Työ Olen ehkä vähän innoissani...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Olin keväällä työharjoittelussa yhdessä sairaalassa ja viihdyin siellä todella hyvin, työporukka oli ihan mahtava ja työ itsessään tosi kivaa. Esimies vinkkasi vähän sen harjoittelun lopussa, että ottaisi minut mielellään töihin sinne ja ajattelin sen olevan vain kohteliaisuus, mutta nyt sieltä tulikin ihan oikeasti viestiä ja tarjottiin keikkatöitä opintojen oheen.

En ole yleensä sellainen voimakkaasti tunteva ihminen, mutta olen tästä niin innoissani etten varmaan saa nukuttua koko yönä. En kuvitellut ikinä pääseväni takaisin tuohon paikkaan ja olin siitä harmissani koko kesän ajan, mutta nyt pääsenkin. Huh huh tätä elämää, en voi muuta sanoa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
En ole vieläkään ihan sisäistänyt koko asiaa, mutta maanantaina menen hakemaan avaimet ja aktivoimaan tunnukset, niin enköhän sitten ala tajuamaan. Yleensä jännittää aloittaa työt, mutta nyt olen pelkästään innoissani.

Unelmatyöpaikassani pääsisin tekemään magneettikuvantamista, olisi hyvä työporukka ja hyvä palkka, ja tämä paikka täyttää kaikki nämä ehdot. Tuntuu ihan epätodelliselta, koska kaikissa aiemmissa työpaikoissani on ollut joko paska työ, paska porukka tai paska palkka. Pahimmillaan itse asiassa nuo kaikki.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Niuvanniemi ottaa vastaan POTILAITA, harvoin työntekijöitä.
Snif snif, taasko minua on huijattu...

Oii, vähänkö kuulostaa mahtavalta! :o Onnea!!! :3
Kiitos!

tosi mahtavaa! :) varmasti helpottavaa saada jalkaa oven väliin jo kesken opiskeluiden.
On tosiaan, saa työkokemusta "ennakkoon" ja ei se rahakaan pahitteeksi ole. Ja eihän sitä tiedä, ehkä minulla on tulevaisuudessa vakituinen työpaikkakin tuolla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Kävin "kylässä" tuolla työpaikalla toissapäivänä aktivoimassa tunnukset ja moikkaamassa työkavereita, voi herranjestas oli hauskaa. Kerkesin olemaan siellä tunnin ja nauroin monta kertaa kyyneleet silmissä. Siis miten edes voi olla noin hyvä työporukka? Oli kerta kaikkisen tervetullut olo, koska kaikki oikeasti vaikuttivat olevan tosi iloisia siitä, että tulen takaisin. D::

En kestä, olen aina pitänyt itseäni todella epäonnisena ihmisenä mutta tämän asian kanssa olen oikeasti aivan älyttömän onnekas.
 
Liittynyt
20.9.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
38
Onnittelut! Kyllä musta tuntuu, että työpaikkojen yhteydessä ne "oot aina tervetullut meille takas"-tyyliset puheet on yleensä ihan aitoja eikä niin sanottaisi, jos ois ollut työntekijänä sellainen, josta vain halutaan eroon. :)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Onnittelut! Kyllä musta tuntuu, että työpaikkojen yhteydessä ne "oot aina tervetullut meille takas"-tyyliset puheet on yleensä ihan aitoja eikä niin sanottaisi, jos ois ollut työntekijänä sellainen, josta vain halutaan eroon. :)
Kiitos!
 
Ylös Pohja