Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42939" data-attributes="member: 34"><p>Ei jumalauta itken edelleenki täällä vaa. Voi vittu en mä jaksa elää</p><p></p><p>miten voin tehdä mitään vittu enää millekään</p><p></p><p>En oo vaan tarpeeks hyvä koska en osaa enkä enää edes jaksa yrittää vaimentaa mun tunteita</p><p></p><p>Must tuntuu silt etten sais tuntea yhtään mitään mut mitä enemmän yritän lopettaa sitä enemmän mua ahdistaa koska tää ei lopu ikinä</p><p></p><p>Mul ei oo oikeutta olla tämmönen</p><p></p><p>Ei vaan ole</p><p></p><p>Vittu jos tää jatkuu huomenna vielä niin soitan johonki vitu kriisipuhelimeen tai mihin lie</p><p></p><p>Vaikka tuskin oon itteeni tappamas mut silti en kestä tätä enää. Eikä mulla oo ketään kenen kanssa puhua tästä. Tai no okei mainitsin yhelle kaverille jtn mutta tuskinpa sekään taas auttaa yhtään mitään.</p><p></p><p>En kyllä uskalla soittaakaan minnekään tbh. En tiiä saatana. Chatti ehkä mutta kyllä sekin vähän pelottaa, mutjoo täytyypä kattoo onks huomen mitää noista auki jotka on tuol yhes keskustelus listattuna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42939, member: 34"] Ei jumalauta itken edelleenki täällä vaa. Voi vittu en mä jaksa elää miten voin tehdä mitään vittu enää millekään En oo vaan tarpeeks hyvä koska en osaa enkä enää edes jaksa yrittää vaimentaa mun tunteita Must tuntuu silt etten sais tuntea yhtään mitään mut mitä enemmän yritän lopettaa sitä enemmän mua ahdistaa koska tää ei lopu ikinä Mul ei oo oikeutta olla tämmönen Ei vaan ole Vittu jos tää jatkuu huomenna vielä niin soitan johonki vitu kriisipuhelimeen tai mihin lie Vaikka tuskin oon itteeni tappamas mut silti en kestä tätä enää. Eikä mulla oo ketään kenen kanssa puhua tästä. Tai no okei mainitsin yhelle kaverille jtn mutta tuskinpa sekään taas auttaa yhtään mitään. En kyllä uskalla soittaakaan minnekään tbh. En tiiä saatana. Chatti ehkä mutta kyllä sekin vähän pelottaa, mutjoo täytyypä kattoo onks huomen mitää noista auki jotka on tuol yhes keskustelus listattuna [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja