Oletko koskaan ollut poliisiauton kyydissä?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en oo ollut koskaan - toistaseks!

ainoa ns kosketus poliisiautoon on ollu juuriki se, että koulus on ollu joku teemapäivä ja sit pääs istumaan poliisiautoon. se oli jännää aikaa se!
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
nyt kun aloin miettimään, en ole varma monesti olen ollut...

eka kerta oli kun olin alaikäisenä juomassa, poliisit vei putkaan josta iskä haki taksilla. taisi olla uusivuosi. seuraava kosketus poliisiautoon oli kun olin hatkoilla niin poliisit vei mut sijoituspaikkaan. karkasin sieltä uudestaan, poliisit vei parin viikon päästä putkaan ja jätti mut sinne yksin vaikka oli yliannostus meneillään ja olin tipahtanut naama lattialle. nää oli alaikäsenä. aikuisena kerran nukahdettiin autoon avaimet pois virtalukosta, poliisi vei vuorokaudeksi putkaan. seuraavalla kerralla idiootti kaveri yritti varastaa vyötä vaikka yritin estää ja kiinnihän jäi - Maijan kyydissä poliisiasemalle. kerran jouduin tappeluun ja itsepuolustuksen takia sain sakot lievästä pahoinpitelystä - Maijalla jatku matka. kerran olin kyydissä kun eräs jäi kiinni kortitta ajosta niin saatiin Maijalla kyyti kotiin. Kerran auton akku räjähti keskellä ei mitään, paloauto ja poliisi tuli ja poliisi anto kyydin kaupunkiin. varmasti olisi vielä muutama mutta pää pätkii.

onneksi en ole vähään aikaan ollut tekemisissä, enkä aio ikinä ollakaan.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Kerran kun olin jotain 15 tai 16 poliisit vei mut kotiin, kun olin humalassa..
 
Ylös Pohja