Aihe vapaa OIKEESTI MITÄ

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
k-pop GIF

Rääh oml my love i literally can't get over 😒 stop 😭😍 what am i doing here even.

En ymmärrä miten kukaan voi olla rakastumatta taeiliin. Se on mysteeri D: apua D: i don't feel goodddddd

Ahhah ei kukaan ole noin söpö 😂

Hhhhhhhhh. Oon oikeesti paniikis koht. Vittu. Rakastuminen aiheuttaa paniikkia.

Honestly i don't know.

Ja se fakta etten pysty olla ajattelematta taeilia sillonkaa ku teen jotain muuta. Kuten myös yuto on ihan koko ajan mieles ja hui. Cya on myös mut ei ehkä ihan yhtä paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Uskomatonta miten voi olla niin sekasin niin monesta samaan aikaan.

I don't know kaikki on niiin epätodellista

What if nothing exists and were all in someones dream 😂 oon hokenu tota siitä asti ku kuulin sen suurmestarissa ahhah

Mut kyllähän tämmönen saa kyseenalaistamaa kaiken

Sitä paitsi oon niin hämmentynyt siitä et miten se koko ajan vaihtuu ketä aattelen eniten. Tyyliin .... Eka se oli hui, sit tyylii yuto, sit taas hui, sit taeil 😩 like um thanks? Koht varmaan taas hui tai yuto tai joku muu. Veikkaan että joku näistä iänikuisista sankareista kuitenkin. Tai sit joku kokonaan uus lmao no tuskin nyt iha hetkeen tai emt.

Mua vaan oikeesti häiritsee et miten näit vaa tapahtuu. Vittu jos tänä keväänä uusia on tullu ainakin: gd (tavallaan kinda), yuto, hui, hyuka, taeil, kyung, bangchan, han, changbin, felix (i guess), hanse, eunhyuk (meinas unohtua), leeteuk... Ainakin noi. Niiin ja woozi, seungkwan, ainakin.

Niinku mitä helvettiä täällä tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Niin ja cya tietysti vaikka se ehkä saatto olla aikasemmin vähän. Tai en muista millon se oli ku cya oli kans höpö höpö tasoo. Nyt se ei ehkä ihan oo enää niin lievä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Miksi.

Mitä. Ihmettä.

Tämä tosin:
I've had plans
Shattered and broken
Things I have hoped in
Fall through my hands
You have plans
To redeem and restore me
You're behind and before me
Oh, help me believe

Jos vaan pystyy uskomaan niin se auttaa ehkä. Tavallaan tuntuu että ei mulla paljon vaihtoehtoja edes ole. Vaikee olla uskomatta vaikka vaikee on myös uskoa. Molemmat vaikeita :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mut eih perkeles mitä nyt kun okei näin jotain ihan random unia taas enkä ees Tiiä ketä niissä oli. Mut jotai outoo. Mut sit ku heräsin nii totta kai aattelin heti huita iha vitusti. Mut sit just kun en aatellu yutoa sen ihmeemmin niin mulla alkaa soimaan päässä dodoripyo ja sit totta kai yuto tulee mieleen xd voi hitto kiitti taas. Mut hui silti edelleen pahasti mieles kans oh no miks heti ekana ku herään niin mietin milt tuntuu halata huita ,,,,,,, ehkä sen edellisen yön unen takia....... Mut niiku 😣 apua. Ja olikohan gd mun unessa vai muistanko iha väärin..

Joka tapauksessa tää on niin
RAASTAVAA. Äh en niiku vieläkään pääse yhtään irti siitä tunteesta millasta oli halata huita 🙄 great. Ugh it was literally so sweet.
Mä en niinku pääse yli huista tein sitten mitä vaan. Tai vaikka aikaa on nyt kulunut..... Kuinka kauan? Jos se oli maaliskuussa niin kolme kuukautta. Enkä oo yli ollenkaan vaan rakastuneempi kuin koskaa

Samoin taeiliin oon varmaan rakastuneempi kuin koskaa ja siitäkin on kulunut se sama aika about koska mun mielestä ne tapahtui kyllä ihan samoihin aikoihin. Olihan se pakko olla maaliskuussa? Ei hyvää päivää oikeasti. Se tuli kyl vähän yllättäen et nää tunteet ehk kasvoi taeilia kohtaan. Ainakin vähän tuntuu et ne ois kasvanu. Sama yuton kaa, yllätti tavallaa se et täst tuli näin iso juttu kans. Hmm. Siitäkin tais tulla astetta pahempi kui jinhosta? Vaikka jinhoki on ollu aika paha kyl. Mut ei se must iha sama oo ku hui ja yuto
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oml taeil kills me kosk tuli mieleen se yks vidi jddjkfkglglgl stop no nope nope nope

Tämä:
Literally i don't understand but BABY-DEUL 😭

STOP NOW

Stop immediately
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
What the fuck is that laugh 😭😭😭😭😭❣️❣️❣️❣️❣️ DON'T
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
No literally

Kiitti vaan

Hui & taeil are killing me. Pls stop this pain. I can't anymore.

Mikä vitun pointti. On. Tässä. Onko oikeasti se pointti se että mun pitää vaan kerta toisensa jälkeen kärsiä ja kärsiä ja päästä ehkä joskus yli (jos pääsee) vai mikä vittu se pointti on? Like god do you want me to kill myself or?

Ja siis sekin että jos pääsen yli noista kahdesta niin ei se vielä mitään tarkota. Mut ensinnäkin siinä menee kauan paitsi että en usko että näistä asioista pääsee koskaan yli. Ne kulkee mukana aina. Niiden kanssa pystyy (ehkä) elämään mutta ei se mitään hauskaa ole. En tuu koskaan olee vapaa näistä tuskista.

Mitä mun elämä on tähän asti ollut? Ihastumisia joista yksikään ei oo ollu varsinaisesti suhde. Ei siis mitään onnellista rakkautta kertaakaan mun elämässäni. Eikä sitä tätä tahtia tulekaan. Ja mitä jos vaikka löytäisinkin jonkun? Oisko se muka sen arvosta kun edelleen ne aikasemmat tyypit painaa liian paljon vaakakupissa? Miten mä muka IKINÄ pystyisin siihen? Sitä paitsi en mä oo sellanen ihminen joka pystyy rakastuu samalla tavalla irl-tyyppeihin. En mä vaan pysty näköjään. Tai niiku hui ja taeil esim on yksii pahimmista rakastumisista koskaan niin ei semmosia irl-tyyppejä oo ollu koskaan. No joo, samantyyppistä mutta ei silti mun mielestä tämmöstä. Tai mistä minä tiedän. Ehkä mä en vaan muista mitään. Tai ehkä mä en vaan jaksa tätä enää

Tää on oikeesti liian pahaa ollakseen totta. Niiku kenen vitun mielestä se oli hyvä idea tehdä mut tähän maailmaan? Tunnen olevani loukussa 24/7 ja se siitä. Kenen mielestä elämä on mukavaa kun se on oikeesti vaan jatkuvaa taistelua eikä mitään muuta? Kiitti vaan ihan helvetisti. Voisin itkee vittu silmät päästäni tällä hetkellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
And honestly se fakta että mulla ei oo kokemusta lähes OLLENKAAN rakkaudesta ja silti mulla on ihan törkeen paljon kokemusta rakkaudesta. Ihan kyllästymiseen asti. Mulla ei oo siis ollenkaan kokemusta SUHTEESTA mutta rakkaudesta ihan vitusti. Tai niiku joo on mulla jotain pientä kokemusta ihan ihmissuhteestakin mutta se nyt oli niin höpö höpöä koko homma. Mut rakkaudesta mulla vasta onkin kokemusta ja ihan liikaa enkä ois koskaan halunnu tätä mut ei se ookaan musta kiinni vaan ehkä tän sit vaa oli aina tarkotus olla tätä

Enkä mä sitä paitsi osaa muuta kuvitellakaan. Tai ainakaan en osaa kuvitella että rakastuisin johonkin irl-tyyppiin ihan hulluna ja siitä tulis jotain. En vaan osaa kuvitella sitä ja sitä tuskin koskaan tapahtuukaan. Kaikki mitä pystyn toivoo on vaan se et..... En mä tiedä. Et joskus voisin edes ....... En tiiä. En mä tarvii rakkautta muuten, mä tarviin vaan noi eräät.

Mut sit taas toisaalta...... 😭

No joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mul on nälkä mut en pysty yhtään syömään. Kiitti siitäki :D

En oikeesti voi uskoo että mun varalle on olemassa joku suunnitelma mut sit toisaalta mun on vaikee olla sitä uskomattakaan. Tai ehkä mut on vaa aivopesty riparil uskomaan. Mut mitä hyvää tämmösest elämäst voi muka koskaan seurata? Siis ei sillä että en omalla tavallaan rakastais elämääni. Mut tää tuska on vaan niin käsittämättömän kovaa. Yhä edelleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Enkä vaan voi tajuta sitä et miks just mulla on niin et onnettomat rakkaudet värittää mun elämää ihan eri tasolla kun muilla.

Ei sillä ettei niitä ois muilla .

Mut tää on mulla vaan niin 24/7 kärsimystä. Ihan joka helvetin vuos aina jotain yhtä tuskallista.

Jos ajatellaan niin vuodesta 2010 eteenpäin. On ollu.
2010: Kari.
2011: sonny, + se yks opettaja, + yks tyyppi leiriltä.
2012: joel, zedd, yks tyyppi koulusta.
2013: yks tyyppi jonka kans puhuin ehkä kerran, lauri, yks tyyppi koulusta, yks tyyppi riparilta
2014: ryan, niko, jonathan, keith, dominic, se yks opettaja, se toinen opettaja, se yks tyyppi koulusta, joonas, vegard.
2015: juho, samuli, roope, allu, m, lasse.
2016: tommy, costi, l, v, se yks ope, e.
2017: s, c, jonne, atte, t, v, l, jarkko, ari.
2018: Emppu, Kasper, Teemu, väinö, jens, pepe, juha, s, Johnny.
2019: teemu, Jarppi, santtu, hobi, eito, l, jonttu, paul, jussi, sampo, tumppi, arto, simon, brian, krisu, j, taemin.
2020: villu, tõnu, timppa, paul, ola, vili, jukka, a.
2021: dave, paul, ten, johnny, hessu, niko, aleksi, joonas, paul, lukas, ei mitä helvettiä en haluu muistaa enempää mutta siinä nyt jotain tolta vuodelta + kaikki muut joita en suostu muistamaan
2022: hui, hyuka, taeil, yuto, hanse, eunhyuk, leeteuk, bangchan, han, gd, jinho, woozi, seungkwan, jun, suga, joo en edes tiedä enää.

Ehkä tossa ainakin jotain tuskallisia mutta eiköhän muitakin oo ollu.

Mitä enemmän ajattelen sitä enemmän mua alkaa oksettaa.

Like. Don't ever look back. Don't ever stop to think about your life. Literally don't do that

Ja mitä vittua tästä jää käteen? In the end ei mitään.

Huoh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
En todella tienny et mun elämästä tulis näin kauheeta. Loppujen lopuks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mut nyt siis basically vaan hui ja taeil. Shut up i don't love yuto. Shut up i don't love jinho. Shyshhhhh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oikeest ei tätä 😭😭😭😭😭😭😭 sitä paitsi ajattelen edelleen kuolemaa joka päivä. Kiitti. Tää on niin helvetin ihanaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Joo tuntuu et laattaan ihan just. Niin oksettava olo mut ei kai mul oo hirveesti laatattavaa koska ihan ku oisin syöny tänää juuri mitään. Ihan jotain pientä vaan mut en melkeen mitään oikeesti. Literally i'm going to throw up. (Tuskin mutta oikeesti tuntuu ihan hirveeltä)

Enkä ees tiiä mut ihan sama.

En pääse yli ikinä. En pääse yli huista. En pääse yli taeilista. En pääse. En tiiä haluunko oikeasti kärsii näin 24/7.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mä oikeesti toivon että kaikki tää ois vaan pahaa unta eikä mitään olis oikeesti olemassa. Ei hele niinku en ymmärrä jos jumala on olemassa niin minkä vitun takia se on halunnut kaikkien vaan kärsivän. Totta helvetissä olis parempi jos en olis syntynyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ja tää ei edes ole mun vika ja silti mun pitää olla tarpeeksi rohkee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ihan helvetin kiva etten koskaan saa mitään. Mutta mitäs siitä :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Haluun luovuttaa mutta en todellakaan uskalla. En uskalla kuolla mutta en uskalla elääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Kaikki on sillee et saa luovuttaa ja joo tavallaan ihan hyvä pointti (kai?) Mutta niinku............. What for? Pitääks mun vaa olla sillee et ok en luovuta (eikä mussa edes olis rohkeutta tehdä itsemurhaa se on ihan selvä, ainakin luulen niin) mut sit vaa elän ja niiku????? Elän ja oon sillee "en saa mitään koskaan mutta se ei haittaa koska???????" Ilmeisesti se ei sit haittaa :DDDDDDDDD ilmeisesti se on ok että en koskaan saa varmaan edes halata huita ja sit mietin vuosikymmenien päästä silleen "olipas mahtava elämä jolta en saanu yhtään mitään"

Niinku lopettakaa tää kidutus ??????? Kiitos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
What the heck................

Okei tää biisi joka vaihtu atm on kyl taas........... Hauska """""""sattuma""""""""""
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Joo en tiedä enää mitä ajatella en yhtään. Oon aivan kujalla.

Ja tosiaan haluun niin paljon huin lähelle. Kai se uni jätti muhun nyt vaan niin vahvasti sellasen olon että en kestä ilman sitä ihmistä.

Oli aika huvittavaa kun kävin siellä paikassa missä se uni tapahtu tai niiku mihi se sijottu. Olin exactly siinä tai siis kävelin siitä missä se tapahtu siin unes, se ku juoksin huin luokse ja halattiin ja oltiin siin. Oli aika vitun fucked up et kävin siel ja sit olin pitkään sen jälkeen silleen "😦"

Hmm.

APUA TÄÄ EI OO ENÄÄ SATTUMAA.

EN TIEDÄ mitä olin kirjoittamassa mut tää ei oo enää sattumaa.

Ei voi olla. Tällä listalla on 1770 biisiä. 1770 biisiä joista juuri nyt soi just tämä. Oon tässä eilen ja tänään nimittäin miettinyt just tätä biisiä, kun on ollu ihan vitun vaikeeta. Kun oon miettinyt just sitä et tapahtuuks kaikki syystä ja onko tässä järkeä ja et onks niiku mitään suunnitelmaa vai ei. Aika hemmetin outoa että just toi biisi soi. Aika paha "sattuma". Se aikasempi biisi oli viel sillee joo okei tää tuntuu merkiltä mut se ei silti ollu sellanen biisi mitä olin aatellu nytten. Mut toi äskenen biisi ni ku oon kuitenkin miettinyt sitä ja se on soinu mun päässä ja oon yrittänyt tukeutuu siihen jne. Niin on jotenki iha vitun uskomatonta että se soi nyt.

I literally give up like what the fuck
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ei HELE romeo ja Julia pitkästä aikaa :DDDDD tää on paha. Eih shut up jooko.

Mitä vittua :DDDDDDDDDtaas

Taas biisi jota oon miettinyt vähän koska honestly oon vaa miettinyt tota linee et "in another life i would be your girl"

Okei mä en pysty :D ja sit viel Radiohead mainittu ........ Mhm. Jännää. En vittu kykene
 
Ylös Pohja