Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42949" data-attributes="member: 34"><p>Huutista myös sille niin maan perkeleesti että my heart will go on tuo aina mun mieleen nikon koska se yks vidi missä se soittaa sitä pianolla haha ha. Hah. 😐🙃 Tajusin muuten että mul on ihan tajuton nälkä mutta enpä taaskaan aio syödä. Oon syöny koko päivänä vaan yhen ruuan ja jonkinnäkösen aamupalan joka ei oikeastaan ollu juuri mitään. Eli periaatteessa yks lämmin ruoka ja sit jotain mitäänsanomatonta pientä purtavaa lisäks. Jes. Ei vaan taas näköjään pysty syömään mitään ja vähän niin kuin silloin tammikuussakin(?) Niin nälkä on tullu jo sellaseks tunteeks tässä viime aikoina että tunnen sitä melkeen koko ajan ja silti en voi syödä normaalisti. Huutista. Eihän tässä. Tai periaatteessa voisin mutta jostain syystä en vaan tiedä voinko. En oo varma. Täytyy kattoo jaksaisko.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42949, member: 34"] Huutista myös sille niin maan perkeleesti että my heart will go on tuo aina mun mieleen nikon koska se yks vidi missä se soittaa sitä pianolla haha ha. Hah. 😐🙃 Tajusin muuten että mul on ihan tajuton nälkä mutta enpä taaskaan aio syödä. Oon syöny koko päivänä vaan yhen ruuan ja jonkinnäkösen aamupalan joka ei oikeastaan ollu juuri mitään. Eli periaatteessa yks lämmin ruoka ja sit jotain mitäänsanomatonta pientä purtavaa lisäks. Jes. Ei vaan taas näköjään pysty syömään mitään ja vähän niin kuin silloin tammikuussakin(?) Niin nälkä on tullu jo sellaseks tunteeks tässä viime aikoina että tunnen sitä melkeen koko ajan ja silti en voi syödä normaalisti. Huutista. Eihän tässä. Tai periaatteessa voisin mutta jostain syystä en vaan tiedä voinko. En oo varma. Täytyy kattoo jaksaisko. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja