Oliko virhe hommata poikaystävälle metrin mittainen nallekarhu

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Pohjustusta, mun poikaystävä on itse sanonut jo puoli vuotta haluavansa joskus sellasen "halattavan pehmolelun". Noh, näin sit kaupassa sellasen metrin mittasen nallekarhun ja se tais tarttua sitten mukaan sieltä, että voisin antaa sen hänelle synttärilahjaksi. Nyt mua on kuitenkin hieman alkanut ehkä kaduttaa tai oon alkanut epäröimään sitä, että oliko se sittenkään hyvä idea. En siis ole vielä antanut sitä nallea, koska synttäreihin on melkeen kuukausi vielä. Mutta silti oon alkanut miettimään, että onkohan metrin mittanen iso nalle vähän liikaa tai jotenkin vaan huono lahja. Tiedän että mun poikaystävä on tosi kiltti ja varmaan arvostais, mut oon ihan järkyttävän epävarma ittestäni kokoajan. Otan hirveen stressin siitä, että mun pitää osata ostaa täydellinen lahja, ja epäröin sit ihan kauheesti, että mitä jos tää ei nyt ollut se "täydellinen lahja" Joten kaipaisin ehkä jonkinnäköstä itsevarmuus buustia, kun en taas edes tiedä mitä tässä stressaan. Tiedän, että tää on aivan turhaa, mut jotenkin on vaan tosi epävarma olo tästä koko lahjaideasta...
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Ihana lahja <3 Ihan varmasti ilahtuu jos hän itse on sanonut että toivoo sellaista. Uskon että hän ottaa lahjan hyvin mielin vastaan.
No joo, mua vaan vähän mietityttää kun se on niin valtava eikä ehkä kuitenkaan niin hyvin halattava, kun kuvittelin :)
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Okei, menin ja kerroin poikaystävälle tästä stressaamisesta ja hän sano että jo se tekee lahjasta hyvän, jos tietää mun antaneen sen. Hän myös sanoi, että jos mä pitäisin sellasesta lahjasta, niin aika varmasti hänkin tykkää :3
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Mä muistan joskus lapsena kavera voitti sellaisen metrin pehmolelun jostain huvipuiston narunvedosta ja olin katkera kun en itse saanut sellaista.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Toi kuulostaa ihanalta lahjaidealta. :3

Tykkääkö sun poikaystäväsi pörröisistä ja suloisista asioista? Nimittäin jos näin on, niin tuskin hän tosta lahjasta pahastuu. Ainakin ton lahjatoiveen perusteella hän kuulostaisi suloisten pehmolelujen ystäviltä.
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Toi kuulostaa ihanalta lahjaidealta. :3

Tykkääkö sun poikaystäväsi pörröisistä ja suloisista asioista? Nimittäin jos näin on, niin tuskin hän tosta lahjasta pahastuu. Ainakin ton lahjatoiveen perusteella hän kuulostaisi suloisten pehmolelujen ystäviltä.
taitaahan hän ehkä vähän tykätäkin tommosista pehmoilu tsydeemeistä :)
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Tiedän tuon tunteen että pitäisi löytää "täydellinen lahja", itsekin aina joulun lähestyessä itken monet päivät sitä ahdistusta kun tunnen epäonnistuneeni ihmisenä jos ostan vähänkään epätäydellisiä lahjoja. Sun tilanteessa tuo kuulostaa tosi hyvältä lahjalta kun poikaystäväsi on itsekin sanonut haluavansa sellaisen. Toki tiedän omasta kokemuksesta että sua jännittää varmasti siihen asti kunnes saat sen lahjan annettua, mutta uskon että olet hyvillä jäljillä :)
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Tiedän tuon tunteen että pitäisi löytää "täydellinen lahja", itsekin aina joulun lähestyessä itken monet päivät sitä ahdistusta kun tunnen epäonnistuneeni ihmisenä jos ostan vähänkään epätäydellisiä lahjoja. Sun tilanteessa tuo kuulostaa tosi hyvältä lahjalta kun poikaystäväsi on itsekin sanonut haluavansa sellaisen. Toki tiedän omasta kokemuksesta että sua jännittää varmasti siihen asti kunnes saat sen lahjan annettua, mutta uskon että olet hyvillä jäljillä :)
Äää kiitti tästä, jotenkin huojentavaa ettei oo ainoo tän tunteen kans :))
 
Ylös Pohja