Aihe vapaa Okei mut miks täs käy aina näin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ihan sama mitä teen ni aina päädyn siihen tilaan etten pysty ajattelee ketää muuta. Välillä ajattelen muitakin, esim hessua, välillä ihan vitun paljonki, mut yleensä aina jossain vaiheessa tulee vaan se piste kun ei pysty enää ajattelemaankaan ketään muuta ku timppaa. Siis se tunne on niin outo. Ihan ku kaikki ois täysin turhaa ilman sitä. Ihan ku jotenki tulevaisuutta ajatellessa kaikki tuntuis niin väärält jos olisin kenen tahansa muun kanssa? Jostain syystä mä en vaan pysty tähän. En osaa selittää sanoilla miten syvästi tää tuntuu.

Mä en osaa. Siis mä en kirjaimellisesti osaa ajatella ketään muuta. Totta kai mä välillä ajattelen joitain muitakin. Mut aina tää sama asia vaan tapahtuu. Rupeen ajattelee asioita for real ja tajuun joka kerta sen saman: et mikään muu ei tunnu oikeelta. Mä en ymmärrä enää mikä siinä on. Oonko mä vaan niin saatanan rakastunu ja se ottaa aikansa et rupeen oikeesti pääsemään yli? Must tuntuu et mä en ikinä pääse yli. Mä en tiedä edes mikä siinä ihmisessä on, mut en oo ikinä elämässäni tuntenu mitään tän kaltasta. Yleensä kukaan ei pysty pysäyttämään mua tällä tavalla. Oon yleensä jumissa ihmisissä ehkä pari viikkoa, mut en juuri koskaan oo näin sekasin. Mä en ymmärrä. Voin todennäköisesti ihan rehellisesti sanoa et mulle ei oo käyny tälleen koskaan aiemmin.

Mua vaan ahistaa se et miks näin käy aina. Tää on tuskaa. Eka oon sillee jeejee hessu on rakas mut sit iskee taas se älytön tunnevyöry timppaa kohtaan ja tajuun et mikään ei vittu merkkaa mitään ilman sitä. Tuntuu niiku mikään ei ois edes totta. Tuntuu Niiku mul ei ois mitään muuta vaihtoehtoa. Joko timppa tai ei kukaan. Mikä tuntuu helvetin oudolta koska niiku... Hessu? Mut? Silti kaikki tuntuu feikilt ilman timbee.

Mut emt ehkä tää ny o vaa sitä et nää tunteet vaa vaihtelee nii pahasti. Ehkä nyt taas... Tunteet on vaa liia voimakkaita timppaa kohtaa. Mut ehkä taas jossain kohtaa pystyn miettii hessuuki. Mut joo emmä tiiä, tää tunne on niin voimakas et tekee kipeetä. Tuntuu niiku en kestäis olla olemassa oikeesti. Sillee pakko vetää kännit tai jotain ku en vaa kestä tätä.

Voi hemmetti oikeest. Miten tää aina menee näin. Timpal on joku sellanen vaikutus muhun mitä kellään muulla ei oo ainakaan noin pahasti. Muistan kyllä kuinka pahasti rakastuin hessuunki, mut mikää ei oo ikinä ollu niin tuskallista ku tunteet timppaa kohtaan. Eikä ne mee ikinä pois. Ei saatana ku mä en enää tiedä mitä mä voin tehdä. Oon oikeesti jo luopunut kokonaan toivosta et pääsisin yli. Mä en ihan rehellisesti sanottuna usko että pääsen ikinä yli timpasta. Meen oikeest johonki paniikkii ???

Toisaalta vittumaisinta on se vaihtelu, koska välil tuntuu et pystyisin olla jonkun muun kanssa ja välil tuntuu et ei ole vaan olemassa mitään muuta vaihtoehtoa ku timppa. Oon niin jumissa mä en kestä näitä tunteita. No, kai mun täytyy nyt taas sit yrittää jaksaa tää vaihe.

Naurattaa että ajattelin monta päivää oikeestaan pelkästään timppaa, sit aloin joskus eilen???? Ajattelee hessua ja tõnua myös jaaaaa nyt tänää taas tuli sellanen olo et ei oo edes ketään muuta olemassa ku timppa. Et joo. Vaikka toisaalta kuuntelin aikasemmi tänää melkein tunnin mittasen haastattelun mis oli vaan hessu ja tuntu et voi vittu se on cute af mut sen jälkeen katoin haastattelun mis oli vaa timppa ja Hela. Ja kauhee tunnemyrsky taas. Vittu, vaikee keskittyä mihinkään tai kehenkään muuhun ku timppaan. En voi sille mitään et tää menee aina näin. Mikä vittu siinä on. Ehkä mun pitää vaa hyväksyä se et timppa on mun ainoo vaihtoehto? Etten koskaan pääse siitä mihinkään. Helvetti. Kukaan ei koskaan oo saanu mua jumittaa tällä tavalla.

Jotenki kaikki ahdistaa mua niin paljon eikä pelkästään tunteet vaan myös se miten mun on pakko tietää aina mitä tunnen. Jos oon epävarma niin en kestä sitä yhtään. Mun on pakko aina tietää mikä tilanne on ja jos se on epäselvää niin en kestä olla.

Vitun vittu että vihaan itteeni. En ymmärrä miten ihminen voi olla näin heikko. Ihan sama mitä yritän nii mikään ei muuta mun tunteita sitä kohtaan ikinä. Voi helvetti. Ei se oo sattumaa et sil on ihan helvetisti enemmän muistioit ku kellää muulla. Se näyttää ihan oikeesti olevan totta ettei kukaan muu oo sama asia. Ei se nyt sattumalta oo niin et hups yhtäkkiä vaan kirjotin timpasta enemmän muistioit ku kenestäkään koskaan, eiköhän siihen oo syynä se etten rakasta ketään muuta niiku timppaa, en ketään. Et ... Ok sitten. Huoh itken, paras varmaan karata ulos itkemään et voi rauhas nyyhkiä.

Alan oikeest uskoo siihen teoriaa et oon niin kiintyny siihen tän meiän kasvojen samanlaisuuden takia, oon ihan varma että johtuu siitä. Huoh ahistaa niin vitusti liikaa, mun on pakko vaan hyväksyä se että must tuntuu tältä. En tiedä miten mut mun on pakko. En saa muutettua mun tunteita ni se on vaa hyväksyttävä et asia on nyt näin. Ehkä se joskus muuttuu tai sit ei muutu koskaan ja oon aina kusessa siihe. Helvetti että kaiken oli sit pakko johtaa just tähän. Voi hitto vie kun itkettää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aijaa en vittu kestä näitä biisejä. Youth oli ihan hirvee kuunnella äsken ja nyt someone to you. Periaatteessa näistä tulee mieleen sekä hessu että timppa, toisaalta lähinnä timppa ja äh en mä tiedä mietin tätä koko aikaa ja sitten toisaalta helmikuu .. ja se kun aloin tykätä hessusta 😭💔 sattuu. Mut sit taas toisaalta timppa. Voi nyt saatana. Siis kylhä mä nyt kai näköjään niitä molempia ajattelen mut?????????? Mut?????????????????

Mitä vittua?

Siis se kun se vitun tunnemyrsky tulee ja tuntuu siltä ettei rakasta ketään muuta, ettei vaan pysty.

Mut sit kuitenki hessu.

Hei oikeesti ei täst elämäst tuu hevonhelvettiäkään noiden kahen kans. En pääse eroon varmaan hessustakaa ikin???? Onks tää ny saatana näin vaikeeta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
HUUTISTA

Champagne problems

Miks täst biisistä on tullu niiiiiin tärkee. Oon kuunnellu tän niin monta kertaa tänä vuonna.

En voi sanoin kuvailla ton biisin tärkeyttä. En pysty ikinä kuuntelee sitä muistamatta näitä aikoja.

En voi vittu sanoin kuvailla enää tätä

Ton lisäks juurikin youth ja someone to you ja myös daylight on ihan vitun,,,,,,, mää kuolen 😭

MIKS

huutista muuten taylorin gold rushille niin vitusti. Mua hajottaa et nauroin aina sille (sillon ku en viel ollu kuullu koko biisiä ees) et sen nimi on gold rush (kultakuume? Jos en ihan väärässä oo) ja aattelin et siinäpä vasta osuva biisi ja sit se olikin viel sellane et siit tuli muutenki tosi tärkee mulle, muutenki ku nimen takii. Lol. Miten kaikki osuukin just näin kohilleen :D

Ei vittu, never enough. Hajottaa koska tää periaatteessa on/oli vahvasti hessuun liittyvä biisi (vähän niiku Heatherki, jostai syystä???? Miks??????) Mut sit tää on kuitenkin niiiiinnnnnnn timppa-biisi myös. En oikeen tiiä kumpi tulee enemmän mieleen. Basically tää on niin vahvasti hessuun liittyvä biisi että huhhuh mut sit taas toisaalta vähän aikaa sitten oli yks case millo kuuntelin tota ja mietin timppaa ni on se vahvasti timpastaki muistuttava biisi

Aha, ja somebody to you :)))))) niin selkee timppa-biisi että huudannnnnnn. En tiedä miten vitussa...... Miten voi olla näin.

Ahahaha tulee mieleen speden spelit aina tostaki, se aika ku katoin ekan kerran sen jakson mis poitsut oli vieraana. Ja se ku timppa oli söpö siin. Mmmmmmitä.

Öh mut miks. Siis mitä vittua. On niin unreal että ............

Aa olin kirjottamas jtn mut sit akselin hurt alko soimaan :-------D en kyl tiiä voiko enää pahemmaks mennä. Ja ikään ku ne vanhat muistot ei riittäs ni tulee uusia. Kuten se kun katoin pitkäst aikaa k&p ja sen jälkeen kuuntelin hurt ja hajosin miljooniin osiin :D koska kaikki.

Hurt on kyl tosi tosi tosi paha. Niiku lie. Ja i love you koska kuuntelin niit kaikkia about sillon ku katoin kultakuumeen youtubesta ja meni kyl tunteet katosta läpi niin saatanasti. Ei vittu huudan en kestä enää ikinä kuunnella näitä.

HNH

en kestä

Oikeasti oon todella katkera siitä että nipa aiheutti tän mulle. Ihan nimenomaan nipa eikä kukaan muu :DDDDDDDDDD tiesin et siit seuraa jotain pahaa vielä. En voi uskoa että nipa aiheutti tän mulle :DDDD en voi uskoa että nipa on se syy miks nyt huutistelen täällä

Jos en ois koskaa kattonu sitä videoo ja lukenu kommentteja niin.... Ei tätä ois varmaan vieläkään tapahtunu :D

Vittu tätä biisiä, tää vie mut suoraan niihin aikoihin ku olin ihan vitun kujalla hessun takii. Oonhan mä näköjään vieläki :D mut sillon se oli vasta alkanu :DDDDDD en voi uskoa sitä että siitä päivästä kun hessu case alkoi on nyt yli kuukausi :D yli kuukausi jo siitäkin. Tää on niin psykoosia.

Jotenki ikävä kultakuumetta mutta en voi kattoo sitä uudestaan. Huoh vaikka toisaalta haaveilen siitä päivästä et saan kaikki leffat tyyliin lainattua kirjastosta ja katon ne ja LISÄMATSKUT KANSSA 😭 ehkä joskus vielä, jos ikinä löydän mun kirjastokortin.

Ei saatana.

Tää on kaikki ihan seinähulluutta yksinkertasesti :D miten niillä molemmilla voi olla tollanen ote musta. Aina? Vaan?

Pinkin fuckin perfect menee kyllä tunteisiin ja lujaa koska kriisit. Oon kuunnellu tänki varmaa sata kertaa tänä aikana.

En voi olla nauramatta sille kontrastille oikeasti että asia jonka on tarkotus saada nauramaan saa mut itkemään ja pilaa mun elämän ikuisiks ajoiks XD elämäni vakavin asia, ironista XDDDD

En mä ees haluu tietää enää mitään, voinko vaan vajota koomaan

Miks kuuntelen hyökyaaltoa

Vittu tää, voi vittu

Emmä pysty elää sen asian kanssa et nää asiat tapahtu

Huudan viimeöiselle unelleni oikeest kirjaimellisesti näin jotain painajaista liittyen........ Alivuokralaiseen???? :D painajaista? Mitäh?? Enkä oo ees koskaan nähny sitä leffaa. Logiikka???? Naurattaa muuten ku siinä unessa kans mietin jotain et minä vuonna nää leffat on tullu, en kestä ku voisin kirjaimellisesti vaikka unissani luetella noi :DDDDD 1995, 1997, 2006, 2008, 2014 ja no, 2021, syksyllä sitten. En kestä, aina jos nään jonku vuosiluvun ihan asiaan liittymättä vaikka 2006 ni aattelen heti et ah sillon tuli jackpot juu se oli sitä aikaa XD onko kaikki hyvin. Ja tää sit viel omaan elämään peilattuna nii jackpot-aika oli sitä aikaa kun ehkä ekaa kertaa oon ees kuullu kummeleista D: silloin koko konsepti oli mulle hirveen hämärä ja no, hämäränä olis saanu pysyäkin. En voi uskoa että siitä ollaan tultu tähän. Miten pahasti voi oman elämänsä mokata :D epätodellisen tuntusta ku muistan sen ku eilisen, sen ku en tienny mistä on kyse ja mietin sitä et mikä juttu tää ees on. Huh, mikä prosessi. Semmone matka sitte. Ja määränpää oli sit pakko olla tämä? Vittu et nauran jos joskus saan timpan esim itelleni. Vittu et nauran jos tää menee joskus niin.

Voi vittu.... Dream about you on niin pahasti timppa-biisi. En kestä sitä että tulee välillä timppa-biisejä ja välillä hessu-biisejä ja aaaa tää on ihan sairast.

Oikeasti sanoisin et muistot on se kaikista pahin asia varmaankin. Siis se kun vajoo niin syvälle muistoihin. Etenkin musan kautta. Huhhuh. Harmi ettei sitä pysty mitenkään estämään et joistain biiseistä tulee tämmösiä. Se aina vaan tapahtuu. Ja niitä tärkeitä biisejä tulee ajan myötä lisää ja lisää ja lisää. Todennäköisesti esim toi sveitsin euroviisubiisikin minkä tänään ekaa kertaa kuulin, tulee olee sellanen et mietin aina tulevaisuudessa sit tätä päivää ja timppaa ku kuulen sen. Ja btw, italianki biisi on sellanen et siit tulee mieleen timppa, koska tietyt muistot. Ja nykyään ihmisten edessä on myös sellane et tulee mielee se yks päivä ku kuuntelin sitä tosi paljon ja vaikka se nyt periaatteessa kertookin kahdesta naisesta niin ei pelkästään tho, ja siit tulee mieleen timppa. Samoin x japanin forever love on nykyään ihan timppa-biisi, mikä on jännä koska silloin öö 2010? Ku aloin kuuntelee tätä biisiä niin ajattelin karia :D ympyrä sulkeutuu taas niin kaikin tavoin että. Samoin siihen tiivisty aika hienosti koko mun elämä ku kuuntelin Taylorin jump then fall ja mietin vaa timppaa, kun se kyseinen biisi on ollu jo yläasteella sellanen mitä oon kuunnellu ja miettiny tyyliin opettajaihastuksiani ja muita random sen aikasia ihastuksiani. Ja nyt sitte se liittyy timppaan aika vahvasti. Samoin Taylorin uudet biisit. Ja oon kuunnellu tayloriaki ainaki vuodesta 2010. Se on kulkenu mun mukana koko tän vitun ajan. Yks jännä juttu on kans, et ku ennen kuuntelin fifteen-biisiä (siis sillon esim ku ite olin 15) ni en aatellu siit mitään sen ihmeempiä toki se oli tärkeä biisi ja jotenki emotional, mut nykyään ku kuulen sen ni ei helvetin saaatana sentään. Mikä tunnemyrsky. Aivan kamalaa. Itkettää paljon enemmän ku sillon. Ja toisaalta 22 on hauska biisi kans siitä et sillon yläasteikäsenä ku kuuntelin sitä ni mietin et millanenkoha oon sit ku mä oon 22 :D joo, en voi kyllä sanoa että olisin tämmöstä odottanu.

Ahaha ei vittu saatana :D huudan muute kosk tolerate it. En mä ees haluu tietää mistä se oikeesti kertoo kosk mul on ihan omat syyni kuunnella sitä biisiä :DDDDD ensinnäkin kuuntelin sen ekaa kertaa sellasena iltana ku sekoilin taas huolella ja olin niin tunteissa, nii semmone random muistijälki jääny siit ja pahaa tekee. Toiseks ne lyriikat jostain kumman syystä tuo mieleen mun tilanteen vaikka tiedän ettei ne oikeesti kerro siitä :D mut siis:
You're so much older and wiser, and I
I wait by the door like I'm just a kid
Use my best colors for your portrait
Lay the table with the fancy shit
And watch you tolerate it
If it's all in my head, tell me now
Tell me I've got it wrong somehow
I know my love should be celebrated
But you tolerate it

ahahaha mul on ihan omat tulkintani, ei mut saaks mä vaan oikeesti kuvitella et se kertoo mun tilanteesta :D emmää kestä. En kestä itteeni.

Ei s a a t a n a NÄITÄ VITUN BIISEJÄ

aplodit mulle päätti sit ruveta soimaan oikeesti kuuntelin tätä niin paljon sillon kun yritin päästä enemmän sinuiks itteni kanssa ei vittu ja VIIME SYKSY AAA LOPETTAKAA NYT OIKEESTI en todellakaan odottanu tällasta. Ei helvetti mihin tää kaikki on menny. Viime syksystä tähän. Jepjep. Miks täl biisil on kymmeniä eri merkityksiä mulle. Täst tulee mieleen hessu, täst tulee mieleen mun ikäsuuntautumis kriisit, täst tulee mieleen mun sukupuolikriisit, yleisesti ottaen viime syksy, täst tulee mieleen biseksuaalisuuskriisit, täst tulee mieleen ihan kaikki, yleisesti ottaen koko tää aika ja timppa ja hessu ja kaikki. Voi ny vittu.

Vittu tää on kaikki niin idiotismia. Niin täyttä vitun idiotismia. Vituttaa ajatella sekä timppaa että hessua, näköjään en ketään muuta taas taida ajatellakaan. Tää on niin vitun typerää että huudan. Ja joka saatanan yö aiheeseen liittyviä unia, vitun sairast.

Vittu tota vitun lover-albumia. Oikeesti. En kuuntele enää tayloria, vittu, kaikki biisit vaan tappaa mua. Ärsyttää Cornelia street niin paljon koska tää vie mut suoraan sinne joulukuun loppuun kun rakastuin timppaan. Voi vittu. Näinhän tämä taas menee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
😭💔 mun! Tää:
Viides ja kuudes kuva 😭 mä kualen 😢 ei kukaan voi olla noin söpö

Taidan mennä pikkuhiljaa nukkumaan en mä jaksa tätä piinaa D: jos saisin nukuttua vähän paremmin nyt ku muutamana viime yönä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaa 🥺 miks mä stalkkaan kaisan instaa voi jestas mun pitää chillata, ei sillä ees oo ku nuo muutamat kuvat mitkä mua kiinnostaa niin pls ei tarvi jatkuvasti tsekata et oisko siel jotai, ku ei sil yleensä mitää timpast siel oo :DDDDD Voi vittu, voisinko hankkia elämän huoh

Ps. Join yhden siiderin ja se auttoi ehkä hetkellisesti mutta nyt on ihan väsy ja huono olo ja juu kuolema korjaa.

Ylös Pohja