Aihe vapaa Okei mutta miks tho

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
I don't even know my shit đŸ€” mikĂ€ hĂ€tĂ€nĂ€ nyt ihan oikeesti

Naurattaa ihan hitosti sekin kun katottiin mutsin kanssa ku telkkarist tuli mikÀ sen nimi ny olikaa, saattokeikka? Ja niin (spoilers i guess? joten varokaa?) Ku siin oli se miespari niin olin hirveen ilonen siitÀ mut sit rupes itkettÀÀ kaikki koska ajattelen ja stressaan liikaa sitÀ oonko kaapissa vai enkö. En pysty olla vaan silleen ihan sama vaikka yritÀn. Juu emt mut iha sama idc. Toisaalta se olo kyllÀ helpotti jo sen verran ettei enÀÀ niin itketÀ.

Mutta ihastukset..... Eih 😭😭😭😭 antakaa armoa jooko. Pliis. Huutista ku en ees tiiĂ€ annasta mitÀÀn mutta.. i am thirsty. HOT. niiku seis. Tajusin kans et se nĂ€yttÀÀ vĂ€hĂ€n michellelt (jos en oo ihan kujal ja tripping) ja oon ollu joskus ihastunu Michelleen myös ni vau surprise D; jepjep... Huoh mul oli niin hetero olo viel vĂ€hĂ€n aikaa sit mut ei oo enÀÀ, ja se tuntuu oudolta. Ku ei must oo vĂ€hÀÀ aikaa tuntunu kovin bisseltĂ€ vaan enemmĂ€nkin heterolt ku en oo kuolannu ketÀÀ naista mut nyt taas. Mut jooh ok kualen i'm weak asf OIKEEST en pysty tĂ€hĂ€n đŸ€§đŸ€§ niiku ei ei ei ja vielĂ€ kerran ei. Ja siin vaiheessa hajoilin ku katoin hans vĂ€limĂ€en tot ohjelmaa Ă€ske ja se manu on nii mun type et idk i almost screamed koska niiku ,,, mietin siin kohtaa vaa itestĂ€ni et sĂ€ oot kyllĂ€ uskomaton iha oikeesti D: heti jos o joku vanhempi mies ni,,, geez calm your mind oikeesti. MikĂ€ hĂ€tĂ€nĂ€.

EmmÀÀ kestĂ€ enÀÀ mitÀÀn :D tĂ€hĂ€ lisĂ€ks se et kaikki on muutenki iha syvĂ€lt ja sekavaa mĂ€ en oikeesti ymmĂ€rrĂ€,,, en vittu ymmĂ€rrĂ€,,,,,,, also voinko kosii annaa cause she my dream girl tho 😭😭😭😭 actually voisin suoraa olla vaa sillee lets get married. Ok mut eipĂ€ unohdeta timppaa lmaoooo i need multiple people in my lyf 😭 ha ha ha onpa hulvatonta taas olla tĂ€mmösessĂ€ tilanteessa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Also i feel like a complete bottom tai niiku????¿¿ At least mus on vitusti submissive/bottom energy en kestĂ€ niiku mĂ€ vaan literally itken mun ihastusten perÀÀn sillee senpai love me đŸ€§đŸ€§ huutista :DDD sÀÀlittĂ€vÀÀ i'm just a little kid okay D::::: oon muutenkin 24/7 sellanen kynnysmatto joten :D yritĂ€n esittÀÀ olevani jotenki bad bitch mut hahaha juu oikeest oon vaa sillee choke me daddy đŸ€” or mama??? okei mitĂ€. Seis.

???????????

Nukkumaan ->

Nyt ihan samantien :D

Oh god tulee muuten hyvin cringe muistoja mieleen nyt yhtÀkkiÀ siitÀ kun olin joskus tanssitunnilla silloisen ihastukseni pari ja ööööhhhhhhh se oli kyl kunnon awkward gay panic hahaha ei saatana mikÀ mua vaivaa

Sit seki ku yhen toisen kanssa juttelin jtn ja se tyyliin koski mun kÀttÀ ja hymyili mulle ja olin vaa sillee ".........!!!!????" Huh jÀrkyttÀvÀÀ se oli, huoh hoih gay panic every time

Puhumattakaan siitĂ€ kun toinen ihastukseni piti must kii ja silitti mua aaaaaa ei saatana??? Hahaha tai silloin kun olin sen pari jollain tunnil ja meiĂ€n piti keskustella vissiin jostain tehtĂ€vĂ€stĂ€ ja yritin olla normaali mut luulen et must vĂ€littyi aivan selvĂ€ gay panic energia, on ihme jos se ei huomannu mun tykkÀÀvĂ€n siitĂ€ :D tai sitten se luuli et oon ujo muuten vaan, noh, on sekin totta oonhan mĂ€ ujo. Mut en tiiĂ€ luulis et se oli niin obvious jotenki. Huoh miten mĂ€ oon voinu joskus edes ajatella mahdollisuutta ettĂ€ olisin hetero, no fucking chance THERE WAS NEVER A CHANCE oml it was never an option đŸ˜§đŸłïžâ€đŸŒˆ (idk, miks ei vielkÀÀn oo bi lippu emojia snif snif)

Huoh miks mÀ oikeest,,, niiku,,, miks,,, miks mÀ en oo hetero tho, what is the reason!!

Joo nyt oikeest nukkumaan kyllÀ.

Ylös Pohja