Keho Olen niin hämmentynyt siitä että miten kuukausi on voinut mennä näin nopeaa?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jaan tässä nyt vähän hämmennystä siihen liittyen mitä äsken näin ja en tiedä pitäiskö herkimpien olla lukematta tää.
Joko mun keho on mennyt ihan vitun sekaisin jostain syystä tai sit eritteet on merkki jostain muusta ongelmasta. Mut musta tuntuu et mun menkat oli ihan vasta mutta en muista sitä varmaksi (koska oon pöljän luottavainen omaan muistiini enkä merkitse menkkoja ikinä kalenteriini, heh). Tai sit ajan rakenne on muuttunut ihan oikeasti.
Näin pöntössä äsken ihan varmasti kohdun limakalvon palasien näköisiä partikkeleita ja ihan loogista olisi koska olen joskus laskenut ihan lähiaikoina että mun menkat on aina kuun lopussa mutta tällähetkellä muistikuvani ovat hyvin hatarat viimeisimmistä menkoista. Välillä tosin ne on heitellyt vähän miten sattuun. Olen melko varma et ne oli pari viikkoa sitten. Miten voi muisti pätkiä näin?
Siis mitään menkkojen oireita ei ole ilmennyt, muuta kuin että olen ollut tänään tavallista kärttyisempi. Mut tavallisesti mulla on ollut jotain kramppeja alaselässä ja mahassa.
Voi vittu jos ne eritteet ei oo menkoista niin onko mulla sit jotain muita ongelmia mahassa voi helvetti…
Jos ne on jotain loisia niin voisin kuolla heti välittömästi koska se on pahin pelkoni ja maailman on pakko rangaista mua jostain jos kaikki pahimmat pelot toteutuu juuri tämän kesän aikana kun aivoleikkaus tapahtuu hyvin lähellä. En enää uskalla elää jos ne on. Olen syönyt sushia paljon nyt kesällä mut en tiedä tuleeko niistä helposti loisia jos ne on valmistettu Suomessa hygieenisissä olosuhteissa ääh en tiiä pitää lukea asiaa mut ennen nukkumaanmenoa se voisi olla virhe. Tai sit ne on peräisin jostain muusta henkilöstä kuin musta hyi rutto mua sori jos ällöttää.
 
Ylös Pohja