Keho Oletteko ottaneet koronarokotteen?

Oletteko ottaneet tai aiotteko ottaa?

  • Joo, kolmas annos otettu

    Ääniä: 1 2,9%
  • Joo, toka annos otettu

    Ääniä: 18 51,4%
  • Joo, eka annos otettu

    Ääniä: 8 22,9%
  • En oo vielä ottanut, mutta aion ottaa

    Ääniä: 0 0,0%
  • En oo vielä varma otanko

    Ääniä: 2 5,7%
  • En aio ottaa

    Ääniä: 6 17,1%

  • Ääniä yhteensä
    35

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Laitoin nyt tällä kertaa tän silleen ettei nää kuka on vastannut mitäkin ettei kenenkään tarvitsis pelätä, et painostetaan ottamaan rokote. Mutta ehdottomasti saa vastauksensa kertoa kommenteissa. Voitte myös kertoa, onko tullut oireita, tai miksi otitte/ette ottaneet.

Ite otin tänään tokan rokotteen. Eka oli Moderna ja toka oli se joku toinen. Tokalla kerralla tunsin sen piikin vaan ihan pikkusen. Rokotteista ei oo ikinä tullut mulle oireita niin eipä tullut tästäkään. Otin sen takia, että päästäis nopeemmin takas normaaliin elämään ja suojatakseni itseäni ja muita.
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Olen ottanut ensimmäisen annoksen ja toka on pian. Mulla ei oo minkäännäköistä piikkikammoa, vaan mä haluan aina katsoa pistämistä, koska haluan tietää milloin se tapahtuu.
Olin todella väsynyt rokotteen jälkeen ja nukuin muutaman päivän paritkin päikkärit ja normaalia pidemmät yöunet. Käsi oli kipeä ja kuumotti, mutta itse rokotus ei tehnyt kipeää.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olen ottanut ensimmäisen annoksen ja toka on pian. Mulla ei oo minkäännäköistä piikkikammoa, vaan mä haluan aina katsoa pistämistä, koska haluan tietää milloin se tapahtuu.
Olin todella väsynyt rokotteen jälkeen ja nukuin muutaman päivän paritkin päikkärit ja normaalia pidemmät yöunet. Käsi oli kipeä ja kuumotti, mutta itse rokotus ei tehnyt kipeää.
Mua taas inhottais tosi paljon nähä sen piikin menevän mun ihon läpi vaikkei mullakaan mitään piikkikammoo oo. Mieluummin elän epätietoisuudessa. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kaksi pfizeria. ekasta ei tullu mitään muut ku pikkusen oli käsi kipee, tokan otin eilen ja käsi vielki vähä kipee ja lämpö noussu D: olin tosi hermona sillo ekal kerral ja vähä tol tokallaki, mut oli sekunnissa ohi. toka pistos ei tuntunu jostai syyst missään, olin vähä hämilläni siit 😂 oon tyytyväinen et otin
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
kaksi pfizeria. ekasta ei tullu mitään muut ku pikkusen oli käsi kipee, tokan otin eilen ja käsi vielki vähä kipee ja lämpö noussu D: olin tosi hermona sillo ekal kerral ja vähä tol tokallaki, mut oli sekunnissa ohi. toka pistos ei tuntunu jostai syyst missään, olin vähä hämilläni siit 😂 oon tyytyväinen et otin
Oho, sullakin. Nyt oon kuullut jo et kahella mun lisäks toka pistos ei juuri tuntunut. :O Itekki just hämmennyin vähän siitä, et miten se ei nyt tällä kertaa sattanut samalla tavalla.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Oisin ottanu toisenkin annoksen täl viikolla mut ne anto niis pop up-pisteissä vaan sitä Modernaa eikä Pfizerii niin meen sit ens viikolla
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
oon saanut kaksi annosta, ensimmäisestä käsi kipeytyi, nousi kuume ja huuleni turposivat lievästi. toisesta pelkkä kuume. itsellä siis ei kovin mieluisia sivuvaikutuksia, mutten kadu rokotteen ottamista ja kolmannen annoksen otan heti kun saan tilaisuuden.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
oon saanut kaksi annosta, ensimmäisestä käsi kipeytyi, nousi kuume ja huuleni turposivat lievästi. toisesta pelkkä kuume. itsellä siis ei kovin mieluisia sivuvaikutuksia, mutten kadu rokotteen ottamista ja kolmannen annoksen otan heti kun saan tilaisuuden.
Oi, voi ei. :( Ikävää, kun monilla on just näitä inhottavia sivuvaikutuksia. :/
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon saanu kaks annosta ja molemmat oxfordia, enkä huomannu mitään erikoisia oireita. ekan kohalla meinasin pyörtyä (syynä oli kuitenkin jännitys eikä itse rokote) ja käteen sattu hieman pari päivää. toinen aiheutti selvästi enemmän kipua ja seuraavana päivänä oli vähän sellanen outo hikinen olo, ihan ku ois ollu lämpöä. en kuitenkaan kadu yhtään ja otan vielä kolmannenkin, kun siihen on mahdollisuus D:
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
En oo ottanu. Silleen haluaisin ottaa mutta ku kysyin äitiltä nii se sano vaan että "katotaan"

Tuntuu että "kaverit" eli varsinki F nostaa ittensä jalustalle ku se on jo ottanu (mutta ei samalla ees käytä maskia) D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo ottanu. Silleen haluaisin ottaa mutta ku kysyin äitiltä nii se sano vaan että "katotaan"

Tuntuu että "kaverit" eli varsinki F nostaa ittensä jalustalle ku se on jo ottanu (mutta ei samalla ees käytä maskia) D:
Joo, munki pitää usein muistutella mun vanhempia joistain asioista moneen kertaan, että ne lopulta päätyy toteutukseen. Ei kyllä kuulosta kivalta kaverin toiminta. D:
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Joo, munki pitää usein muistutella mun vanhempia joistain asioista moneen kertaan, että ne lopulta päätyy toteutukseen. Ei kyllä kuulosta kivalta kaverin toiminta. D:
Lol en oikeasti ikinä sano sitä mun kaveriks. Se on kaverin kaveri jonka kans jouduin samalle luokalle :DD Ikävä ihminen.
 
Ylös Pohja