Ihastuminen Okei mää oon löytäny yhden kivan tyypin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Kysyin siltä et miks se on noin söpö ja se vastasi et samaa vois kysyä multa :')

Ja sit yhessä vaiheessa sanoin et mää taijan taas höpöttää ihan liikaa nii se sano et "Sie höpötät liikaa tuota mutta et muuta" awwsss <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Musta tuntuu edelleen tosi oudolta ku se pyytää peilikuvia... Siis ihan vaan normaaleja peilikuvia eikä mittää et oisin pukeutunu vähiin vaatteisiin tai mittää (sellasia en ees laittas jos kysyis)
Niinku ei mua siis sinänsä haittaa mut se vaan tuntuu jotenki oudolta ku se kysyy
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Musta tuntuu edelleen tosi oudolta ku se pyytää peilikuvia... Siis ihan vaan normaaleja peilikuvia eikä mittää et oisin pukeutunu vähiin vaatteisiin tai mittää (sellasia en ees laittas jos kysyis)
Niinku ei mua siis sinänsä haittaa mut se vaan tuntuu jotenki oudolta ku se kysyy
Oon ehkä kerran tai kahesti laittanu ja se on sanonu joka kerta et oon söpö. En tiiä haluukse vaa ihailla mua tai jotain xD
Aikasemmi kysyin et miksi se niitä pyytää se sano et ei itekkää tiiä ja oon kysyny myös et tykkääkse peiliselfieistä tms nii se sano et joo ja tykkää kans mun ulukonäöstä ja vois katella mua päivät pitkät. Aika sweet mut silti vähän hassua
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Musta tuntuu edelleen tosi oudolta ku se pyytää peilikuvia... Siis ihan vaan normaaleja peilikuvia eikä mittää et oisin pukeutunu vähiin vaatteisiin tai mittää (sellasia en ees laittas jos kysyis)
Niinku ei mua siis sinänsä haittaa mut se vaan tuntuu jotenki oudolta ku se kysyy
Hmmm on kyllä vähän tyhmää niitä kysyä🤔🤔
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Hmmm on kyllä vähän tyhmää niitä kysyä🤔🤔
No jep ku aika harvoin ihimiset kyselee
Toki mietin et voinko mää vaa ylianalysoida ku on jotku multa joskus kysyny eikä oo ollu ongelmaa et nyt mietin vaan siks ku oon kiinnostunu siitä.

Ei mulla tuu sinänsä mitenkää epämukava olo, on vaan vähän outoa et on kysyny niin monta kertaa (tähän mennessä joku 5) eikä tota voi oikeestaan miksikään red flagiksikään sanua ku se ei kysy mittää nudeja tai sano mittää ällöttävää eikä painosta tms. Se vaan sanoo mulle aina et mää oon söpö :P Tänäänki kysyin et miks se haluu et laitan nii se sano että "koska oot söpö"
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No jep ku aika harvoin ihimiset kyselee
Toki mietin et voinko mää vaa ylianalysoida ku on jotku multa joskus kysyny eikä oo ollu ongelmaa et nyt mietin vaan siks ku oon kiinnostunu siitä.

Ei mulla tuu sinänsä mitenkää epämukava olo, on vaan vähän outoa et on kysyny niin monta kertaa (tähän mennessä joku 5) eikä tota voi oikeestaan miksikään red flagiksikään sanua ku se ei kysy mittää nudeja tai sano mittää ällöttävää eikä painosta tms. Se vaan sanoo mulle aina et mää oon söpö :P Tänäänki kysyin et miks se haluu et laitan nii se sano että "koska oot söpö"
Ihme tyyppi:D

Mulle on pari kertaa laitettu että ”outfit check” ja seki on aika epäilyttävää :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ihme tyyppi:D

Mulle on pari kertaa laitettu että ”outfit check” ja seki on aika epäilyttävää :D
Mää jostakin luin et pojat kyssyy sitä koska haluu nähä et minkä "muotoinen" oot... Mut emt on toi tyyppi kyl jo nähäny :'D Mulla ei niissä kuvissa oo mittää paljastavaa vaatetusta ja hyvin usein pidän sitä puhelintaki sillee et mun rintakehäki peittyy
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,971
Reaktioarvo
8,474
Mää jostakin luin et pojat kyssyy sitä koska haluu nähä et minkä "muotoinen" oot... Mut emt on toi tyyppi kyl jo nähäny :'D Mulla ei niissä kuvissa oo mittää paljastavaa vaatetusta ja hyvin usein pidän sitä puhelintaki sillee et mun rintakehäki peittyy
Totuttaa siihen, että kuvien laitto on normaalia ja sitten onkin helpompi kysyä erilaisia vaatteita päälle, vähemmän vaatteita päälle.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mää jostakin luin et pojat kyssyy sitä koska haluu nähä et minkä "muotoinen" oot... Mut emt on toi tyyppi kyl jo nähäny :'D Mulla ei niissä kuvissa oo mittää paljastavaa vaatetusta ja hyvin usein pidän sitä puhelintaki sillee et mun rintakehäki peittyy
No joo ja niistä kyllä huomaa heti että ei kiinnosta vaatteet vaan se mitä niitten alla on :DD

Ja eilenki joku laitto mulle että ”oot kaunis niin haluisiks vaihella?” Öööö mitäpä lottoat :DD?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Totuttaa siihen, että kuvien laitto on normaalia ja sitten onkin helpompi kysyä erilaisia vaatteita päälle, vähemmän vaatteita päälle.
Tätäkin oon miettiny et ihan mahollista ois. Jos mennee sellaseksi nii se on kyl heti poikki
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
No joo ja niistä kyllä huomaa heti että ei kiinnosta vaatteet vaan se mitä niitten alla on :DD

Ja eilenki joku laitto mulle että ”oot kaunis niin haluisiks vaihella?” Öööö mitäpä lottoat :DD?
No jep :D

Joo mullekki joku jenkkiäijä selitti et "your face turns me on" ja kaikkee muuta niinku yäk xD Toki ku sanoin sille et toi on todella ahdistavaa nii se pyysi anteeksi ja lopetti mut... En kokenut hyväksi jatkaa snäppäilyä sen kanssa xD
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No jep :D

Joo mullekki joku jenkkiäijä selitti et "your face turns me on" ja kaikkee muuta niinku yäk xD Toki ku sanoin sille et toi on todella ahdistavaa nii se pyysi anteeksi ja lopetti mut... En kokenut hyväksi jatkaa snäppäilyä sen kanssa xD
No aijjaa mullaki yubossa ja snäpissä tommosia :D ja joku ystävällisesti ilmotti vetävänsä käteen :D kysy että haluunko nähhä..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Okei mää kyssyin siltä et haittaako sitä se et en haluu laittaa juurikaan mittää random kuvia sillo ku se kyssyy. Se vastasi et ei sitä haittaa vaikka sen mielestä mää oonki kaunis ja haluis nähä mua aina mut ettei pakota mua koskaan mihinkään... I really hope he is serious :'3
+ Me ollaan nyt toistemme ykkösinä bf-listalla xD (Sori @Lukutoukka_05_ tipahdit nyt kakkoseksi lol)
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Okei mää kyssyin siltä et haittaako sitä se et en haluu laittaa juurikaan mittää random kuvia sillo ku se kyssyy. Se vastasi et ei sitä haittaa vaikka sen mielestä mää oonki kaunis ja haluis nähä mua aina mut ettei pakota mua koskaan mihinkään... I really hope he is serious :'3
+ Me ollaan nyt toistemme ykkösinä bf-listalla xD (Sori @Lukutoukka_05_ tipahdit nyt kakkoseksi lol)
MITÄ EI VOI OLLA D: D:

(en ota kantaa koko keskusteluun kun kuulen samat asiat muutenkin sulta :D)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Sain tietää sen koko nimen eilen ja sillä on ihan vitsin söpö nimi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Siis mää lähetin sille videon mun siskosta ku se pelleili ja siinä näky mun naama ku nauroin nii se vaa sano mulle et mulla on tosi kaunis hymy ;___; Ja kun se vielä tietää et en tykkää mun hymystä yhtää nii aivan ihana
 
Ylös Pohja