Olen käyttänyt liikaa nappikuulokkeita D:

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Auts, sattuu korvaan D:
Aiemminkin on tapahtunut näin, joskus on korva alkanut vuotaa verta. En ollenkaan pidä in ear- mallisista kuulokkeista, mutta muunlaisia ei ole missään saatavilla.
Ainoastaan näitä isoja kuppimallisia löytyy, joista pidän, mutta langattomat kun on ovat, virta loppuu aina välillä, eikä oikein makoillessa voi käyttää.

In ear- nappikuulokkeet ovat ihan hyviä, mutta minulla on niin pienet korvat, että mitkään päät eivät ole tarpeeksi pieniä. Lisäksi ne putoavat koko ajan ulos korvista. Ovathan ne siitä hyvät, että ulkopuolinen melu suodattuu hieman, mutta ne vanhat mallit (napit, jotka jäävät korvakäytävän ulkopuolelle) olivat minulle paljon parempia, koska ne oikeasti pysyivät päässä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Mulla vaihtelee käytön mukaan kumpi sopii paremmin. Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa ulkopuolelle jääviä langallisia kuulokkeita, koska in-ear-kuulokkeiden latauskotelo hävisi. Nyt hankin uuden, mutta ei ne meinaa enää pysyä korvissa vaikka ennen pysyivät ihan mainiosti :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Auts, aamulla kun katsoin korvaa, niin oli tullut jonkin vesikello siihen, missä nappikuuloke painaa D:
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Kuulostaa ikävälle, mulla on semmoset päät jotka menee korvan sisään mut välillä ongelma on että jos nauran esim podcastille ne saattaa tippua?? Ja sit jos ne on pitkään korvissa niin mun korvat on jotenkin märät ja ne luistaa pois… outoa mut mulla on ollut paljon korvatulehduksia ja esim liimakorva niin en ihmettele
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Oh my god joo mulla ei pysy ollenkaan ne semmoset mitkä pitää tunkee sinne korvan sisään. Ihan kauheen hankalaa. Nää tämmöset kovat mitä ei tarvi tunkee sinne sisälle on semmoset mitkä pysyy paremmin mut kyllä nekin tippuu välillä. Sit on mul Bluetooth kuulokkeet myös mut ne rupee painaa kans helposti ja niis on aika huono volumen säätö koska ensin se on liian hiljaisel mut jos laittaa kovemmalle ni se on liian koval. ei siis oo minkäänlaista sopivaa välitasoa siinä volumessa ollenkaan. Akku siinä kestää kyllä aivan tajuttoman kauan, ei oo vieläkään loppunu vaikka oon käyttänyt niitä nyt yhteensä varmaan joku yli 10h. Eiks yleensä pitäs about kymmenen tunnin käytön jälkeen loppua akku. Mut ei noissa.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Sit on mul Bluetooth kuulokkeet myös mut ne rupee painaa kans helposti ja niis on aika huono volumen säätö koska ensin se on liian hiljaisel mut jos laittaa kovemmalle ni se on liian koval. ei siis oo minkäänlaista sopivaa välitasoa siinä volumessa ollenkaan.
Mun kuulokkeissa on sama homma. D:
 
Ylös Pohja