Siis mitä vittua
Tuntuu että tästä kesusta on ikuisuus mut tein sen vittu perjantaina. Mitä helvetin vittua. Ööh joo. Todella sumeeta jotenki ny :D
Ja miten mä en vieläkään tiedä ketään söpömpää ihmistä ku hobi... Eiku siis. No, timppa ja hobi on yhtä täydellisii. I mean..... I guess???? No mitä vittua eihän hobi nyt voi timpan tasolla olla.
Hmmmm. What the fuck.
Mikä helvetin case tääki on.
Mä oikeesti luulin etten rakastuis siihen tällä tavalla, ajattelin et se ois jääny semmoseks vähän lievemmäks koska se oli niin pitkään niin chilli keissi. Paitsi no sillon joku aika sitten se ei ollu ehk niin chill mut sit taas palasin siihen perus meininkiin ja et yleensä en kuitenkaan aattele sitä kovin paljon ja sit kesälläki joskus muistan et kelasin jostai tallentamistani bts-kuvista et mitä vittua miks mä noit tallennan ku en mä kuitenkaan kenestäkään niistä tykkää niin paljon vaikka jonkun verran tykkäänkin. BRUH you really thought 🤦 muistan siis se oli oikeasti jännä kun se oli aika lievä mut ei nyt mikään super lievä keissi mitenkään mut ei se tämmöstä ollu sillon. Sen soittolistakin oli aik lyhyt ja ajattelin sitä aika vähän loppujen lopuks. Vaikka toki joskus saatoin tuntee voimakkaita tunteita ja siis alussa jo se tuntu aika vahvalt mut kuitenkin loppupeleissä ajattelin hobii niin vähän silti. Mut nyt sit yhtäkkiä aivan tajuton sekoominen. Siis se oli kyl periaatteessa 18.11. vissiin kun tää juttu alko kehittyy tähän suuntaan mut täydellisesti aloin sekoomaan hobist vissiin ööh, maanantaina?? Juuh. Ihan helvetin random.
Ja nyt tilanne on se että: "mitä vittua" 😌
Noniin, nukkumaa vois mennä.
Mutta oikeasti, mitä helvettiä:
What the fuck are you doing 🥺
Aaaaaa ja dynamite soi tuskastuttavasti päässä.
Nyt äkkiä nukkumaan.