijaan ammattilaisille ja hoitohenkilökunnalle joka taistelee tän pandemian etunenässä meitä varten niin niitä pitäisi kuunnella ja arvostaa. itse en kuvittele tietäväni paremmin kuin vuosikausia opiskelleet alan ammattilaiset. mutta joo syyttely luo vain vastakkainasettelua, enemmän pitäisi miettiä mikä rokotevastaisuuden takana on ja yrittää lähteä ratkaisemaan ongelmaa. mutta haukkuminen ei ole ratkaisu. harmi jos olet kokenut ilmapiirin syyllistäväksi, se ei ole kenenkään etu =(
Rokottamattomuuden taustalla voi olla juurikin vaikka tämä piikkikammo tai monia eri syitä mutta itel ainakin piikkikammo + muutenkin aikaansaamattomuus ja kykenemättömyys, luulen et ne onmulla ne suurimmat syyt ja sitten se että oon pärjännyt tähän asti myös ilman rokotetta niin en haluu sitä ottaa
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jep! oon sitä mieltä, et jos vaan pystyy ottamaan niin kannattaa, mutta en kyllä tajua miks joidenki pitää alkaa syyllistämään ja haukkumaan niitä jotka ei ota. taustalla voi olla painaviakin syitä ja kaikki ei vaan yksinkertasesti pysty siihen, siitä on turha muiden narista. tosin jos ihan rehellisiä ollaan, nii on se miusta vähän itsekästä tai ainakin ajattelematonta, jos joku pystyy ottamaan mutta ei silti ota D: en kuitenkaan ymmärrä, jos siitä nostetaan joku hirmu sotatanner. keskustellaan mieluummin asioista ja kysytään mitä syitä siellä taustalla on, eikä aloteta kolmatta maailmansotaa.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Mietin vain, kun nämä k-passit valtaavat pikkuhiljaa lisää, niin mitä jos ei voi edes ottaa rokotetta? Esimerkiksi mahdollisen allergian tai sen vuoksi, että yrität tulla raskaaksi? Ystävälleni lääkäri sanoi, ettei kannata ottaa rokotetta, sillä ei ole tarpeeksi tutkittu rokotuksen vaikutuksia hedelmöittymiseen.
Eli nämäkään ihmiset eivät kohta pääse töihin tai kauppaan?
Ihmisten arvottaminen eriarvoiseen asemaan toimii aina.
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Hammaslääkäriin tosin taidan mennä yksityiselle, jos se helpottaisi oloa ees vähän. En tiedä kyl miten selviin siitäkään. Mut joo jotkut idiootit ei sitten voi ymmärtää että miks ei hirveesti huvita rokotukseen mennä
Suosittelen todellakin jotain yksityistä hammaslääkäriä, joka osaa käsitellä pelkopotilaita (yleensä mainitsevat sen). Pyydä joku vaikka mukaan jos se auttaa yhtään.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mietin vain, kun nämä k-passit valtaavat pikkuhiljaa lisää, niin mitä jos ei voi edes ottaa rokotetta? Esimerkiksi mahdollisen allergian tai sen vuoksi, että yrität tulla raskaaksi? Ystävälleni lääkäri sanoi, ettei kannata ottaa rokotetta, sillä ei ole tarpeeksi tutkittu rokotuksen vaikutuksia hedelmöittymiseen.
Eli nämä ihmiset eivät kohta pääse töihin tai kauppaan?
Screenshot_20211020-195811.jpg
kauppoja ei näköjään koske, eihä siinä oikeen järkeä oliskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
jep! oon sitä mieltä, et jos vaan pystyy ottamaan niin kannattaa, mutta en kyllä tajua miks joidenki pitää alkaa syyllistämään ja haukkumaan niitä jotka ei ota. taustalla voi olla painaviakin syitä ja kaikki ei vaan yksinkertasesti pysty siihen, siitä on turha muiden narista. tosin jos ihan rehellisiä ollaan, nii on se miusta vähän itsekästä tai ainakin ajattelematonta, jos joku pystyy ottamaan mutta ei silti ota D: en kuitenkaan ymmärrä, jos siitä nostetaan joku hirmu sotatanner. keskustellaan mieluummin asioista ja kysytään mitä syitä siellä taustalla on, eikä aloteta kolmatta maailmansotaa.
Mutta millä tavalla se on ajattelematonta silloin jos rokotetutkin pystyy sitä tartuttamaan?
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
jep! oon sitä mieltä, et jos vaan pystyy ottamaan niin kannattaa, mutta en kyllä tajua miks joidenki pitää alkaa syyllistämään ja haukkumaan niitä jotka ei ota. taustalla voi olla painaviakin syitä ja kaikki ei vaan yksinkertasesti pysty siihen, siitä on turha muiden narista. tosin jos ihan rehellisiä ollaan, nii on se miusta vähän itsekästä tai ainakin ajattelematonta, jos joku pystyy ottamaan mutta ei silti ota D: en kuitenkaan ymmärrä, jos siitä nostetaan joku hirmu sotatanner. keskustellaan mieluummin asioista ja kysytään mitä syitä siellä taustalla on, eikä aloteta kolmatta maailmansotaa.
Sorge
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
mietin enemmän siis sitä kauppaa ku työpaikkaa, eli miksi kauppoihi tulis tulevaisuudes ja onks jossai tää sit jo?
Luin että jossain on evätty pääsy kauppoihinkin, mutta en osaa sanoa kuinka luotettavaa se tieto on, koska enemmän oon ite lukenut sen koskevan kauppakeskuksia. Hyvin sekavaa tietoa liikkeellä medioissa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mutta millä tavalla se on ajattelematonta silloin jos rokotetutkin pystyy sitä tartuttamaan?
Vaikka se rokote ei estäkkää sitä tautia välttämättä kokonaan nii se kuitenki lieventää sitä, eli kuolemien määrä laskee. Ja rokotettuihin se ei yleensä tartu niin helposti
(Toki ois voinu antaa vähän pidemmän vaikutusajan ku tuo vuosi)
 
Ylös Pohja