Oletko koskaan ollut poliisiauton kyydissä?

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Olen. Hakivat mut pois väkivaltaisen eksän luota joka uhkasi puukolla. Heittivät mut juna-asemalle koska oli yö ja julkiset eivät oikein liikkuneet siihen aikaan kunnolla. Olin silloin 17-vuotias.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Olen muutaman kerran. Poliisi vei minut alaikäisena kriisikeskus mobileen ja perhekeskukseen. Kerran oli soitettu poliisit kun olin itsetuhoinen....hetkinen nyt en edes muista kumman kyydissä, oliko se lanssi vai poliisit mutta ainakin poliisit tulivat minun kanssani joka paikkaan ja sinne sairaalan päivystykseen.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Muutaman kerran.
Lapsena äiti joutui sairaalaan niin poliisi haki mut ja mun veljen.

Teininä missattiin keikan jälkeen vika bussi Espoosta Helsinkiin ja lähettiin kävelemään kohti Helsinkiä kun poliisit pysähty ja kysy mitä me kävellään pimeällä tien reunaa kun se on vaarallista. Sitten he kiltisti antoivat meille kyydin Helsinkiin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Muutaman kerran.
Lapsena äiti joutui sairaalaan niin poliisi haki mut ja mun veljen.

Teininä missattiin keikan jälkeen vika bussi Espoosta Helsinkiin ja lähettiin kävelemään kohti Helsinkiä kun poliisit pysähty ja kysy mitä me kävellään pimeällä tien reunaa kun se on vaarallista. Sitten he kiltisti antoivat meille kyydin Helsinkiin.
Oi ku kiltisti tehty. :) Mut harmi toi et äiti joutu sairaalaan. Toivottavasti ei käynyt mitään pahempaa. :/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo, mutta sattumoisin juuri ehkä tunti tai puol tuntii sitten leikittiin mun pikkuveljen kanssa petseillä ja mun petsit pääs ekaa kertaa poliisiautoon. :D

Kaikki muut petsit siis oli sinisilmäisiä paitsi yks petsi, jonka silmät oli jotkut ehkä keltaset. Sit ne petsit haukku ja löi sitä, koska se oli erilainen.

Sit mun pikkuveli laitto kaks petsiä kaasuttamaan poliisiautolla paikalle ja laitto kolme kiusaajapetsiä poliisiautoon, koska kiusaaminen on rikos ja yks mun petseistä otti instaan kuvan ja oli ihan innoissaan, et on ekaa kertaa poliisiautossa ja laitto siihen kaikkee "#poliisiautossa #ekakerta #omg". :D

Sit lopulta yks mun pikkuveljen leikkimä petsi yritettiin viedä vankilaan, mut ne mun leikkimät petsit pääs vapaaksi, mut sitte seki karkas poliisiautosta... Ja sen kiusatun ne poliisit passitti matkoihinsa, kuitenki samalla ite haukkuen sitä. :D

Sitte poliisit alko driftailee mut sitä ennen ne sai sen karanneen petsin kiinni, ajo vahingossa sen yli ja piilotti ruumiin peiton taakse.

Ja se mun instapetsi tietenki kuvas tän kaiken instaliveen ja ku se meni poliiseilta kysyy mitä ne oikein tekee, ku ne vaan makas siinä maassa niin ne sano vaan käyneensä kahvilla. Lopulta kolme muuta poliisia tuli pidättämään nää kaks poliisia, koska näki sen instatytön liven. :D

Hienot leikit meillä,vai mitä? :D
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En oo, mutta sattumoisin juuri ehkä tunti tai puol tuntii sitten leikittiin mun pikkuveljen kanssa petseillä ja mun petsit pääs ekaa kertaa poliisiautoon. :D

Kaikki muut petsit siis oli sinisilmäisiä paitsi yks petsi, jonka silmät oli jotkut ehkä keltaset. Sit ne petsit haukku ja löi sitä, koska se oli erilainen.

Sit mun pikkuveli laitto kaks petsiä kaasuttamaan poliisiautolla paikalle ja laitto kolme kiusaajapetsiä poliisiautoon, koska kiusaaminen on rikos ja yks mun petseistä otti instaan kuvan ja oli ihan innoissaan, et on ekaa kertaa poliisiautossa ja laitto siihen kaikkee "#poliisiautossa #ekakerta #omg". :D

Sit lopulta yks mun pikkuveljen leikkimä petsi yritettiin viedä vankilaan, mut ne mun leikkimät petsit pääs vapaaksi, mut sitte seki karkas poliisiautosta... Ja sen kiusatun ne poliisit passitti matkoihinsa, kuitenki samalla ite haukkuen sitä. :D

Sitte poliisit alko driftailee mut sitä ennen ne sai sen karanneen petsin kiinni, ajo vahingossa sen yli ja piilotti ruumiin peiton taakse.

Ja se mun instapetsi tietenki kuvas tän kaiken instaliveen ja ku se meni poliiseilta kysyy mitä ne oikein tekee, ku ne vaan makas siinä maassa niin ne sano vaan käyneensä kahvilla. Lopulta kolme muuta poliisia tuli pidättämään nää kaks poliisia, koska näki sen instatytön liven. :D

Hienot leikit meillä,vai mitä? :D
Syy miks haluisin pikku sisaruksia :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oi ku kiltisti tehty. :) Mut harmi toi et äiti joutu sairaalaan. Toivottavasti ei käynyt mitään pahempaa. :/
Joo no mä olin silloin kolme, että ei pahempia muistikuvia. Äidiltä meni niskat nurin ja vietto sairaalassa lähes puoli vuotta ja minä ja veli asuttiin sen aikaa tädin luona. Mutta siitä on tosiaan jo yli 20 vuotta ja äiti voi hyvin. Tietenkään niskassa ei ole täysi liikkuvuus kun muutamat nikamat on korjattu raudalla. Mutta kuten äiti sanoo, säikähdyksellä selvittiin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Syy miks haluisin pikku sisaruksia :D
No, onhan se välillä ihan kivaa leikkii niitten kaa ja ainakaan ei tuu yksinäistä, mutta toisaalta siin ei saa hirveesti yksityistä, jos on viis pikkusisarusta ja melkein kaikki aina kotona. :D Lisäksi ne on usein ärsyttäviä(niinku varmaan kaikkien pikkusisarukset) ja koska oon vanhin niin saan kestää "Millon sä hankit poikaystävän? Kerro heti, jos ihastut johonkin!" kuulusteluja eikä ne aina tajuu mua tai kaikkii juttui, ku on niin pienii niin tulee vähäsen semmonen inhottava olo siitä. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo no mä olin silloin kolme, että ei pahempia muistikuvia. Äidiltä meni niskat nurin ja vietto sairaalassa lähes puoli vuotta ja minä ja veli asuttiin sen aikaa tädin luona. Mutta siitä on tosiaan jo yli 20 vuotta ja äiti voi hyvin. Tietenkään niskassa ei ole täysi liikkuvuus kun muutamat nikamat on korjattu raudalla. Mutta kuten äiti sanoo, säikähdyksellä selvittiin.
Aaa voi ei. :/ Mutta onneksi on nyt kaikki hyvin. :)
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
En, mutta läheltä on liipannut :D (Tulee suhteellisen varmasti vielä joskus tapahtumaan, ei välttämättä mene edes pitkään)
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Olen käynyt parkissa olevassa poliisiautossa joskus kun olin 1. luokkalainen. Oli joku näytöspäivä koulussa.

Poliisia näkee muuten melko harvoin, mutta aina kun ei toivotut henkilöt ovat lähellä ne ilmestyy kuin taikaiskusta maijansa kanssa, ettei vaan olisi puhelimet seurannassa. Mutta sitten kun poliisia oikeasti tarvittiin ja ei toivotut henkilöt oli sekoilemassa tänä vuonna meidän kotipihalla ei poliisia näkynyt missään...

Kertosäe liittyy.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En eikä oo ollu lähelläkään, en usko et teen ikinä mitään semmosta pahaa mistä joutusin D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Ainoostaa jossai tapahtumas tai semmoses ku oltii luoka kans ni pääs, mut e muute oo (onneks) :D
En kyllä yllättys vaik joskus istusin sielä iha jostai oikeestaki syystä D:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,222
Reaktioarvo
824
Joo ja muutaman tunnin putkassa, tosin en ollut tehnyt mitään ja olin vain siellä siihen asti kunnes mutsi haki poies.
 
Ylös Pohja