Aihe vapaa OIKEESTI MITÄ

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
En tiiä pystynkö tähän.



Also tää versio tästä biisistä huoh:




Liikaa



En kestä



Ja siis



En vaan pääse yli siitä unesta. Niiku en oo koskaan tuntenu sellasta mitä tunsin herätessäni siitä unesta niiku oikeesti. Se oli niinku jotenki sellast puhdasta tuskaa ja sydänsurua ja sellast.



Oikeasti naurattaa.



Sydänsurusta puheen ollen. Muistan edelleen kuinka sillon joskus jokin aika sitten itkin huita (ehkä muutakin, mut huita nyt ainakin ja niitä sydänsuruja) ihan helvetin paljon ja kuuntelin tiettyjä biisejä ja oon siis vieläkin sitä mieltä et en oo koskaan aikaisemmin enkä sen jälkeen itkeny ketään toista niin kuin itkin huita. Oon melko varma siitä etten oo koskaan itkeny ketään tolla tavalla ja believe me mä oon itkeny ihastuksia mut se oli niin järjetöntä oikeesti. Oon edelleen varma et mun pahimmat sydänsurut koskaan on johtunut huista. Oon siis melko varma siitä. Et ne on astetta pahemmat ku muut sydänsurut. En ois uskonu vielä vähän aikaa sitten että sanon näin mut nyt kun oon kärsinyt tätä kuukaustolkulla niin pakko alkaa uskomaan et hui on todennäköisesti se jonka takia oon kärsinyt kaikista eniten. Jo pelkästään sen unen takia voi sanoa niin koska en oo ikinä kokenu sellasta tuskaa unesta. En ikinä aiemmin. En varmasti oo. Ja silloin aiemmin kun itkin sen takii. Oon suht sitä mieltä et se oli pahin itkukohtaus koskaan sydänsuruihin liittyen. Koska se vaan jatku ja jatku ja siit ei vaan tullu loppua. Honestly se oli todella outoa. Ja ensimmäistä kertaa ehkä mä oikeesti tajusin mitä sydänsurut on. Siis ei sinänsä koska on mul oikeesti ollu niit aiemminkin, mutta silleen ekaa kertaa se tuntu noin..... Jotenki kokonaisvaltaselta. Oikeest uskallan väittää että sydänsurujen takii ei oo aiemmin noin pahasti itketty niiku huhhuh. It was weird.



Luin muute muistiotani täs yks päivä. Kaikkee mitä olin kirjottanu huista. Oli se kyl hurjaa luettavaa tai et siin näky niin selkeästi se miten se oli niin iso juttu. Silloin jo. Huh. Ja kuten oon aiemminkin kirjottanu kai niin se on must vaan niin uskomatonta miten kaikki tuntuu vieläkin samalta. Kun katoin kaikkii videi mitä silloin katoin niin tavallaan ne tunteet oli niin samoja. Et se vaa jotenki on niin. Et en pääse tost ihmisest mihinkään.



Ja todellakin se uni vaan pahensi asiaa. Tai jotenkin "voimisti" mun tunteita sitä kohtaan. Ehkä. Tai ainakin silleen että nyt en saa niiku yhtään sitä pois mun mielestä koska oon vieläkin niin ihmeissäni siitä unesta ja et miten voi tulla niiiin outo olo siitä. Oikeesti en tiennyt todellakaan että voi joku uni vaan tuntuu tolta. About heti herätessäni ajattelin niiku ihan samantien että okei toi oli sydäntä repivin uni minkä oon koskaan nähny. Siis ihan konkreettisesti mä tunsin kuinka kaikki mussa hajos sillä hetkellä. Se oli niinku joku tunne mitä en voinu vastustaa yhtään. Tuntu niiku mua ois kourassu jotenki jostai helveti syvält ? Kyyneleet silmis olin vaa sillee et miten voin nähdä tollasta unta. Et miten tämmöst voi tapahtua mulle.



Vaikka kuinka typerältä kaikki tää kuulostaa mut jollain hölmöllä tavalla must tuntuu et ennen huita en tavallaan edes tiennyt mitä on sydänsurut. Vaikka tiesin mut jotenki tää on vaa tuskallisuuden huipentuma tho. Ja + se et oon täs miettiny välil et tavallaan hui on ainoo joka tuntuu oikeelta mulle. Ja oon miettinyt et se saattaa johtuu siit unestakin? Siis sillee tietyl tapaa. Se on varmaa siitä koska se uni oli niin sellanen et tunsin niin suurta yhteenkuuluvuutta siihen et en oo varmaa ikinä sellast tuntenu. Nii kai sen takii jos unessa tuntee tollast niin tietyllä tapaa siihen ihmiseen suhtautuu eri tavalla ku kehenkään muuhun. Koska en mä oo kenestäkään muusta nähny tollasta unta ikinä niin tietenkin se omalla tavallaan sit tuntuu ainoolta oikeelta mulle. Kinda. Mutta pitää muistaa et oon nähny samantapasia unia kyllä. Mut et mistään toisesta unesta ei silti koskaan oo tullu näin iso juttu kun tästä. Must se kertoo kuitenkin siitä mitä se merkitsee. Vaikka oon nähny merkittäviä unia mut ikinä mikään ei oo tuntunu tolta. Enkä oo jääny koskaan ajattelee noin samalla tavalla jotain unta. Eikä ikinä oo tuntunu niin "kirkkaalta" kun siinä unessa. Se hetki ku olin huin kanssa siinä, se oli niin jotenkin simppeli ja se tuntu just oikeelta. Ihan ku se ois ollu totta. En osaa selittää sitä mut. Kaikki tuntu jotenkin niiin valoisalta. Mul oli oikeesti kaikki hyvin kun sain olla sen luona. Se tuntu oikeemmalt ku mikään. Ja ihan vaan niinku niinkin simppeli kohta ku se ku soitin sille siinä unessa. Ja sen äänen kuuleminen puhelimen kautta. se oli jotain niin vitun ihanaa. En vaan usko et oon ikinä tuntenu unessa sellasta.... Olin niin onnellinen. Kaikki oli niin.... Jotenki. Mitä ihmettä tää kaikki oikein tarkoittaa. Ooks mä oikeesti vaan niin tolkuttoman rakastunu että olin vaa niin helvetin sanoinkuvaamattoman onnellinen siitä että olin huin kanssa. Aika vitun outoa :D ei muuta lisättävää...........



Ja miten se tuntuukin niin siltä että kaikki rakastumiset tapahtuu ihan jotenkin huomaamatta. Niinku huikin. Mä en varmaan edes oottanu mitään, katoin vaa ajanvietteenä gotoen kpop game vidii ja sit iski vittu tunteet lujaa. Miten ne tapahtuu aina sillon ku ei pitäis ja sillon ku vähiten odottaa. Hhhh saan flashbackejä siitä, niistä ekoista hetkistä ku näin sen siinä. Sen ääni kiinnitti mun huomion heti D: en oikeesti käsitä et tää todella meni näin. Tässä mä oon vieläkin, kuukausia myöhemmin. Niinku?????? Ja siis mikä hemmetti sai mut kattoo niit videi. Ja erityisesti mikä sai mut klikkaa just sitä pentagon vidii. Koska muistaakseni aluks en meinannut ees kattoo sitä kosk aattelin et nah en jaksa kattoo ku en tiiä pentagonist juuri mitään niin en jaksa kattoo ketää random tyyppei ja gotoeta :D sit kuitenki katoin sen koska niit oli jotenki nii mukava kattoo randomisti ja viddu siitä se sit alkoi. Melkein heti kun katoin huita niin ajattelin et o-ou siin saattaa hyvinkin olla mun seuraava ihastus. En mä silti tiedä odotinko ihan tämmöstä. Kieltämättä mua shokeeraa tää edelleen ihan helvetisti.

Ainiin. Ihan ku oisin viel aatellu (näin jälkikäteen muistelisin) siinä jotenki tai ihan ku mul ois tullu sellanen tunne et siit pentagon vidist tulee seuraamaa jotai, tai just sillee et se on jotenkin merkittävä. Um. Sure? Tuntuks must oikeesti siltä jotenki vai onnks tää joku random tunne vaan näin jälkikäteen öhhh en tiiä en tajuu mitää.

Voi vittu oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Okei nyt alan second guess sitä unta. Olikse varmasti hui vai olikse sittenkin joku muu tyyppi. Ei olihan se pakko olla hui? :D silt se ainakin tuntu siin unessa, oli se pakko olla. En ymmärrä miten muuten se ois tuntunu niin selvästi siltä. Mut ehkä se vaa oli vähän erilainen siinä. Ja mä en oo ihan varma mut se saatto näyttää siinä ehkä siltä ku se näytti vähän nuorempana. Et se oli siin ehk pikkasen nuorempi mitä se on nyt oikeesti. Hmmmm. Omituista :D

En ymmärrä MITÄÄN.

miks mua kidutetaan näin?????????
 
Ylös Pohja