Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42955" data-attributes="member: 34"><p>No mitä helvettiä nyt taas??????? Okei itkin ihan vitusti ja sit menin viel kuuntelee tän:</p><p>[MEDIA=youtube]VXQcxze4fns[/MEDIA]</p><p>Ja aina vaan pahenee?? :Ddd kosk tuli mielee timppa??? Taas kerran. Idek en voi enää. Lmao huvittavaa toi biisi ei kerro mulle todellakaan kenestäkään naisesta, sama kaikkien muidenki vastaavien biisien kohalla. Ehei. Vaan tästä kaikesta muusta setistä, ei haloo nyt vittu seis. "Mitä jos ne näkee mikä mä oon, oon" on sellanen kohta että hhhhh alkaa huutoitkut olla tulilla melkeinpä. Ja luulin että olin päässy tästäkin jo eroon koska Niko mut eeeeeeei vittu :DDDDD mitä nyt taas. Kyllä se vaan kummittelee vielä mielessä kaikki tää niin saatanasti. Kävipä hessukin mieles mut en mä sitä muuten oo nyt ajatellu ainakaa yhtä paljon ku timppaa (ja nikoo, ofc). Voi jeesus mikä ristiriita kaikessa tässä on ku toisaalta edelleen noi ikäeroasiatkin näköjään vaikuttaa itsetuntoon tai johonkin tai jotain idk, mut sit oon sillee lmao niko xDD ei vittu. Hyvä juttu. Rääh mikään ei o hauskempaa ku se et oot silleen "öööhhh mun pitäs tykätä ikäsistäni eikä timpasta" sit oot sillee ainii mähän tykkään about ikäsestäni, nikosta. Mut silti oot vaan sillee rääh mul on lisäks tää .... Tää keissi. Ja sit oot vaa LOST AF koska mietit vaa kuka oot.hmm. who am i. En varmaan koskaan tiedä :DDDD kiljun :DDDD ja sit vaa hmm jännää ko tavallaa mul on ne ihastukset jotka ton ikäjutun suhteen helpottaa oloa kuten niko esim ja sit ne jotka pahentaa oloa kuten timppa esim ja sit vaa tasapainoilet siinä 🙂 rääh, on taas meiningit. Eiku oikeesti, mietin just tota asiaa tänää, että mulla ainakin on niin että on täysin eri asia tykätä vanhasta tai nuoresta. Tuntuu niin eriltö että ei tosikaan. Nimenomaan sen suhteen että se vaikuttaa heti tavallaa siihen et miltä oma itse tuntuu. Ajattelee asiat ihan eri vinkkelistä. Huudan. Myös on täysin eri asia tykätä miehestä tai naisest koska aina ku tykkään miehest (eli melkein aina) niin unohdan edes olevani bi ja oon jotenki ihan et mitä vittua kuka on minä. Ja sit jos tykkään naisesta niin tunnen olevani ehkä enemmän osa lgbt:tä mutta sitten siinä on se negatiivinen puoli että se tuntuu kamalalta koska itsetunto. Varsinkin ku en oo kovin tottunu vielkää tykkää naisist ku niit on niin pieni osa fr. Räääääääääh tää on sotku päässäni. Mutta kuten todettu niin tää ikäero juttu varmasti enemmän vaikuttaa muhun mutta joo. It's complicated. I mean. Mieluummin kärsin niistä huonouden tunteista tho kun näistä fiiliksistä että en saa ajatella yhtään ketään enkä tykätä yhtään kenestäkään. Like, yea for sure, ottaisin paljon mieluummin sen iänikuisen itsetuntokriisin tuosta ikäjutusta kuin sekuntiakaan tätä mitä oon tänään joutunu kokee koko vitun ajan. Ei jeesus. Se on ihan okei obsessoida siitä että en saa tykätä tietyistä ihmisistä, paljon pahempaa on obsessoida siitä että en saa ylipäänsä rakastua, ollenkaan, vähimmässäkään määrin. Paljon kamalampaa ahdistua siitä tunteesta itsessään kuin vain siitä kehen se kohistuu u know. Ai kiesus että on sekavaa jopa mulle itselleni mutta kyllä, must oikeesti tuntuu tältä, en vedä päästäni. Jippii. Vois kai itkee lisää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42955, member: 34"] No mitä helvettiä nyt taas??????? Okei itkin ihan vitusti ja sit menin viel kuuntelee tän: [MEDIA=youtube]VXQcxze4fns[/MEDIA] Ja aina vaan pahenee?? :Ddd kosk tuli mielee timppa??? Taas kerran. Idek en voi enää. Lmao huvittavaa toi biisi ei kerro mulle todellakaan kenestäkään naisesta, sama kaikkien muidenki vastaavien biisien kohalla. Ehei. Vaan tästä kaikesta muusta setistä, ei haloo nyt vittu seis. "Mitä jos ne näkee mikä mä oon, oon" on sellanen kohta että hhhhh alkaa huutoitkut olla tulilla melkeinpä. Ja luulin että olin päässy tästäkin jo eroon koska Niko mut eeeeeeei vittu :DDDDD mitä nyt taas. Kyllä se vaan kummittelee vielä mielessä kaikki tää niin saatanasti. Kävipä hessukin mieles mut en mä sitä muuten oo nyt ajatellu ainakaa yhtä paljon ku timppaa (ja nikoo, ofc). Voi jeesus mikä ristiriita kaikessa tässä on ku toisaalta edelleen noi ikäeroasiatkin näköjään vaikuttaa itsetuntoon tai johonkin tai jotain idk, mut sit oon sillee lmao niko xDD ei vittu. Hyvä juttu. Rääh mikään ei o hauskempaa ku se et oot silleen "öööhhh mun pitäs tykätä ikäsistäni eikä timpasta" sit oot sillee ainii mähän tykkään about ikäsestäni, nikosta. Mut silti oot vaan sillee rääh mul on lisäks tää .... Tää keissi. Ja sit oot vaa LOST AF koska mietit vaa kuka oot.hmm. who am i. En varmaan koskaan tiedä :DDDD kiljun :DDDD ja sit vaa hmm jännää ko tavallaa mul on ne ihastukset jotka ton ikäjutun suhteen helpottaa oloa kuten niko esim ja sit ne jotka pahentaa oloa kuten timppa esim ja sit vaa tasapainoilet siinä 🙂 rääh, on taas meiningit. Eiku oikeesti, mietin just tota asiaa tänää, että mulla ainakin on niin että on täysin eri asia tykätä vanhasta tai nuoresta. Tuntuu niin eriltö että ei tosikaan. Nimenomaan sen suhteen että se vaikuttaa heti tavallaa siihen et miltä oma itse tuntuu. Ajattelee asiat ihan eri vinkkelistä. Huudan. Myös on täysin eri asia tykätä miehestä tai naisest koska aina ku tykkään miehest (eli melkein aina) niin unohdan edes olevani bi ja oon jotenki ihan et mitä vittua kuka on minä. Ja sit jos tykkään naisesta niin tunnen olevani ehkä enemmän osa lgbt:tä mutta sitten siinä on se negatiivinen puoli että se tuntuu kamalalta koska itsetunto. Varsinkin ku en oo kovin tottunu vielkää tykkää naisist ku niit on niin pieni osa fr. Räääääääääh tää on sotku päässäni. Mutta kuten todettu niin tää ikäero juttu varmasti enemmän vaikuttaa muhun mutta joo. It's complicated. I mean. Mieluummin kärsin niistä huonouden tunteista tho kun näistä fiiliksistä että en saa ajatella yhtään ketään enkä tykätä yhtään kenestäkään. Like, yea for sure, ottaisin paljon mieluummin sen iänikuisen itsetuntokriisin tuosta ikäjutusta kuin sekuntiakaan tätä mitä oon tänään joutunu kokee koko vitun ajan. Ei jeesus. Se on ihan okei obsessoida siitä että en saa tykätä tietyistä ihmisistä, paljon pahempaa on obsessoida siitä että en saa ylipäänsä rakastua, ollenkaan, vähimmässäkään määrin. Paljon kamalampaa ahdistua siitä tunteesta itsessään kuin vain siitä kehen se kohistuu u know. Ai kiesus että on sekavaa jopa mulle itselleni mutta kyllä, must oikeesti tuntuu tältä, en vedä päästäni. Jippii. Vois kai itkee lisää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja